RHochstenbach Geplaatst: 10 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2007 ook mogen er van mij dieren in voorkomen Misschien ook insecten toevoegen, zoals vliegen, vlinders, bijen en dergelijke. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GICE Geplaatst: 10 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2007 de AI va nde peds mogen ook verbeterd worden. Niet dat je bijvoorbeeld over de weg scheurt en dat er dan ineens iemand afslaat waardoor jij tegen hem aan knalt, wat wel eens voorkwam in gta sa Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RHochstenbach Geplaatst: 10 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2007 de AI va nde peds mogen ook verbeterd worden. Niet dat je bijvoorbeeld over de weg scheurt en dat er dan ineens iemand afslaat waardoor jij tegen hem aan knalt, wat wel eens voorkwam in gta sa Vind ik ook. ALs toevoeging: Als je hard gaat rijden, dan moeten de voetgangers wegspringen op de juiste manier: niet naar de straat toe want dan worden ze juist overreden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rensch Geplaatst: 10 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2007 Wat mij leuk lijkt is dat de classic view weer een camera optie wordt, net als bij GTA III dat is toch al zo, of niet? Mja, wel leuk en aardig, maar dat ga ik denk niet gebruiken. Zitten ze alles zo realistisch mogelijk te maken en dan ga ik oldskool classic view spelen ja maar als je van bovenaf kijkt (= classic view, toch?) kan het toch nog een stuk realistischer? Ik hoop ook dat dat weer kan. Tis soms niet heel handig maar vaak wel heel vet ja oke het kan een stuk realistischer, maar eht is toch niet realistisch dat als je dan schiet sowieso altijd raakt omdat je niet over diegene heen kan schieten of in de grond fzo? ja in een blad is bevestigd dat de top-down view weer een mogelikheid is als camerastandpunt. maar realistischer maakt dat het echt niet. in het echt zie je toch ook niet alles van boven af en zie je iedereen lopen in een straal van zoveel meter ook al staan ze achter gebouwen. als je alles vanaf de grond ziet is het veel mooier en realistischer, vooral kwa gameplay. dat dus Uhu, daarom zei ik ook al: als camera-OPTIE ... bijv. als je het spel hebt uitgespeeld ofzo dat je dan lekker in classic gaat rondkarren ... ik vind dat bij GTA III echt super vet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Naudin Geplaatst: 11 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2007 Ja, je ziet mensen met tassen lopen, maar zou je ook mensen een winkel zien binnengaan, en naar buitenkomen met een tas in hun hand? en zou kun je zelf tassen kunnen dragen? En zou je je kleren moeten betalen aan de kassa? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gangsta Geplaatst: 11 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2007 (bewerkt) Ja, je ziet mensen met tassen lopen, maar zou je ook mensen een winkel zien binnengaan, en naar buitenkomen met een tas in hun hand? en zou kun je zelf tassen kunnen dragen? En zou je je kleren moeten betalen aan de kassa? Allemaal onbekend volgens mij. Het lijkt me wel vet als dat kan. Maar daar is zover ik nog weet niks over bekend... Bewerkt: 11 augustus 2007 door Gangsta Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JasonStatham Geplaatst: 11 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2007 Deze info is allemaal nog niet bekend dus ok niet te bevestige...maar als het egt realistisch zou worde zou dit wel kome ja>...ovigens kan je in trailer 2 of op een van de screenshots zien dat niko een tas heeft maar diet zou ook voor zijn wapen kunne zijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
b4rtsimps0n Geplaatst: 11 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2007 er is wel al door een journalist gezien dat je van buitenaf bij een restaurant binnen kon kijken..en dat je daar ook echt de mensen zag eten e.d. en toen liep er iemand naar buiten om zn mobieltje op te nemen. als ze daarmee al zo ver gaan, doen ze dat met winkelende mensen ook wel denk k Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Naudin Geplaatst: 11 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2007 Het lijkt me wel leuk om de skills weer terug te zien, het lijkt me ook leuk als je met iedere persoon op straat kunt spreken. En dat je mensen kunt zakkenrollen of beroven.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JasonStatham Geplaatst: 11 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2007 Ik zou het ook leuk vinden als je hele gesprekke kon voere niet zo ff-tjes als CJ : thank you nog get te f**k out of here" en voor de rest kon je niks meerzegge tegen diegene Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Naudin Geplaatst: 11 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2007 Ik zou het ook leuk vinden als je hele gesprekke kon voere niet zo ff-tjes als CJ : thank you nog get te f**k out of here" en voor de rest kon je niks meerzegge tegen diegene Juist gewoon een dialoog zoals bij oblivion maar dan niet first person natuurlijk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA_XP Geplaatst: 11 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2007 Dat Niko een kou vat en dat je echt een paar dagen niet kan spelen omdat hij ziek ligt in bed Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-->nick<-- Geplaatst: 11 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2007 Ik zou het ook leuk vinden als je hele gesprekke kon voere niet zo ff-tjes als CJ : thank you nog get te f**k out of here" en voor de rest kon je niks meerzegge tegen diegene Juist gewoon een dialoog zoals bij oblivion maar dan niet first person natuurlijk Dat zou inderdaad mooi zijn maar dat zal denk ik niet gebeuren want ik denk dat er in Liberty City wel meer mensen wonen dan in Cyrodiil Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JasonStatham Geplaatst: 11 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2007 iK ZOU HET OOK COOL VINDE DAT NIKO EEN gebroke hand ofso kan hebbe....dat hij een paar dage wat rustiger aan moet doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rensch Geplaatst: 11 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2007 iK ZOU HET OOK COOL VINDE DAT NIKO EEN gebroke hand ofso kan hebbe....dat hij een paar dage wat rustiger aan moet doen Het is al wel bekend dat als Niko geraakt wordt in bijv. zijn been, hij langzamer gaat lopen en moeizamer te besturen is Maaruh ... iedereen heeft het hier over een 'een paar dagen niet kunnen spelen of rust houden' ... maar ik denk dat je dat ongelooflijk erg gaat irriteren op den duur hoor ^^ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.