~Victorious~ Geplaatst: 7 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2007 ik hoop dat er soms ook peds een misdaad plegen en dat ze dan worden opgapakt door de flikken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
cretior Geplaatst: 8 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2007 Maar dat was ook al in SA. Daar zag je ook dat de politie andere mensen lastig viel. Misschien is een "halve" politiester een idee. Als je bijvoorbeeld een botsing maakt met politie of een voetganger slaat dat je dan een halve ster krijgt. En dat de politie je dan niet arresteerd,maar een boete geeft of zo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Chrisvm Geplaatst: 8 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2007 Maar dat was ook al in SA. Daar zag je ook dat de politie andere mensen lastig viel.Misschien is een "halve" politiester een idee. Als je bijvoorbeeld een botsing maakt met politie of een voetganger slaat dat je dan een halve ster krijgt. En dat de politie je dan niet arresteerd,maar een boete geeft of zo. Dat vond ik ook zo dom in SA dat als je per ongeluk tegen een politie auto aanbotst dat je dan meteen de gevangenis in moet. Dat zou wel anders moeten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bassiebas6 Geplaatst: 8 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2007 De politie moet beter optreden, want zeg nou zelf heb je wel eens het leger achter iemand aan gezien. Ik hoop heel erg dat er meer soorten voertuigen zijn, en niet dat je 4 dezelfde auto's achter elkaar ziet rijden. Ik hoop dat je nog steeds kleding kan kopen en nara de kapper kan gaan(NIET NAAR SCHOOL want dat vind ik een beetje kindo als je met wapens loopt te zwaaien. Ik hoop natuurlijk ook dat alles net iets beter word gemaak, net iets dieper in de detail. De brandweer en de amublance het ook iets netter moeten doen. Ik vind ook dat er meer afwisseling moet zitten in de missies. Dit zijn wel de belangrijkste punten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Steel Dogg Geplaatst: 8 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2007 (bewerkt) Eigenlijk heb ik een belangrijk punt. Het is een soort van categorie: Realisme. Dat is het allerbelangrijkste. Er moet gewoon iets aan de AI gedaan worden, ambulance, brandweer en de mogelijkheid om 112 te bellen, alhoewel vals alarm te ver gaat . Verder moet het geluid goed zijn en mooie graphics . Dat is eigenlijk zo'n beetje alles wat ik me wensen wil Bewerkt: 8 juli 2007 door Steel Dogg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dinkydau Geplaatst: 9 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2007 De mensen moeten een stuk slimmer worden. Heb je ooit weleens een ambulance mensen zien doodrijden om iemand te redden? En hoe stom kan je zijn om opeens naar de linker rijbaan te gaan als het nieteens nodig is en er iemand je net keihard wil inhalen. En dit dan: Voor een auto springen als die keihard langs je rijd, dat doe je toch niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TNF Geplaatst: 9 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2007 Betere Ai van de mensen moet dus zeker want dat is niet echt verbeterd in de laatste GTA's. En ook moeten ze de wisselheid tussen de auto's ook verbeteren want je ziet altijd 3dezelfde auto's bij elkaar rijden en dat trekt dus ook op niks. En we zitten in NYC dus moeten op sommige stukken file's hebben want daar is NYC ook bekend voor. En ik zou het eigenlijk wel ene beetje leuker vinden als we een paar personages van de vorige GTA's gaan terug zien. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
b4rtsimps0n Geplaatst: 9 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2007 Betere Ai van de mensen moet dus zeker want dat is niet echt verbeterd in de laatste GTA's. En ook moeten ze de wisselheid tussen de auto's ook verbeteren want je ziet altijd 3dezelfde auto's bij elkaar rijden en dat trekt dus ook op niks. En we zitten in NYC dus moeten op sommige stukken file's hebben want daar is NYC ook bekend voor. En ik zou het eigenlijk wel ene beetje leuker vinden als we een paar personages van de vorige GTA's gaan terug zien. nee er komen geen files..dit is bevestigd. dat zou de gameplay nogal beschadigen. rockstar doelt erop de straten van lc er vol en druk uit te laten zien zónder de gameplay aan te tasten en dat je dus wel lekker door kan crossen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Maxis Geplaatst: 11 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2007 (bewerkt) naja ik hoop dat er weer een Pay n'Spray in zit Bewerkt: 11 juli 2007 door Maxis Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bruindebeer1 Geplaatst: 12 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2007 Ik verlang dat je overal graffiti kan spuiten op gebouwen van de politie en op auto's en dat je ook kan roken , en als je wapen zijn kogels op zijn daj dan nog kan slaan met je wapen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gangstermaffia Geplaatst: 12 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2007 (bewerkt) het lijkt mij ook leuk dat je kan eten en drinken en dan na een tijdje moet plassen. als je kan pissen ga ik op iedereen pissen jonge egt lache Bewerkt: 12 juli 2007 door gangstermaffia Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rensch Geplaatst: 12 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2007 Ik weet niet of dit al gezegd is hoor ^^ Maar bij SA vloog er zo'n nieuws-helicoptertje rond als je 4 sterren had. Ik hoop dat dit in IV terug komt maar dat je dat je als je thuis komt, je TV aan kunt zetten in je huizen en daar dan het nieuws ziet met beelden van jou die dus voorheen geschoten waren. Als je in het spel nog geen één keer 4 sterren hebt gehad en je gaat dan achter de TV zitten dat Niko dan: 'there's nothing on television' ofzo zegt en 'm vervolgens meteen weer uitzet Oftewel samenvatting: je kunt je TV aanzetten maar alleen als er beelden van jou gefilmt zijn als je achterna wordt gezeten door politie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
b4rtsimps0n Geplaatst: 12 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2007 Ik weet niet of dit al gezegd is hoor ^^ Maar bij SA vloog er zo'n nieuws-helicoptertje rond als je 4 sterren had. Ik hoop dat dit in IV terug komt maar dat je dat je als je thuis komt, je TV aan kunt zetten in je huizen en daar dan het nieuws ziet met beelden van jou die dus voorheen geschoten waren. Als je in het spel nog geen één keer 4 sterren hebt gehad en je gaat dan achter de TV zitten dat Niko dan: 'there's nothing on television' ofzo zegt en 'm vervolgens meteen weer uitzet Oftewel samenvatting: je kunt je TV aanzetten maar alleen als er beelden van jou gefilmt zijn als je achterna wordt gezeten door politie was die helicopter in gta sa niet gewoon van de politie? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-Larsman Geplaatst: 12 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2007 Ik weet niet of dit al gezegd is hoor ^^ Maar bij SA vloog er zo'n nieuws-helicoptertje rond als je 4 sterren had. Ik hoop dat dit in IV terug komt maar dat je dat je als je thuis komt, je TV aan kunt zetten in je huizen en daar dan het nieuws ziet met beelden van jou die dus voorheen geschoten waren. Als je in het spel nog geen één keer 4 sterren hebt gehad en je gaat dan achter de TV zitten dat Niko dan: 'there's nothing on television' ofzo zegt en 'm vervolgens meteen weer uitzet Oftewel samenvatting: je kunt je TV aanzetten maar alleen als er beelden van jou gefilmt zijn als je achterna wordt gezeten door politie was die helicopter in gta sa niet gewoon van de politie? ja klopt.....die heli was van de politie....ze schoten ook op je als je even stil stond en er kwamen ook gaste uit via touwen die dan op de grond landen en dan op je begonnen te schieten...... leuke nieuws mensen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ASPHALT Geplaatst: 12 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2007 Ik weet niet of dit al gezegd is hoor ^^ Maar bij SA vloog er zo'n nieuws-helicoptertje rond als je 4 sterren had. Ik hoop dat dit in IV terug komt maar dat je dat je als je thuis komt, je TV aan kunt zetten in je huizen en daar dan het nieuws ziet met beelden van jou die dus voorheen geschoten waren. Als je in het spel nog geen één keer 4 sterren hebt gehad en je gaat dan achter de TV zitten dat Niko dan: 'there's nothing on television' ofzo zegt en 'm vervolgens meteen weer uitzet Oftewel samenvatting: je kunt je TV aanzetten maar alleen als er beelden van jou gefilmt zijn als je achterna wordt gezeten door politie was die helicopter in gta sa niet gewoon van de politie? Dat was de grote zwarte die op je schiet, de News Chopper is een wit-blauwe helikopter die er altijd maar bij hangt. Hij is ook kleiner. Ik hoop zelf dat je in de missies met minder mensen te doen krijgt maar dat het wel moeilijker is. Bij SA moorde je gewoon iedereen uit en je armor werd nauwelijks aangetast. Dus meer dekking zoeken en dat als je uit je dekking komt je ook overhoop wordt geknalt. Dan moet je de ander afschrikken zodat deze in dekking blijft en jij je positie kunt veranderen. Gewoon moeilijker dus, niet een man die honderden afknalt in z'n uppie. Ook de politie zou beter vertegenwoordigd zijn maar ik hoop dat daar het realisme niet té ver gaat. Bij Driver moest je om de haverklap in een slakkengang gaan rijden omdat je anders alweer de sirenes hoorde. Bij botsen tegen voertuigen, schieten mogen ze achter je aan komen maar niet bij een te hoge snelheid. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.