gtaprince Geplaatst: 27 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2007 (bewerkt) Politie achter je aan veel realisticher, niet dat je iemand in de middle of nowhere neerknalt en je een zooi polities achter je aan hebt Betere auto. Iets met dat je aandelen kan kopen enzo. Misschien dat je een eigen bedrijf kan bouwen e.d. Huizen moeten erin blijven. Dat je gewoon echt kan drugsdealen, niet alleen bij missions. En eigenlijk nog veel meer maar het komt even niet in me op, Bewerkt: 27 juni 2007 door gtaprince Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TomHagen Geplaatst: 27 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2007 Politie achter je aan veel realisticher, niet dat je iemand in de middle of nowhere neerknalt en je een zooi polities achter je aan hebt Betere auto. Iets met dat je aandelen kan kopen enzo. Misschien dat je een eigen bedrijf kan bouwen e.d. Huizen moeten erin blijven. Dat je gewoon echt kan drugsdealen, niet alleen bij missions. En eigenlijk nog veel meer maar het komt even niet in me op, eigen bedrijf komt er niet in. Dat zou niet relistisch zijn met missie: wie gaat nou (levensgevaarlijke) missie's doen als je een goedlopend bedijf hebt?? en aandelen lijkt mij niks. Veel te ingewikkeld om dat goed uit te werken. >>> Door Dutchy3010: Laat een ieder zijn eigen wensen en verlangens hebben, svp.<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ruwie Geplaatst: 30 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2007 (bewerkt) Ik wil... -Dat je mensen op straat kan aanspreken. -Meer gebouwen waar je in kunt. -Meer wapens. -Dat je mee kan doen aan straatraces. -Dat je vrienden kan maken in bijv. sportscholen. -Realistisher weer. (bijv. sneeuw) -Veel verschillende gangs. -Meer huizen die je kan kopen, en meer verschillende interieur. -Dat je in de gevangenis kan komen. (en dan bijv. vrij kan komen door een borgsom te betalen) -Actueel nieuws. -Dat je ook echt in de trein kan rondlopen en niet alleen vervoert kan worden. -Dat je een taxi overal kunt bellen en op elk moment van de dag. -Meer rekening houden met dag en nacht. -Meer verschillende soorten winkels. -Eten thuis kunt laten bezorgen. -Vrienden thuis kunt ontvangen. Dat was het wel zo'n beetje;) Bewerkt: 30 juni 2007 door Ruwie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NilsHolgersson Geplaatst: 30 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2007 Een ding ben ik vergeten.Nederlandse ondertiteling.Kan je eindelijk goed lezen wat ze zeggen . Dat ben ik totaal met je eens. Niet dat ik me niet in het Engels kan redden, maar het maakt GTA zo toch iets persoonlijker. Verder zou ik het erg tof vinden als er nog iets Nederlands in GTA IV zou zitten. Nederlandse winkels, ofzo :-) Appie Hein in GTAIV? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mobbster Geplaatst: 30 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2007 Een ding ben ik vergeten.Nederlandse ondertiteling.Kan je eindelijk goed lezen wat ze zeggen . Dat ben ik totaal met je eens. Niet dat ik me niet in het Engels kan redden, maar het maakt GTA zo toch iets persoonlijker. Verder zou ik het erg tof vinden als er nog iets Nederlands in GTA IV zou zitten. Nederlandse winkels, ofzo :-) Appie Hein in GTAIV? holleeder natuurlijk!! en wat andere foute types:P Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
$big$smoke$ Geplaatst: 30 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2007 (bewerkt) Ik zou graag hebben dat: Er huizen in aanbouw zijn en die in de loop van het spel klaar geraken Je zelf je safe house kan inrichten Je de politie kan omkopen Je naar tv kan kijken Als de kogels van je geweer op zijn dat je je geweer weggooit Bewerkt: 30 juni 2007 door $big$smoke$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DonLeone Geplaatst: 30 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2007 Ik zou graag hebben dat:Als de kogels van je geweer op zijn dat je je geweer weggooit Hoezo? Dan kun je toch voor dat geweer nieuwe ammo kopen/oprapen.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TomHagen Geplaatst: 30 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2007 keb nog een prachtverlangen, al zek ik het zelf: dat andere mensen ook een mening hebben, en ergens zin en ergens geen zin in hebben en dat ook verkondigen. VB: dat iemand vraagt of je mee gaat een pilsje in het cafe drinken (of russiche wodka). en dat ze ook rijden ipv dat jij altijd moet rijden ergens heen. En als je een vriendin hebt dat ze zegt: ik wil graag .... (uit eten naar ...). in vorige GTA´s volgde ze jou klakkeloos en als het niet goed was gingen ze klagen. vooral met de zeikerige vriendinnen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Boris H. Geplaatst: 30 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2007 Ik wil vooral interieurs zodat je gebouwen, flats, wolkenkrabber e.d. kan verkennen. Bij vorige GTA's was je bijna alleen maar buiten bezig. Ik wil nu dat je ook wat meer binnen bent. Groetjes, Boris H. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
IV trailer Geplaatst: 2 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2007 Een ding ben ik vergeten.Nederlandse ondertiteling.Kan je eindelijk goed lezen wat ze zeggen . Dat ben ik totaal met je eens. Niet dat ik me niet in het Engels kan redden, maar het maakt GTA zo toch iets persoonlijker. Verder zou ik het erg tof vinden als er nog iets Nederlands in GTA IV zou zitten. Nederlandse winkels, ofzo :-) Appie Hein in GTAIV? holleeder natuurlijk!! en wat andere foute types:P in vice city stories had je al de amsterdam coffee shop en zeg nou zelf gedoogbeleid is echt typisch nederland!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Namnos Geplaatst: 3 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2007 Ik will hebbe : Een soort Realtime systeem dat als je s'avonds speelt het ook avond is, en het ook in de winter sneeuwt etc. Meer Pimp mogelijkheden! Meer dingen om tussen de missie's te doen bijv. Taxi missies in SA en winkeltjes om te overvallen dat was het denk ik wel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
IV trailer Geplaatst: 3 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2007 Ik will hebbe :Een soort Realtime systeem dat als je s'avonds speelt het ook avond is, en het ook in de winter sneeuwt etc. Meer Pimp mogelijkheden! Meer dingen om tussen de missie's te doen bijv. Taxi missies in SA en winkeltjes om te overvallen dat was het denk ik wel dat zou ik dan echt niet als verplichte optie willen hebben dan moet je voor snachts pokke laat opblijven. en voor sneeuw moet het echt gaan sneeuwen wat haast nooit gebeurt hier althans(afgezien van dat er waarschijnlijk geen sneeuw inzit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
oekelwm Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2007 Ik will hebbe :Een soort Realtime systeem dat als je s'avonds speelt het ook avond is, en het ook in de winter sneeuwt etc. Meer Pimp mogelijkheden! Meer dingen om tussen de missie's te doen bijv. Taxi missies in SA en winkeltjes om te overvallen dat was het denk ik wel Ik hoop niet dat jouw "Realtime systeem" er ook echt in zit. Stel je voor zeg. Moet ik tot half één 's nachts wachten om bij een huis in te kunnen breken. Het zou wel leuk zijn als er inderdaad meer weerfuncties in zouden zitten, zoals sneeuw, en dat er ook echt water op de weg licht als het regent. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
b4rtsimps0n Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2007 Ik will hebbe :Een soort Realtime systeem dat als je s'avonds speelt het ook avond is, en het ook in de winter sneeuwt etc. Meer Pimp mogelijkheden! Meer dingen om tussen de missie's te doen bijv. Taxi missies in SA en winkeltjes om te overvallen dat was het denk ik wel Ik hoop niet dat jouw "Realtime systeem" er ook echt in zit. Stel je voor zeg. Moet ik tot half één 's nachts wachten om bij een huis in te kunnen breken. Het zou wel leuk zijn als er inderdaad meer weerfuncties in zouden zitten, zoals sneeuw, en dat er ook echt water op de weg licht als het regent. ja inderdaad..het is bekend dat je sommige missies alleen op een bepaald gedeelte van de dag kan doen..dus dat stoppen ze er echt niet in..weer gewoon een versnelde 24 uurs klok. En dat er water op de wegen ligt bij regen enzo is al bekend..in bladen heeft al gestaan dat het weer dit keer niet alleen meer voor de show is, maar ook echt invloed zal hebben op het spel en de gameplay. auto's reageren bijvoorbeeld anders enzo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mrwhoopy Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2007 ik hoop nu dat je mensen die op straat kan lopen kan overvallen ik gta vice city en gta sananderas kon dat ook wel maar geen mensen die op straat liepen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.