Jump to content

Grillz

Recommended Posts

Geplaatst:

Wie weet waar ik grillz kan kopen?

Ik heb interesse maar ik kan ze in geen winkel vinden.

Als jullie een winkel weten in Apeldoorn en omstreken is perfect.

maar verder mag ook.

voor degene die niet weten wat een grill is ziehier onder

cb22_Lg.jpg

Geplaatst:

kijk bij www.kickz.com of bij www.cluburban.com

Cluburban komt uit Amerika en is 35 euro verzend kosten

Kickz is gratis als je je op de site aanmeld!!

Geplaatst:
  Da Phoenix zei:
Iemand een idee?
Google is altijd een goed idee natuurlijk, dus ik heb even voor je gezocht. De eerste winkel die ik vond waarbij je niet via internet hoeft te bestellen, maar er gewoon naartoe kunt gaan, bevindt zich in Alkmaar. Het ligt niet echt in de buurt van Apeldoorn, maar het is er in ieder geval één. Je kunt de site bezoeken voor meer informatie: *KLIK*.

Een andere mogelijkheid die je hebt, is Tooth Fashion. Dit bedrijf is gevestigd in Nederland en maakt de grillz voor je op maat. Zo weet je dus in ieder geval zeker dat je de goede grillz hebt. Op de site staat de procedure beschreven van het bestellen van de grillz. Aangezien je zegt dat je niet via internet wilt kopen, moet je maar even kijken of je dit wel wilt. De procedure staat hier: *KLIK*. Aangezien het in het Engels is zal ik het voor de zekerheid even voor je vertalen.

Procedure van Tooth Fashion zei:
1. Bedenk voor jezelf wat voor grill je zou willen hebben.

2. Neem contact met ons op door middel van e-mail of telefoon en vertel ons wat voor grill je wilt.

3. Tooth Fashion berekent de prijs en zal contact met je opnemen door middel van e-mail of telefoon. Je kunt nu ook een afspraak maken om de vorm van je gebit op te laten meten.

4. Kom naar ons laboratorium om je gebit op te laten meten.

5. 50 % van het bedrag moet van tevoren betaald worden. Je ontvangt hierbij een betalingsbewijs en een volgnummer.

6. Omdat de grill op maat wordt gemaakt duurt het 12 dagen voordat deze klaar is.

7. Je zult een notificatie ontvangen wanneer de grill af is.

8. De grill wordt bij je thuis bezorgd, of je kunt een afspraak maken om de grill zelf op te halen.

9. De andere 50 % moet betaald worden om de grill van jou te maken.

10. Lees de instructies om de grill goed te gebruiken en geniet ervan.

Voor meer informatie over Tooth Fashion kun je hun site ook even bezoeken, die je hier kunt vinden: *KLIK*.

Meer winkels waarbij je niet online hoeft te bestellen heb ik niet kunnen vinden, dus hiermee zul je het waarschijnlijk moeten doen. Hopelijk heb je er wat aan en kun je bij één van bovenstaande twee winkels je grillz kopen.

Geplaatst:
  NandroDavids zei:
  Da Phoenix zei:
Iemand een idee?
Google is altijd een goed idee natuurlijk, dus ik heb even voor je gezocht. De eerste winkel die ik vond waarbij je niet via internet hoeft te bestellen, maar er gewoon naartoe kunt gaan, bevindt zich in Alkmaar. Het ligt niet echt in de buurt van Apeldoorn, maar het is er in ieder geval één. Je kunt de site bezoeken voor meer informatie: *KLIK*.

Een andere mogelijkheid die je hebt, is Tooth Fashion. Dit bedrijf is gevestigd in Nederland en maakt de grillz voor je op maat. Zo weet je dus in ieder geval zeker dat je de goede grillz hebt. Op de site staat de procedure beschreven van het bestellen van de grillz. Aangezien je zegt dat je niet via internet wilt kopen, moet je maar even kijken of je dit wel wilt. De procedure staat hier: *KLIK*. Aangezien het in het Engels is zal ik het voor de zekerheid even voor je vertalen.

Procedure van Tooth Fashion zei:
1. Bedenk voor jezelf wat voor grill je zou willen hebben.

2. Neem contact met ons op door middel van e-mail of telefoon en vertel ons wat voor grill je wilt.

3. Tooth Fashion berekent de prijs en zal contact met je opnemen door middel van e-mail of telefoon. Je kunt nu ook een afspraak maken om de vorm van je gebit op te laten meten.

4. Kom naar ons laboratorium om je gebit op te laten meten.

5. 50 % van het bedrag moet van tevoren betaald worden. Je ontvangt hierbij een betalingsbewijs en een volgnummer.

6. Omdat de grill op maat wordt gemaakt duurt het 12 dagen voordat deze klaar is.

7. Je zult een notificatie ontvangen wanneer de grill af is.

8. De grill wordt bij je thuis bezorgd, of je kunt een afspraak maken om de grill zelf op te halen.

9. De andere 50 % moet betaald worden om de grill van jou te maken.

10. Lees de instructies om de grill goed te gebruiken en geniet ervan.

Voor meer informatie over Tooth Fashion kun je hun site ook even bezoeken, die je hier kunt vinden: *KLIK*.

Meer winkels waarbij je niet online hoeft te bestellen heb ik niet kunnen vinden, dus hiermee zul je het waarschijnlijk moeten doen. Hopelijk heb je er wat aan en kun je bij één van bovenstaande twee winkels je grillz kopen.

Mijn Zus studeert in A'dam dus heb ik nog een keer een goede smoes om naar haar en Alkmaar te gaan.

Die andere ziet er ook wel goed uit.

Bedankt.

Nu kan ik weer verder

• 2 weken later...
Geplaatst:
  lil gta gamer zei:
in spijkenissen zit er ook een die ze exporteert vanuit amerika :tu:

het is spijkenisse he:P

naja ik woon daar alleen daar maken ze ze ook zelf hoor met tandartse shit fzo:P

maar das R2Jgrillz

• 4 weken later...
Geplaatst:

Kan je ook een grill voor 2 tanden. Ik vind namelijk alle tanden niet mooi, maar 2 wel :)

Geplaatst:
  Maxis zei:
Vraag het anders aan je Tandarts, misschien weet hij der raad mee :schater:

Ik denk niet dat je Tandarts het dragen van Grillz gaat stimuleren het is namelijk nogal slecht voor je tanden :schater:

Geplaatst:

Niet echt heel slecht.

Als je er een hebt die op maat voor je word gemaakt.

Ik heb nu een One-Size-Fits-All grill.

Die past dus iedereen.

maar dan bijt je op ijzer.

Ik wil er een die speciaal voor je gemaakt word.

Die kosten dan ook ong 400€

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...