Jump to content

gekke bugg

Recommended Posts

Geplaatst:

Was gister lekker met me club aan het cruisen en dacht es over zown vrachtwagen met schuine achterkant te gaan stunten,.. ik reed er alleen doorheen <_< nu zit mijn club in die vrachtwagen gemuteerd en als ik erin stap zegt ie dat ik club zit :lol:

heb geprobeerd om nu die vrachtwagen te tunen, ook al wist ik dattie het nie zou doen :D

bad luck :lol:

Geplaatst:
Was gister lekker met me club aan het cruisen en dacht es over zown vrachtwagen met schuine achterkant te gaan stunten,.. ik reed er alleen doorheen <_< nu zit mijn club in die vrachtwagen gemuteerd en als ik erin stap zegt ie dat ik club zit :lol:

heb geprobeerd om nu die vrachtwagen te tunen, ook al wist ik dattie het nie zou doen :D

bad luck :lol:

tja waar heb je het ergens voor gehad

Geplaatst:

ik had eens toen reed ik echt keihard in zo sultan met nitro en ik dus lekker hard rijden in 1 keer was het zwart en zit ik precies op diezelfde weg in een club :blink: vet vreemd was dat dus al dat tunen voor nix

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...