IV trailer Geplaatst: 23 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2007 (bewerkt) Dat je ook langzaam kan rijden. Ik vind het maar bijster irritant dat je nu met snelle auto's alleen heel snel of heel schokkend kan rijden. Misschien iets met versnellingen ofzo. Dat je met twee bepaalde toetsen een versnelling verhoogd of verlaagd. ik hoop dat je gewoon met de joystick kan rijden, hoe meer je die induwt hoe harder je gaat rijden, dat werkt denk ik et best, behalve als je op PC speelt... ik hoop iig niet op zelf schakelen, heb ik een pest hekel aan dan kan je niet gas geven in de bochten of je moet je kijk stick opofferren. ja daar heb je een punt, mss is het beter als je met kruisje kan gas geven, en dan hoe harder je kruisje induwt hoe sneller je gaat "ze" zeggen dat voor race spellen de triggers van de ps3 zeer geschikt zijn omdat je dan echt hoe harder je duwt hebt. alleen persoonlijk vind ik ze dan niet zo prettig omdat ik ze niet zo goed kan hanteren en berijken. EDIT: mischien even oeffennen op controller vasthouden helpt vast ook wel Bewerkt: 23 juli 2007 door IV trailer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Steel Dogg Geplaatst: 23 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2007 Je gaat sowieso lekkerder spelen op de PS3 denk ik. Als je de PS2 gewend bent, gaat het helemaal vooruit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
IV trailer Geplaatst: 23 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2007 (bewerkt) Je gaat sowieso lekkerder spelen op de PS3 denk ik. Als je de PS2 gewend bent, gaat het helemaal vooruit ik geloof je graag maareh waarom eigenlijk? je vind de controller lekkerder liggen soms? EDIT: tekst wegehaalt om idee jatten te voorkomen Bewerkt: 23 juli 2007 door IV trailer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
grovemember Geplaatst: 25 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 25 juli 2007 yu,ik vraag me af hoe de savehouses er zouden uitzien,et lieste zou ik hebben dat je gelijk sa houzen kan kopen en ook via missies an krijgen,welke soort savehouses er ook mogen zijn is de moderne savehouse en dat je dingen kunt kopen voor in je huis vb een plasmasherm,wat ik wijs zou vinden is dat als je bepaalde missies gedaan hebt dater dingen in je huis bijkomen gelijk met de vercetti mansion,of dat je messhien ook gw land kunt kopen en je huis zelf kunt bouwen,geef zel je mening en ideeen veel gameplezier Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
b4rtsimps0n Geplaatst: 25 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 25 juli 2007 yu,ik vraag me af hoe de savehouses er zouden uitzien,et lieste zou ik hebben dat je gelijk sa houzen kan kopen en ook via missies an krijgen,welke soort savehouses er ook mogen zijn is de moderne savehouse en dat je dingen kunt kopen voor in je huis vb een plasmasherm,wat ik wijs zou vinden is dat als je bepaalde missies gedaan hebt dater dingen in je huis bijkomen gelijk met de vercetti mansion,of dat je messhien ook gw land kunt kopen en je huis zelf kunt bouwen,geef zel je mening en ideeenveel gameplezier in gta 4 zul je niet zoveel geld verdienen als in vorige gta's..wat veel van die mogelijkheden al wegschrapt. iig is je eerste save plek het taxidepot van Niko's neef Roman. Ik denk dat de andere huizen ook worden 'toegewezen', niet dat je ze moet kopen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dark_Zemy Geplaatst: 25 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 25 juli 2007 ik hoop ook dat je er naar de wc kan en ook dat je echt iemand kan gijzelen. Doe... Bye.... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RHochstenbach Geplaatst: 25 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 25 juli 2007 Verzekeringsfraude plegen zoals in Saints Row Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
K.O. Geplaatst: 25 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 25 juli 2007 @ Grovemember: Ga de Sims 2 spelen en cheat daar een eind mee weg. Genoeg geld voor een gigantische villa vol met plasma tv's. @ dikke moordenaar: En dan naar z'n geslacht kijken ofzo? Nee dank je; naar de wc gaan is wel een heeeeel onnodige ongewenste feature. @ RHochstenbach: Zoals gezegd zul je niet veel geld hebben en staat er na een tijdje misschien zelfs een prijs op je hoofd, omdat mensen je zullen onthouden en politie erbij kunnen halen. Met het belazeren van de overheid zul je denk ik best wel ongelofelijk veel problemen krijgen. Bovendien speelt het zich 'nu' af, dus lijkt het me ook best wel lastig. Misdaden plegen is tegenwoordig ongelofelijk moeilijk, volgde uit een gesprek tussen Rockstar en de politie uit NY. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Steel Dogg Geplaatst: 25 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 25 juli 2007 Zolang ze alles realistisch maken, is het voor mij wel goed. Ik wil alleen geen vliegende auto cheats en dat soort dingen meer zien. Dat is gewoon zo nep, en als je nep wilt ga je gewoon San Andreas ofzo spelen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 25 juli 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 juli 2007 Zolang ze alles realistisch maken, is het voor mij wel goed. Ik wil alleen geen vliegende auto cheats en dat soort dingen meer zien. Dat is gewoon zo nep, en als je nep wilt ga je gewoon San Andreas ofzo spelen Is toch je eigen verantwoordelijkheid of je die gebruikt of niet? Iedereen zeurt altijd maar over realisme. Een spel hoort niet realistisch te zijn, en een spel als GTA al helemaal niet. Overigens als je ook maar één iemand neerknalt is het al niet realistisch meer, of je moet voor altijd politie achter je aan hebben. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Galiorix Geplaatst: 25 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 25 juli 2007 (bewerkt) Zolang ze alles realistisch maken, is het voor mij wel goed. Ik wil alleen geen vliegende auto cheats en dat soort dingen meer zien. Dat is gewoon zo nep, en als je nep wilt ga je gewoon San Andreas ofzo spelen Is toch je eigen verantwoordelijkheid of je die gebruikt of niet? Iedereen zeurt altijd maar over realisme. Een spel hoort niet realistisch te zijn, en een spel als GTA al helemaal niet. Overigens als je ook maar één iemand neerknalt is het al niet realistisch meer, of je moet voor altijd politie achter je aan hebben. Vind ik ook. Er zijn natuurlijk grenzen en je bepaald zelf hoe realistisch je het maakt. Cheats zijn er ergens mee te 'helpen' of gewoon voor de Lol. Als je de cheats niet leuk vind , dan gebruik je ze gewoon niet. Ik 'wens' dat de auto's iets realistischer (hè , daar heb je dat woord weer ) word. Bijvoorbeeld het verschil tussen Achterwiel aandrijving , Voorwiel aandrijving en Vier (of meer) wiel aandrijving. Verder gewoon een knallende gameplay zoals het hoort bij een GTA! En dat ze de auto-jat-moves goed uitwerken , aangezien hij eerst 2 draadjes moet kortsluiten voordat ie weg kan rijden , lijkt me erg gaaf als het goed uitgewerkt is Bewerkt: 25 juli 2007 door Galiorix Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kinzorro Geplaatst: 25 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 25 juli 2007 Ik heb gehoord dat je alleen een geparkeerd auto kan stelen door de ruit eerst kapot te slaan ! Dit maakt het al erg realistisch en ben benieuwd naar de wapens !! Ik wens en hoop dat Nico eerst de wapen ergens op moet bergen in z'n zakken want dat ''wapens wisselen in een flash'' is niet echt ideaal....(Aan de andere kant een AK47 in je broekzak stoppen is ook niet echt ideaal, zeker niet voor ''kleine'' Nico ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Galiorix Geplaatst: 26 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 juli 2007 Ja maar het wachten totdat ie zn wapen gevonden heeft lijkt me ook niet handig als je wat politie mensen wil doorzeven met AK of niet dan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
IV trailer Geplaatst: 26 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 juli 2007 (bewerkt) Ik heb gehoord dat je alleen een geparkeerd auto kan stelen door de ruit eerst kapot te slaan ! Dit maakt het al erg realistisch en ben benieuwd naar de wapens !! Ik wens en hoop dat Nico eerst de wapen ergens op moet bergen in z'n zakken want dat ''wapens wisselen in een flash'' is niet echt ideaal....(Aan de andere kant een AK47 in je broekzak stoppen is ook niet echt ideaal, zeker niet voor ''kleine'' Nico ) ik denk dat voortaan je wapens in de kofferbak zitten of in een sporttas en dat je maar een beperkt aantal kan meenemen in je hand. bijvoorbeeld een groot wapen een klein handwapen en wat granaten.(niet dat dat mijn wens is ofzo hoor) Bewerkt: 26 juli 2007 door IV trailer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gtakiller94 Geplaatst: 26 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 juli 2007 ik denk dat voortaan je wapens in de kofferbak zitten of in een sporttas en dat je maar een beperkt aantal kan meenemen in je hand. bijvoorbeeld een groot wapen een klein handwapen en wat granaten.(niet dat dat mijn wens is ofzo hoor) Ik Hoop dat Ook dat je maar 6 wapens en Eten(Heal) Dingentjes kan mee nemen ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.