Jump to content

Wensen en Verlangens

Recommended Posts

Geplaatst:

Door de next-gen consoles van tegenwoordig is het zeer waarschijnlijk dat we de auo's nu echt in de prak kunnen rijden. Waarschijnlijk was dat op de PS2, Xbox en PC toen nog niet mogelijk, toen konden ze nog geen verfijnde technieken toepassen denk ik. We hebben er nog geen beeldmateriaal ervan, jammer genoeg, maar het zal er wel fantastisch uitzien, denk ik.

• Reacties 1.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Naudin

68

• b4rtsimps0n

65

• pilot

56

• TomHagen

38

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Omdat sneeuw voor New-York zo kenmerkend is vroeg ik me af of ze bij Gta IV dat ook zouden toepassen ik bedoel met de next-gen mogelijkheden lijkt het me perfect om bepaalde seizoenen na te maken vooral sneeuw dat naar beneden valt enz wat denk jij ? Ik vindt sneeuw hoort er gewoon bij en het zou zkr geen foute keuze zijn geweest.

Geplaatst:

Nee eigenlijk helemaal geen slechte keus maar of ze dit er ook echt in doen is voor ons een raadsel.

Geplaatst:

Wat er zo realistiscih is is dat als Niko dood nooitmeer opstaat.

Ben je door 3 Shotguns beschoten en hij is dood, dan moet hij ook niet meer

ontwaken. Gewoon hartstikke dood, begraven, hij komt nooit meer terug.

De enige oplossing is is dat je een nieuwe DVD moet kopen om weer te kunnen spelen.

:D

Geplaatst:

De enige oplossing is is dat je een nieuwe DVD moet kopen om weer te kunnen spelen.

ja dat zou helemaal geweldig zijn :duh:

Geplaatst:

OF Nieuw Game starten :N

Geplaatst:

OF Nieuw Game starten :N

Als je gevangen zit moet je echt 2 dagen wachten xD

(ik denk dat R* dat niet doet en hoe wil je dat in hemelsnaam doen ?)

Greetsz gtakiller94 :cya:

Geplaatst:

Ontsnappen uit de gevangenis, borgsom moeten betalen, ... Indien je ontsnapt dan zoekt de politie atief naar je (constant 4 sterren). Yeah! ^_^ . Affiches in de straten van Liberty City met Nikko's hoofd erop en een reward voor mensen die je neerknallen. Of ook nog in Times Square berichten die voorbij flitsen met je naam, hoe je eruit ziet...

Wanneer ze je terug oppakken, dan kom je in een nog strenger beveiligde gevangenis terecht waar het nu haast onmogelijk is te ontsnappen...

Jaja, het hele gevangenis gedoe is nog niet zo gek :cya: . Zou er voor mij wel in mogen zitten

Geplaatst:
Ontsnappen uit de gevangenis, borgsom moeten betalen, ... Indien je ontsnapt dan zoekt de politie atief naar je (constant 4 sterren). Yeah! ^_^ . Affiches in de straten van Liberty City met Nikko's hoofd erop en een reward voor mensen die je neerknallen. Of ook nog in Times Square berichten die voorbij flitsen met je naam, hoe je eruit ziet...

Wanneer ze je terug oppakken, dan kom je in een nog strenger beveiligde gevangenis terecht waar het nu haast onmogelijk is te ontsnappen...

Jaja, het hele gevangenis gedoe is nog niet zo gek :cya: . Zou er voor mij wel in mogen zitten

ja het lijkt misschien leuk. en voor 1 keertje om een beetje te kl*ten is dat het misschien ook wel. Maar als je gewoon rustig de stad wil verkennen, of missies wilt doen gaat dat echt wel ongelofelijk op je zenuwen werken.

Geplaatst:

das een goede!! als je dan gearesteerd wordt je dan de mogelijkheid krijgt om een borgsom te betalen of om naar de gevangenis te gaan. Als je dan voor gevangenis kiest dat je dan ook echt in de gevangenis rondloopt en dan kan proberen te ontsnappen door bijvoorbeeld op de buitenplaats van de gevangenis een bewaker te slaan en zo z`n wapen af pakken om vervolgens jezelf of misschien met andere medegevangenen te ontsnappen!! dat zou wel een goede oplossing zijn. is ook nog een beetje realistisch :D (en een beetje uitdagend)

Geplaatst: (bewerkt)

das een goede!! als je dan gearesteerd wordt je dan de mogelijkheid krijgt om een borgsom te betalen of om naar de gevangenis te gaan. Als je dan voor gevangenis kiest dat je dan ook echt in de gevangenis rondloopt en dan kan proberen te ontsnappen door bijvoorbeeld op de buitenplaats van de gevangenis een bewaker te slaan en zo z`n wapen af pakken om vervolgens jezelf of misschien met andere medegevangenen te ontsnappen!! dat zou wel een goede oplossing zijn. is ook nog een beetje realistisch :D (en een beetje uitdagend)

Hoeso stoppe ze er niet zo een hele prison break ontsnapping in

Bewerkt: door GTA-fan2
Geplaatst: (bewerkt)

En als je iets héééééééél ergs hebt gedaan, dat je dan ook 2 jaar vastzit :D

Dus 2 jaar geen GTA IV spelen :schater:

Bewerkt: door GTA_XP
Geplaatst:

??? Weet niet wat voor Gta jij wil spelen maar voor jou moet een prison brake spel komen.

Maar dat is je eigen wens.

Geplaatst:

??? Weet niet wat voor Gta jij wil spelen maar voor jou moet een prison brake spel komen.

ja echt hè. als je sommige reacties leest hier van wat mensen willen dat in gta 4 zit.. :puh:

sommige kunnen dan maar beter the sims gaan spelen. of als je zo nodig uit een gevangenis wilt ontsnappen kan je splinter cell double agent spelen, daar zit een missie bij aan het begin dat je in de gevangenis zit en moet ontsnapen. veel dingen die hier worden genoemd passen echt niet bij gta en/of zouden het spel nogal bagger maken :puh: maarja iedereen zijn eigen wens en verlangen.

Geplaatst:

ja echt hè. als je sommige reacties leest hier van wat mensen willen dat in gta 4 zit.. :puh:

sommige kunnen dan maar beter the sims gaan spelen. of als je zo nodig uit een gevangenis wilt ontsnappen kan je splinter cell double agent spelen, daar zit een missie bij aan het begin dat je in de gevangenis zit en moet ontsnapen. veel dingen die hier worden genoemd passen echt niet bij gta en/of zouden het spel nogal bagger maken :puh: maarja iedereen zijn eigen wens en verlangen.

We houden het maar gewoon op borgsom betalen ^_^

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...