Aeroplane Geplaatst: 12 april 2007 Rapport Geplaatst: 12 april 2007 (bewerkt) Hey m Ik kzq; derstrqx op ;ijn co;puter en inees stond qlles in qwerty< Ik krij dqt niet ;eer zeg m zet i;qnd hoe ik dit ;oet doen M Qlsvqst bedqnkt .- Qeroplqne Nu in het nederlands Hey, Ik kwam derstrax op mijn computer en alles stond in qwerty. ik ben belg dus ik typ in azerty. weet iemand hoe ik dit kan veranderen greetzz,, Aeroplane >>> Door Joriz: Een duidelijke topic titel is wel handig. Ook al doet je toetsenbord het vaag. Het zijn toch maar 4 toetsen die anders zijn<<< Edit =>Ik wil niet onbeleefd doen tegen de Webmaster , maar het waren niet alleen 4 toetsen. Ook die toetsen vanboven ( ik heb laptop ) waren er niet en ik wist ook niet waar de .-ten en de ?-tekens stonden enzo. Maar ik kon het wel anders doen eigenlijk , maar kon gewoon niet met mijn toetsenbord werken. Ondertussen is alles in orde Bewerkt: 12 april 2007 door Aeroplane Reageren
Agent Kellerman Geplaatst: 12 april 2007 Rapport Geplaatst: 12 april 2007 (bewerkt) Aaa, nu begrijp ik je! Ik zal even kijken, Edit zo Edit: Ga naar Start --> Configuratiescherm --> Toetsenbord Hier kan ik het wijzigen, zelfs in Chinees Bewerkt: 12 april 2007 door Agent Kellerman Reageren
Aeroplane Geplaatst: 12 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 april 2007 Aaa, nu begrijp ik je! Ik zal even kijken, Edit zo Edit: Ga naar Start --> Configuratiescherm --> Toetsenbord Hier kan ik het wijzigen, zelfs in Chinees Heb ik ql geprobeerd m ;qqr het zerkt niet .5 [/font] Heb ik al geprobeerd maar ik vind het niet Reageren
Agent Kellerman Geplaatst: 12 april 2007 Rapport Geplaatst: 12 april 2007 Heb je dit al eerder gehad? Of was het van het ene op het andere moment? Het kan zijn dat je hem opnieuw kan instaleren Ligt eraan of je er Software bij hebt gehad Reageren
Aeroplane Geplaatst: 12 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 april 2007 Heb je dit al eerder gehad? Of was het van het ene op het andere moment? Het kan zijn dat je hem opnieuw kan instaleren Ligt eraan of je er Software bij hebt gehad Op MSN is dit niet , alleen op Internet Reageren
Agent Kellerman Geplaatst: 12 april 2007 Rapport Geplaatst: 12 april 2007 (bewerkt) Ga naar Bovenste Werk Balk --> Extra --> Internet Opties --> Talen, mischien daar? :$ Bewerkt: 12 april 2007 door Agent Kellerman Reageren
Aeroplane Geplaatst: 12 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 april 2007 (bewerkt) Ga naar Bovenste Werk Balk --> Extra --> Internet Opties --> Talen, mischien daar? :$ FF heb ik Edit Is het welfde sorry Ik zie niets Bewerkt: 12 april 2007 door Aeroplane Reageren
Agent Kellerman Geplaatst: 12 april 2007 Rapport Geplaatst: 12 april 2007 Raar! Bij mij lukt het ook niet Moet je ff aan electronica zaak vragen Reageren
Eros Geplaatst: 12 april 2007 Rapport Geplaatst: 12 april 2007 Configuratiescherm -> Landinstellingen -> Talen -> Details en dan zorgen dat Nederlands (België) - Belgisch (Punt) aangeduid staat. Reageren
Aeroplane Geplaatst: 12 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 april 2007 Test test M lukt het M Lukt niet Hoe kqn dqt nu M Reageren
GTAFreak007 Geplaatst: 18 april 2007 Rapport Geplaatst: 18 april 2007 normaal gezien moet je eerst internet openen en dan in je rechteronderhoek kijken van je takbalk daar staat er NL klik je op en selecteer NL(België) zo zou het normaal gezien moeten werken Mvg gtafreak007 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.