sevaboy Geplaatst: 12 april 2007 Rapport Geplaatst: 12 april 2007 (bewerkt) Welke liedjes van een game vind je favoriete hit. Dit is het vervolg van 'grootste hits in Gta' van (weet ik niet meer).... favoriete hits van mij Everbody in L.a(Tony hawk A.W) It's like that-RUn D.M.C(Vice city stories) Tainted love(Gta Sa) Alle bekende liedjes van Vice city en Sa Bewerkt: 12 april 2007 door sevaboy Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 12 april 2007 Rapport Geplaatst: 12 april 2007 Ring of fire van Tony Hawk's UnderGround II!!! Reageren
Aeroplane Geplaatst: 12 april 2007 Rapport Geplaatst: 12 april 2007 Little Sister > Queens Of The Stone Age Midnightclub 3 dub edition Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 13 april 2007 Rapport Geplaatst: 13 april 2007 It's my life - Talk Talk => GTA VCS Hold the line - Toto => GTA SA Cum On Feel The Noise - Quiet Riot => GTA VC Ik heb ook niet zo veel spellen . Reageren
GTA Monster Geplaatst: 13 april 2007 Rapport Geplaatst: 13 april 2007 It´s my life - Talk Talk => GTA Vice City Stories =< Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 13 april 2007 Rapport Geplaatst: 13 april 2007 Welke liedjes van een game vind je favoriete hit.Dit is het vervolg van 'grootste hits in Gta' van (weet ik niet meer).... favoriete hits van mij Everbody in L.a(Tony hawk A.W) It's like that-RUn D.M.C(Vice city stories) Tainted love(Gta Sa) Alle bekende liedjes van Vice city en Sa Dat topic is van mij : Only GrandTheftAuto Maar de grootste hit in een game vind ik nu Toto met Afrika Reageren
Koen729 Geplaatst: 13 april 2007 Rapport Geplaatst: 13 april 2007 America - A Horse With No Name uit San Andreas Ik weet niet wat het was, waarschijnlijk omdat ik in de woestijn reed, maar ik betrapte me erop dat ik gewoon op dat nummer zat te wachten, en uiteindelijk heb ik het maar gedownload op LimeWire ^^ Reageren
profile Geplaatst: 19 april 2007 Rapport Geplaatst: 19 april 2007 Ik heb er een paar. -Michael jackson-billie jean (gta vc) -RUNDMC-it's like that (gta vcs) -Scarface-she's on fire (gta III) <-- bij artiest staat scarface omdat het lied uit scarface komt (geschreven door componisten uit scarface). -whitney shafer-all my exes live in texas (gta san) -all the music off the liberty jam (gta lcs) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.