Pennywise The Clown Geplaatst: 15 juni 2007 Rapport Geplaatst: 15 juni 2007 Bij driver gebruikten ze de <- en -> om de richtingwijzer te laten zien. Stoond je bijvoorbeeld ovor een stoplicht, hoefde je maar op links te drukken, en de richtingwijzer ging aan. Als je de bocht nam hield je de linker cursor vaak iets langer in, waardoor je de richtingsaanwijzer 'niet' uitzette, maar deze totdat de bocht genomen werdt aanbleef. Liet je de cursor na het nemen van de bocht dan weer los, ging het oranje lampje weer uit. Ik zie het wel zitten bij GTAIV. Kan het in de trailer alleen nergens terugzien, ondanks er tig afslaande auto's voorbij komen. Reageren
Dastard Geplaatst: 15 juni 2007 Rapport Geplaatst: 15 juni 2007 Zelfde als Penny,Richtingswijzer.Ik denk wel dat die erin komt. Reageren
Rene-GTA Geplaatst: 15 juni 2007 Rapport Geplaatst: 15 juni 2007 Ik zou graag wapens zien die nieuwer zijn gemaakt. Reageren
cretior Geplaatst: 17 juni 2007 Rapport Geplaatst: 17 juni 2007 Bij driver gebruikten ze de <- en -> om de richtingwijzer te laten zien. Stoond je bijvoorbeeld ovor een stoplicht, hoefde je maar op links te drukken, en de richtingwijzer ging aan. Als je de bocht nam hield je de linker cursor vaak iets langer in, waardoor je de richtingsaanwijzer 'niet' uitzette, maar deze totdat de bocht genomen werdt aanbleef. Liet je de cursor na het nemen van de bocht dan weer los, ging het oranje lampje weer uit. Ik zie het wel zitten bij GTAIV. Kan het in de trailer alleen nergens terugzien, ondanks er tig afslaande auto's voorbij komen. Maar wat wil je dat dan voor functie geven. Dat de politie je oppakt of een boete geeft als je niet je richting aan geeft. Dat is dom, dan wordt je om de 10 seconden aangehouden. Reageren
DonLeone Geplaatst: 17 juni 2007 Rapport Geplaatst: 17 juni 2007 Bij driver gebruikten ze de <- en -> om de richtingwijzer te laten zien. Stoond je bijvoorbeeld ovor een stoplicht, hoefde je maar op links te drukken, en de richtingwijzer ging aan. Als je de bocht nam hield je de linker cursor vaak iets langer in, waardoor je de richtingsaanwijzer 'niet' uitzette, maar deze totdat de bocht genomen werdt aanbleef. Liet je de cursor na het nemen van de bocht dan weer los, ging het oranje lampje weer uit. Ik zie het wel zitten bij GTAIV. Kan het in de trailer alleen nergens terugzien, ondanks er tig afslaande auto's voorbij komen. Maar wat wil je dat dan voor functie geven. Dat de politie je oppakt of een boete geeft als je niet je richting aan geeft. Dat is dom, dan wordt je om de 10 seconden aangehouden. Nee ik denk dat hij bedoelt dat andere autos dan een beetje opletten en niet de prachtige Ferrari waar je net met moeite aan bent gekomen ineens naar de tering[/font] rijden, wat in SA nogal eens gebeurde tot ergernis van veel GTA spelers. Reageren
Klokkie89 Geplaatst: 17 juni 2007 Rapport Geplaatst: 17 juni 2007 jha idd dat was idd irritant, vindt het al goed genoeg als alleen de andere weggebruikers de richtingaanwijzers gebruiken. dan hoef je ook niet speciale knoppen te gaan zoeken. maar dan moeten ze ze ook gebruiken bij het van rijbaan wisselen, en niet alleen bij het afslaan ofzow Reageren
b4rtsimps0n Geplaatst: 17 juni 2007 Rapport Geplaatst: 17 juni 2007 jha idd dat was idd irritant, vindt het al goed genoeg als alleen de andere weggebruikers de richtingaanwijzers gebruiken. dan hoef je ook niet speciale knoppen te gaan zoeken. maar dan moeten ze ze ook gebruiken bij het van rijbaan wisselen, en niet alleen bij het afslaan ofzow ja dat medeweggebruikers ..nja jijzelf bent dan eigenlijk een wegmisbruiker, maar goed .. mogen wel richtingaanwijzers gebruiken ja. vooral juist bij het verwisselen van rijbaan. ik heb bij test drive unlimited gemerkt dat dit echt heel handig is, zodat je vooruit kan kijken op welke rijbaan je moet rijden om lekker door te kunnen karren. op je eigen auto lijkt me niet echt nodig..knoppen die daar voor nodig zijn kunnen beter voor iets anders gebruikt worden denk k Reageren
666george666 Geplaatst: 17 juni 2007 Rapport Geplaatst: 17 juni 2007 Wat ik hoop terug te zien in gta 4 of andere versies Tunen van auto's Kopen & verkopen van auto's Kapsel kiezen (meer soorten) Kleding kiezen (meer genres) Sieraden kunt kiezen (mss zelf piercings) De scholen zijn fun!!! En veel luchtvaart tuigen!!!! Reageren
b4rtsimps0n Geplaatst: 17 juni 2007 Rapport Geplaatst: 17 juni 2007 Wat ik hoop terug te zien in gta 4 of andere versiesTunen van auto's Kopen & verkopen van auto's Kapsel kiezen (meer soorten) Kleding kiezen (meer genres) Sieraden kunt kiezen (mss zelf piercings) De scholen zijn fun!!! En veel luchtvaart tuigen!!!! kleding kan je sowieso veranderen. sieraden denk n niet en kapsel ook niet. omdat niko zo gedetailleerd is dat het moeilijker is om hem aan te kunnen passen. daarom kan je ook niet meer dik worden enzo. veel helicopters bedoel je zeker trouwens want vliegtuigen zitten er niet in. Reageren
Mister.X Geplaatst: 17 juni 2007 Rapport Geplaatst: 17 juni 2007 L3 en R3Voor de mensen die niet weten wat dat is: dat jotstick nop je wat je alle kanten op kan draaien in drukken! Zal voor de 360 wat moeilijker gaan! 360 heeft precies hetzelfde hoor, die heeft ook sticks die je in kan drukken en daar kan je net zo makkelijk bij. Ben van ps2 controller naar 360 controller gegaan zonder problemen. En l3 is al toeter.. Dan mss R3 en dan links of rechts? Reageren
b4rtsimps0n Geplaatst: 17 juni 2007 Rapport Geplaatst: 17 juni 2007 L3 en R3Voor de mensen die niet weten wat dat is: dat jotstick nop je wat je alle kanten op kan draaien in drukken! Zal voor de 360 wat moeilijker gaan! 360 heeft precies hetzelfde hoor, die heeft ook sticks die je in kan drukken en daar kan je net zo makkelijk bij. Ben van ps2 controller naar 360 controller gegaan zonder problemen. En l3 is al toeter.. Dan mss R3 en dan links of rechts? rechterstick bewegen is al camera. en ingedrukt houden en bewegen werkt niet helemaal. het zou wel inderdaad een combinatie moeten worden dan van knoppen. Reageren
wtc Geplaatst: 18 juni 2007 Rapport Geplaatst: 18 juni 2007 Bij driver gebruikten ze de <- en -> om de richtingwijzer te laten zien. Stoond je bijvoorbeeld ovor een stoplicht, hoefde je maar op links te drukken, en de richtingwijzer ging aan. Als je de bocht nam hield je de linker cursor vaak iets langer in, waardoor je de richtingsaanwijzer 'niet' uitzette, maar deze totdat de bocht genomen werdt aanbleef. Liet je de cursor na het nemen van de bocht dan weer los, ging het oranje lampje weer uit. Ik zie het wel zitten bij GTAIV. Kan het in de trailer alleen nergens terugzien, ondanks er tig afslaande auto's voorbij komen. Je ziet het wel in de trailer hoor! althans een andere auto waarvan z'n knipperlicht gaat. Op 00:10min vind je het (dus na 10sec) in de trailer Reageren
Lucky Geplaatst: 18 juni 2007 Rapport Geplaatst: 18 juni 2007 ik zou ook wel willen dat je auto's vet kan tunen, maar dat kon ook geloof ik las ik ergens weet alleen niet meer waar. Reageren
IV trailer Geplaatst: 19 juni 2007 Rapport Geplaatst: 19 juni 2007 ik hoop dat er weer veel bewegende delen bij autos komen zoals bij de dumper truck of de tank en dat het nog meer mogelijkheden gaat bieden. zoals een kraanarm op een auto waarmee je dingen op kan pakken lekker met autotjes spelen en dingetjes opakken lijkt me echt fet Reageren
_niickk Geplaatst: 19 juni 2007 Rapport Geplaatst: 19 juni 2007 Meer realisme. bijvoorbeeld bij als je iets crimineels uitvoert, dat je denkt dat je dat ene huis goed hebt gekraakt, maar dat er camera's hangen waardoor ze je hebben herkent, en waarna ze je thuis of in die club komen ophalen. ook tv kijken Ipod luisteren als je wandelt, dat de mensen om je heen praten over het laatste nieuws dat je meer 'legale' banen kunt uitvoeren etc. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.