Vayne Geplaatst: 1 december 2004 Rapport Geplaatst: 1 december 2004 Was gister lekker met me club aan het cruisen en dacht es over zown vrachtwagen met schuine achterkant te gaan stunten,.. ik reed er alleen doorheen <_< nu zit mijn club in die vrachtwagen gemuteerd en als ik erin stap zegt ie dat ik club zit :lol: heb geprobeerd om nu die vrachtwagen te tunen, ook al wist ik dattie het nie zou doen bad luck :lol: Reageren
juul Geplaatst: 1 december 2004 Rapport Geplaatst: 1 december 2004 Was gister lekker met me club aan het cruisen en dacht es over zown vrachtwagen met schuine achterkant te gaan stunten,.. ik reed er alleen doorheen <_< nu zit mijn club in die vrachtwagen gemuteerd en als ik erin stap zegt ie dat ik club zit :lol: heb geprobeerd om nu die vrachtwagen te tunen, ook al wist ik dattie het nie zou doen bad luck :lol: tja waar heb je het ergens voor gehad Reageren
Redbullcola Geplaatst: 1 december 2004 Rapport Geplaatst: 1 december 2004 ik ben wel eens door ene muur heengegaan. Reageren
Viking Geplaatst: 1 december 2004 Rapport Geplaatst: 1 december 2004 Als je knetterhard rijd zie je de weg niet meer lijkt het alsof je eronder gaat. Reageren
pinguin Geplaatst: 2 december 2004 Rapport Geplaatst: 2 december 2004 ik heb nog nooit last gehat van zoiets raars Reageren
denracer Geplaatst: 2 december 2004 Rapport Geplaatst: 2 december 2004 ik had eens toen reed ik echt keihard in zo sultan met nitro en ik dus lekker hard rijden in 1 keer was het zwart en zit ik precies op diezelfde weg in een club :blink: vet vreemd was dat dus al dat tunen voor nix Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.