Eros Geplaatst: 12 april 2007 Rapport Geplaatst: 12 april 2007 (bewerkt) Dit is mijn eerste poging om een sprite signature te maken. Het is helemaal nog niet wat het zou moeten zijn dus tips zijn meer dan welkom. Bewerkt: 12 april 2007 door Eros Reageren
Rivel Geplaatst: 13 april 2007 Rapport Geplaatst: 13 april 2007 Ik vind hem wat simspel en wat leeg, de BG is 1 kleuren en rond je render is er wat gebrusht! Je naam is veel te zichtbaar, je kan die beter rechtsonderaan zetten in het kleien en je sig. wat meer opvullen met bv. een grotere render! Sorry, 6/10 Rivel Reageren
.Syfes Geplaatst: 13 april 2007 Rapport Geplaatst: 13 april 2007 Deze sig is niet mooi enigste wat je hier aan hebt gedaan zijn wat brushes en wat font ,maar omdat het nog niet helemaal af is geef ik je een 6:10 Greetings .Syfes Reageren
Woetsha Geplaatst: 13 april 2007 Rapport Geplaatst: 13 april 2007 Het is een goed signature maar het is TE leeg. Je kon die kikker beter wat groter maken en die wolken er rond meer verspreidde. Omdat er alleen te weinig opstaat krijg je van mij een 8,5/10. Woetsha. Reageren
Eros Geplaatst: 13 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 april 2007 Bij een sprite signature is het net de bedoeling dat het een kleine render is met een paar effecten daar rond. Dus de render groter maken kan al zeker niet. Ik moet gewoon duidelijkere effecten maken. En ook zijn het geen brushes maar het is gesmudged. Toch bedankt voor de ratings/commentaar. Reageren
AwiVC Geplaatst: 13 april 2007 Rapport Geplaatst: 13 april 2007 Bij een sprite signature is het net de bedoeling dat het een kleine render is met een paar effecten daar rond. Dus de render groter maken kan al zeker niet. Ik moet gewoon duidelijkere effecten maken. En ook zijn het geen brushes maar het is gesmudged. Toch bedankt voor de ratings/commentaar. Het leuke bij sprites is dat je meestal in ene een hele Sprite Sheet download met daarin je personage die soepele beweginegen uitvoerdtd (ik weet niet meer of dat nou d, dt of t moest ) Een sig met een sprite die niet beweegt daarin vind ik dus een beetje gehandicapt lijken:P Neem bv. een avie die ik heb gemaakt met een sprite De achtergrond is echt GEEN werk maar de avie ziet er toch leuk uit doordat de bewegende sprite in het oog springt. Probeer dus wat beweging in je sprite te brengen 7/10 -Awi Reageren
Eros Geplaatst: 13 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 april 2007 (bewerkt) Je moet maar eens een paar sprite signarures op zoeken, je gaat er heel weinig vinden waar de sprite echt in beweegt. En die signatures kun je zeker niet gehandicapt noemen want er zitten er heel mooie tussen. En dit is ook mijn eerste probeersel dus ik moet nog veel veranderen en leren hierover. Maar ik weet zeker dat ze niet altijd bewegen. Bewerkt: 13 april 2007 door Eros Reageren
Flitskikker Geplaatst: 14 april 2007 Rapport Geplaatst: 14 april 2007 Lettertype: 6,66666666666667 Plaatsing: 7 Face: 7 Kleur: 6 Render: 6,33333333333333 Plaatsing: 7 Mooiheid: 5 Ingeblend: 7 Border: 6,5 Stijl: 6 Dikte: 7 Kleur: 5,5 Stijl: 5 Verdeling: 6 Achtergrond: 6 Effecten: 6 Overige: 6 Bonuspunten: Commentaar: Dit vind ik niet echt een mooie sig, de render is wat te klein en de achtergrond is saai. Ook zit er een raar blokje links onderin. Ik heb beter sigs van je gezien, dus ik weet dat je het kunt! TOTAAL: 6 Aantal sterren: Mvg, Flitskikker Reageren
Eros Geplaatst: 14 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 april 2007 Lettertype: 6,66666666666667 Plaatsing: 7 Face: 7 Kleur: 6 Render: 6,33333333333333 Plaatsing: 7 Mooiheid: 5 Ingeblend: 7 Border: 6,5 Stijl: 6 Dikte: 7 Kleur: 5,5 Stijl: 5 Verdeling: 6 Achtergrond: 6 Effecten: 6 Overige: 6 Bonuspunten: Commentaar: Dit vind ik niet echt een mooie sig, de render is wat te klein en de achtergrond is saai. Ook zit er een raar blokje links onderin. Ik heb beter sigs van je gezien, dus ik weet dat je het kunt! TOTAAL: 6 Aantal sterren: Mvg, Flitskikker Bedankt voor de uitgebreide rating. Dat de render klein is dat is normaal in een sprite sig zoals ik al uitgelegd heb in een paar posts hiervoor. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.