On Tour Geplaatst: 12 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2007 Zal ook leuk zijn om de stations is realistisch te maken, bij de vorige edities zien ze er eerlijk gezegd niet echt uit, dat je ook een metro moet kapen bijvoorbeeld zo een missie zal natuurlijk helemaal te gek zijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pariah1991 Geplaatst: 12 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2007 Het zou mij leuk lijken als:1. Je moet tanken soms (dus niet tevaak). 2. Auto's open breken en een beetje met gereedschap werken om de auto aan de praat tekrijgen en hem dan tekunnen verkopen in een haven zoals bij een eerdere gta versie (dus een auto naar keuze en met schade krijgje minder voor je auto) 3. Als je weer gebouwtjes kan kopen om tesaven dat je er meer dingen kan doen dan saven en uiterlijk veranderen en dat de inrichting van het huis niet het zelfde is als bij een ander gebouw 4. Als je met een wapen in je hand loopt opstraat dat je dan ookal politie achter je aan krijgt 4 is niet echt realistisch want in Amerika heb je een wet waardoor je gewoon zonder vergunning met een AK op straat mag lopen en jezelf "verdedigen." Hoe denk je anders dat dat incident in Virginia is gebeurd? Eigenlijk wel, het tweede amendament geeft iedereen recht op zelfverdediging door middel van vuurwapens. Men mag vuurwapens bezitten en er mee rondlopen in het openbaar op voorwaarde dat je ze verborgen draagt. Zeer veel mensen (gewone mensen, familieleden, vaders, moeders) lopen in de VS rond met verborgen wapens op hun lichaam. Als je echter hje wapen tevoorschijn haalt in het openbaar kan je erop rekenen snel een paar politiepatrouilles achter je gat aan te krijgen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pariah1991 Geplaatst: 12 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2007 Ik zou zeer graag zien dat je je eigen huis van scratch mag ontwerpen. En liefst ergens in een rivier of zee en VIP eiland waar de rijkste in-game characters wonen. Zo'n beetje gelijk Starfish Island in Vice City. Da was echt vet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-->nick<-- Geplaatst: 12 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2007 ik hoop dat de politie verbeterd wordt omdat je als je bij GTA San Andreas iemand dood rijd krijg je politie achter je aan en ondertussen wanneer ze je achtervolgen rijden ze over de stoep en rijden ze veel meer dood En het slaat ook nergens op dat je ergens midden op een wolkenkrabber staat de politie gewoon dom aan komt lopen terwijl hij niet eens weet dat je daar bent (dit wordt dacht ik al verbeterd) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
b4rtsimps0n Geplaatst: 13 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2007 ik hoop dat de politie verbeterd wordt omdat je als je bij GTA San Andreas iemand dood rijd krijg je politie achter je aan en ondertussen wanneer ze je achtervolgen rijden ze over de stoep en rijden ze veel meer dood En het slaat ook nergens op dat je ergens midden op een wolkenkrabber staat de politie gewoon dom aan komt lopen terwijl hij niet eens weet dat je daar bent (dit wordt dacht ik al verbeterd) ja de politie komt dit keer alleen achter je aan als er ook echt ooggetuigen zijn. en het wanted level systeem is helemaal opnieuw gedaan en ook gebaseerd op het zicht van de politie. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
repsollenny Geplaatst: 15 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2007 een speciaal wanted level hoe meer je in de cel zit hou sneller je een wanted level krijgt en als je wordt gearresteerd een cutsceen dat je uit de gevangenis onsnapt met hulp van buitenaf. en als er een oudere gta staat geistalleerd op je pc dat dat oude eiland van gta erbij komt in het spel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
b4rtsimps0n Geplaatst: 15 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2007 een speciaal wanted level hoe meer je in de cel zit hou sneller je een wanted level krijgten als je wordt gearresteerd een cutsceen dat je uit de gevangenis onsnapt met hulp van buitenaf. en als er een oudere gta staat geistalleerd op je pc dat dat oude eiland van gta erbij komt in het spel. dat laatste zal niet mogelijk zijn hè die eilanden van vorige versies werken op een hele andere engine, dus die kunnen niet zomaar bij de nieuwe gta worden toegevoegd, pas al rockstar zelf die omzet en in gta 4 zet. maar dat zou ook raar zijn..heb je straks 2 versies van liberty city in je spel. plus dat het nog niet zeker is of hij op de pc komt, in oktober komt hij uit voor ps3 en 360, of er later nog een pc versie uit komt is nog niet bekend. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
leone mafia Geplaatst: 16 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2007 - Sneeuw - Meer vrachtverkeer met opleggers die overal rondrijden en niet allen trekkers - Dat je trailer van je vrachtwagen zwaar is en niet dat er een porsche inrijdt en dat ding eraf stuitert want die sportauto ligt dan normaal in vellen - knipperlichten en minder idiote bestuurders die gen reed om hun auto geven en overal doorraggen bij gta3 en vice was het verkeer wel chill maar bij gta SA was het tog een partij kut - Dat je overvallen kan worden net als bij gta2 - Dat je de politie kan omkopen als je gepakt bent Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bruindebeer1 Geplaatst: 16 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2007 Weet je wat ik graag zou willen als je in je auto zit , dat je dan het zicht bekijkt zoals een echte meneer achter het stuur + in plaats van een carjack gewoon in de kofferbak of als passagier instappen . Als je zou kunnen inbreken een gijzelaar meedoen of het doen met een paar man . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rogiertjuuuh Geplaatst: 16 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2007 ik wil graag vliegen ze moeten het maar groter maken, want I LOVE FLYING, oowjaaah ik heb dat er ook touringbussen komen, want ik was 2 jaar terug in New York geweest, en toen zag ik allemaal touringbussen, en is wel lachen en moet je natuurlijk ook mee kunnen in de bus, iets van 5 dollar ofzo en hoop gewoon dat het een tof spel wordt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
topdrop Geplaatst: 17 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2007 (bewerkt) wat ik graag trug wil zien is alles wat de andere gta's ook hebben en wat ik wil verwachten van gta IV is dat er ook luchtbalonnen zijn waar je echt in kan en een scateboard een game console bijv. psp in het spel en dat je in heeeeelveel huisen en gebouwen in kunt en dat je echt naar de w.c. moet en moet douchen of in bad net als dat eten enz. van gta sa en verder verwacht ik van de voertuigen dat je echt moet tanken als de benzine op is dus kortom ik wil gewoon een mixje van de SIMS en NFS in gta IV zien dat lijk mij VETT !! ow even wat vergeten, ik heb nog een tip aan R* Games voor de volgende GTA: Ze moeten eens Google earth na maken dat je echt in je eigen huis kan Bewerkt: 17 juli 2007 door topdrop Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
b4rtsimps0n Geplaatst: 17 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2007 wat ik graag trug wil zien is alles wat de andere gta's ook hebben en wat ik wil verwachten van gta IV is dat er ook luchtbalonnen zijn waar je echt in kan en een scateboard een game console bijv. psp in het spel en dat je in heeeeelveel huisen en gebouwen in kunt en dat je echt naar de w.c. moet en moet douchen of in bad net als dat eten enz. van gta sa en verder verwacht ik van de voertuigen dat je echt moet tanken als de benzine op is dus kortom ik wil gewoon een mixje van de SIMS en NFS in gta IV zien dat lijk mij VETT !! ow even wat vergeten, ik heb nog een tip aan R* Games voor de volgende GTA: Ze moeten eens Google earth na maken dat je echt in je eigen huis kan hoe bedoel je wat de andere gta's ook hebben? luchtbalonnen zaten daar niet in..niet waar je zelf in kon En die tip aan rockstar..dus je wilt dat ze heel de wereld na gaan maken? het duurt al 3 jaar om new york na te maken, en dat is niet een precies een exacte kopie.. dus de hele wereld.... en dat zou niet eens op 20 bluray schijfjes passen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TomHagen Geplaatst: 17 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2007 Als ze 1 provincie van Nederland na maken ben ik al blij Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Steel Dogg Geplaatst: 17 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2007 naja ik hoop dat er weer een Pay n'Spray in zit Het is bevestigd dat er geen Pay n'Spray in IV komt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
b4rtsimps0n Geplaatst: 17 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2007 naja ik hoop dat er weer een Pay n'Spray in zit Het is bevestigd dat er geen Pay n'Spray in IV komt is niet echt zo bevestigd.. een blad zei wel dat met het nieuwe wanted level systeem en het nieuwe ontsnappingssysteem enzo dat pay n spray je niet zou kunnen helpen dit keer. dus misschien zit het er wel nog in..of een variant ervan waar je alleen je auto kan laten spuiten en/of repareren oid maar niet dat je je wanted level er van weg gaat. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.