Jump to content

Wensen en Verlangens

Dutchy3010

Recommended Posts

Ik vind dat het verkeer veel beter moet worden, zoals mensen eerder al zeiden: Knipperlichten, maar ook als ik is een keer stil sta voor een stoplicht bij GTA: SA omdat ik niet wil dat me auto kapot gaat, en mijn stoplicht spring op groen, springt het licht voor de auto's aan de rechterkant ook op groen! Dag auto...

Ook op de snelwegen, als ik met 200 km per uur over snelweg rijd, komt er opeens zo'n halvegare aan die ff een baantje opschuift terwijl ik net 2 meter van hem vandaan aan kom rijden, dat vond ik zo irritant!

Ook wil ik dat als je te snel rijd dat de politie achter je aankomt, niet als je bijvoorbeeld net 20 km per uur te snel rijd maar zo ongeveer sneller dan de 50 km per uur!

Greets :cya:

GTA GG :bier:

Delen op andere websites

• Reacties 1.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Naudin

68

• b4rtsimps0n

65

• pilot

56

• TomHagen

38

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik vind dat het verkeer veel beter moet worden, zoals mensen eerder al zeiden: Knipperlichten, maar ook als ik is een keer stil sta voor een stoplicht bij GTA: SA omdat ik niet wil dat me auto kapot gaat, en mijn stoplicht spring op groen, springt het licht voor de auto's aan de rechterkant ook op groen! Dag auto...

Ook op de snelwegen, als ik met 200 km per uur over snelweg rijd, komt er opeens zo'n halvegare aan die ff een baantje opschuift terwijl ik net 2 meter van hem vandaan aan kom rijden, dat vond ik zo irritant!

Ook wil ik dat als je te snel rijd dat de politie achter je aankomt, niet als je bijvoorbeeld net 20 km per uur te snel rijd maar zo ongeveer sneller dan de 50 km per uur!

politie bij snelheidsovertreding?

dat lijkt me echt verschrikkelijk. Als je dan een keer snel naar een misse wilt moet je of langzaam rijden of daarna politie weer afschudden. :N

Delen op andere websites

politie bij snelheidsovertreding?

dat lijkt me echt verschrikkelijk. Als je dan een keer snel naar een misse wilt moet je of langzaam rijden of daarna politie weer afschudden. :N

Ja man.. ik wil me op de snelweg wel kunnen uitleven xD ff flink op die staart trappen :D

Delen op andere websites

ik vind dat er een groot aanbod moet komen aan bewegende delen op wagens zoals grijparmen

ik hoop wel dat er graafmachines en dergelijke zulle zijn en dat je da ook echt kan graven :dans:

dat zou wel erg vet zijn.

Bewerkt: door SoaDT0M
Delen op andere websites

Nu GTA IV toch online mogelijkheden gaat hebben..lijkt mij het wel leuk als je via internet radiozenders naar je console kan streamen..zo heb je zowat oneindig veel radiozenders in IV en heb je altijd wel een station dat je leuk vind. Misschien wel echte radiozenders uit NY die je dan kan beluisteren..altijd de nieuwste muziek.

Over de radio gesproken..Een DJ van een hiphop station in New York heeft dit laatst op de radio geroepen:

"and I wanna give a special shout out to Rockstar Games cus we got something monumental poppin off"

Misschien een indicatie dat die DJ iets te maken heeft met GTA IV?

Delen op andere websites

Weet je wat ook onrealistisch is?

Je bent helemaal top tot teen vol gepompt met lood, je gaat dood.

En je staat na 6 uur weer op :?

Nee!! als je dood bent, kom je nooit meer terug.

nee dat zou leuk zijn..als je 1 keer word neergeschoten in het spel kan je het helemaal overnieuw gaan doen :duh:

en de gta spellen beschreven het altijd als knock out in het info cutscenetje

Delen op andere websites

Ik hoop dat de zilverkleurige velgen en chrome onderdelen echt glimmen enzo. En ook dat de schade aan dingen beter wordt uitgewerkt, bijvoorbeeld Tank + Gebouw = Ruïne. Maar dat zal er wel niet in zitten. Maar wat wel echt moet is dat de oplegger van een tanker beter ontploft, ik bedoel: Het is een maar een buisje gevuld met vloeistof zo expolsief als de neten, en dan schiet je er een paar keer op en dan zegt ie boem en is ie zwart. Ik wil dat zodra je er met een molotov of vlammenwerper ofzo overheen gaat dat ie dan in duizende stukjes uit mekaar spat en dat overal brokstukken liggen en niet dat er nog zon zwart wrak staat :duh:

ik zou het niet zo leuk vinden als je heel veel gebouwen bedrijven huizen kon hebben liberty city is niet zooo groot als san andreas ...want anders heb je in iedere straat een huis ofso :duh:

Delen op andere websites

nee dat zou leuk zijn..als je 1 keer word neergeschoten in het spel kan je het helemaal overnieuw gaan doen :duh:

ik geef je sarcasme inderdaad gelijk ik vind ook dat het spel gewoon kapot moet gaan als je dood bent zodat je het helemaal niet meer spelen. want het is natuurlijk erg onrealistisch dat je gewoon weer opnieuw kan begginnen :clown:

Bewerkt: door IV trailer
Delen op andere websites

ik geef je sarcasme inderdaad gelijk ik vind ook dat het spel gewoon kapot moet gaan als je dood bent zodat je het helemaal niet meer spelen. want het is natuurlijk erg onrealistisch dat je gewoon weer opnieuw kan begginnen :clown:

zo bedoelde ik het niet :puh: zo realistisch word gta nooit. ik vind gewoon dat je als je neergeschoten word je naar het ziekenhuis weer moet worden gebracht, opgelapt word en even later gewoon weer terug op straat komt. anders word het spel heel irritant en niet meer leuk om te spelen als je elke keer als je word neergeschoten echt dood bent en je hele savegame is vernield.

Delen op andere websites

als je op een gegeven moment word neergeknald heb je van een tijdje daarvoren natuurlijk nog wel een savegame die je kan laden ;)

zo deed ik 't trouwens ook bij SA, zodat er bij de stats staat dat je nog nooit dood/opgepakt bent :D

Delen op andere websites

als je op een gegeven moment word neergeknald heb je van een tijdje daarvoren natuurlijk nog wel een savegame die je kan laden ;)

zo deed ik 't trouwens ook bij SA, zodat er bij de stats staat dat je nog nooit dood/opgepakt bent :D

ja dat is waar. bij mijn serieuze savegame laadde ik m steeds opnieuw als ik dood ging. je bent anders al je wapens kwijt enzo..en het staat niet leuk in je stats inderdaad. alle nieuwe wapens halen die je al had verzameld..inclusief de ammo die je hebt opgepakt, dat kost je echt een fortuin bij ammunation :puh:

Delen op andere websites

...dat kost je echt een fortuin bij ammunation :puh:

Nee, want daarom zijn bijna alle wapens wel gewoon los te vinden in de map. Anders kun je ook altijd de wapens pakken die er liggen nadat je de collectables hebt verzameld.

Nog een 'wens en verlangen' van mij is dat het niet overrealistisch moet worden! Ik denk dat juist dit realisme best de grootste fout zou kunnen zijn die R* aan het maken is. We willen gewoon GTA gameplay, maar dan beter. We willen geen reallife ok? 1 keer dood en dan weer helemaal opnieuw beginnen zuigt best wel. Het op zijn kop belanden met je auto en dan in de fik vliegen is niet eens zo erg. Als je auto op de kop vliegt is ie toch totaal nutteloos, dus waarom zou ie geen mooie explosie geven? Ziet er leuk uit, er gaan waarschijnlijk mensen bij dood en je krijgt waarschijnlijk politie achter je aan! Niks mis mee toch!? Mijn allergrootste wens is dus juist: GTA Fun over reality!!!

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...