b4rtsimps0n Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2007 ...dat kost je echt een fortuin bij ammunation Nee, want daarom zijn bijna alle wapens wel gewoon los te vinden in de map. Anders kun je ook altijd de wapens pakken die er liggen nadat je de collectables hebt verzameld. ik verzamel nooit collectables en ik ga niet hele tijd zoeken naar wapens die over de map verspreid liggen..en dan nog zoveel dat ik genoeg ammo heb..zeker niet als ik een missie opnieuw wil proberen. dus voor mij is het wel een probleem wanneer ik alle wapens kwijt ben na een bezoek aan het ziekenhuis..en kost het wel een fortuin bij ammunation. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TomHagen Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2007 ik hoop dat je de maan weer groter kan maken door er met een sniper op te schieten. Dit was in VC altijd lache Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Da Phoenix Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2007 ik hoop dat je de maan weer groter kan maken door er met een sniper op te schieten. Dit was in VC altijd lache Zal wel. Dat zat in elke 3d GTA Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TomHagen Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2007 ik hoop dat je de maan weer groter kan maken door er met een sniper op te schieten. Dit was in VC altijd lache Zal wel. Dat zat in elke 3d GTA in GTA SA niet ofwel? >>> Door Dutchy3010: Jawel.... Maar nu graag weer ontopic. <<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gino99 Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2007 Een ding ben ik vergeten.Nederlandse ondertiteling.Kan je eindelijk goed lezen wat ze zeggen . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
b4rtsimps0n Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2007 Een ding ben ik vergeten.Nederlandse ondertiteling.Kan je eindelijk goed lezen wat ze zeggen . ik ben bang voor je dat het waarschijnlijk weer 5 talig word de 5 belangrijkste talen eigenlijk zitten er altijd in..rockstar houd niet echt rekening met kleine landjes als nederland. Ik vond het nooit een probleem hoor..maar ik kan ook wel redelijk goed engels maar het is niet dat ze zo moeilijk engels gebruiken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
IV trailer Geplaatst: 25 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2007 (bewerkt) mmmmmh als je ziet hoe groot percentage wij van de 1miljoen ps3 hebben gekregen dat voor deze europa en india was bedoelt. namelijk 100.000 ps3 op de release naar de benelux. ik vind dat ze best even deze redelijk kleine moeite mogen nemen. zeker voor de ps3 want met die bleu-ray schijf houden ze toch zat opslag-ruimte over. Bewerkt: 25 juni 2007 door IV trailer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
b4rtsimps0n Geplaatst: 25 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2007 mmmmmh als je ziet hoe groot percentage wij van de 1miljoen ps3 hebben gekregen dat voor deze europa en india was bedoelt. namelijk 100.000 ps3 op de release naar de benelux. ik vind dat ze best even deze redelijk kleine moeite mogen nemen. zeker voor de ps3 want met die bleu-ray schijf houden ze toch zat opslag-ruimte over. het gaat niet om de ruimte..en ze moeten dan helemaal een nederlandse vertaler inhuren. als dat echt zon kleine moeite was kwamen bijna alle spellen ook wel met nederlandse ondertiteling. anders moeten ze ook alle andere kleine talen er straks instoppen. de 5 belangrijkste is gewoon het slimst, dan heeft iedereen wel een taal die hij kan begrijpen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
IV trailer Geplaatst: 25 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2007 Ressictance: Fall of man had ook nederlandse ondertiteling en het leuke was dat hij het automatisch selecteerde( playstation3 exlusife). en een vertaaler inhuren is toch niet zoon grote moeite als je ziet hoeveel mensen je er blij mee kan maken. dan hoef je nog niet gelijk hamosaralisch te gaan ondertitelen. er zijn ten slotte heel veel nederlanders die het spel kopen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Da Phoenix Geplaatst: 25 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2007 Ik hoop ook dat er interieuren waar je binnen kan komen als in GTA LCS. Gewoon door de deur lopen. En niet als in San Andreas of VC dat je nog een laadtijd hebt. Of dat ze in een andere hemel zitten. Er moet gewoon 1 hemel zijn waar alles in zit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ReVeRt Geplaatst: 25 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2007 klinkt misschien raar maar bij gta 3 was ik al blij als ik een handpistool had... da had ik bij de andere gta's niet. Wapens moete iets moeilijker te krijgen zijn en nie zomaar erges op straat ligge Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
b4rtsimps0n Geplaatst: 25 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2007 Ik hoop ook dat er interieuren waar je binnen kan komen als in GTA LCS.Gewoon door de deur lopen. En niet als in San Andreas of VC dat je nog een laadtijd hebt. Of dat ze in een andere hemel zitten. Er moet gewoon 1 hemel zijn waar alles in zit oh..nou je droom komt uit dan. Want dit doen ze ook echt, je hebt 1 laadtijd in het begin, voor de rest niet meer ook niet bij interieurs. En sommige gebouwen hebben een interieur, en degene die het hebben, hebben dat ook voor het gehele gebouw. het interieur zit nu ook waar je hem ziet, waar je de deur ziet, en bij sommige gebouwen kan je vanaf buiten naar binnen kijken. je word nu dus niet geteleport naar een interieur als je bij een gebouw naar binnen gaat, zoals bij gta sa. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JeGe Geplaatst: 25 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2007 Van mij mogen er speciale dealers komen voor auto's en motors die niet over straat heen rijden en dus extra speciaal zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Markant Geplaatst: 26 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2007 Een ding ben ik vergeten.Nederlandse ondertiteling.Kan je eindelijk goed lezen wat ze zeggen . Dat ben ik totaal met je eens. Niet dat ik me niet in het Engels kan redden, maar het maakt GTA zo toch iets persoonlijker. Verder zou ik het erg tof vinden als er nog iets Nederlands in GTA IV zou zitten. Nederlandse winkels, ofzo :-) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TomHagen Geplaatst: 26 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2007 Een ding ben ik vergeten.Nederlandse ondertiteling.Kan je eindelijk goed lezen wat ze zeggen . Dat ben ik totaal met je eens. Niet dat ik me niet in het Engels kan redden, maar het maakt GTA zo toch iets persoonlijker. Verder zou ik het erg tof vinden als er nog iets Nederlands in GTA IV zou zitten. Nederlandse winkels, ofzo :-) Ik hoop geen Nederlandse ondertiteling. Ik kan het engels makkelijk verstaan, en ik vindt de nederlandse taal in actiescenes zo lelijk. ook in films altijd. Engels klinkt veel beter. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.