Naudin Geplaatst: 11 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2007 Ik zou het ook leuk vinden als je hele gesprekke kon voere niet zo ff-tjes als CJ : thank you nog get te f**k out of here" en voor de rest kon je niks meerzegge tegen diegene Juist gewoon een dialoog zoals bij oblivion maar dan niet first person natuurlijk Dat zou inderdaad mooi zijn maar dat zal denk ik niet gebeuren want ik denk dat er in Liberty City wel meer mensen wonen dan in Cyrodiil Ja klopt, dan gaat het spel wel heel langzaam lopen en moet R* wel heel veel stemmen opnemen.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JasonStatham Geplaatst: 11 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2007 iK ZOU HET OOK COOL VINDE DAT NIKO EEN gebroke hand ofso kan hebbe....dat hij een paar dage wat rustiger aan moet doen Het is al wel bekend dat als Niko geraakt wordt in bijv. zijn been, hij langzamer gaat lopen en moeizamer te besturen is Maaruh ... iedereen heeft het hier over een 'een paar dagen niet kunnen spelen of rust houden' ... maar ik denk dat je dat ongelooflijk erg gaat irriteren op den duur hoor ^^ daar heb je erg gelijk in .... iedereen maakt daar grapjes over en lijkt me versgrikkelijk als R* dat ook egt zal doen .... dan hoef ik het spel niet meer...Dat soort grapjes zijn wel leuk ff maar daarna kan iedereen er ook weer ff mee stoppe....in zo een andere topic zag ik hoe iedereen zo een grap verzon Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GICE Geplaatst: 11 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2007 iK ZOU HET OOK COOL VINDE DAT NIKO EEN gebroke hand ofso kan hebbe....dat hij een paar dage wat rustiger aan moet doen Het is al wel bekend dat als Niko geraakt wordt in bijv. zijn been, hij langzamer gaat lopen en moeizamer te besturen is Maaruh ... iedereen heeft het hier over een 'een paar dagen niet kunnen spelen of rust houden' ... maar ik denk dat je dat ongelooflijk erg gaat irriteren op den duur hoor ^^ daar heb je erg gelijk in .... iedereen maakt daar grapjes over en lijkt me versgrikkelijk als R* dat ook egt zal doen .... dan hoef ik het spel niet meer...Dat soort grapjes zijn wel leuk ff maar daarna kan iedereen er ook weer ff mee stoppe....in zo een andere topic zag ik hoe iedereen zo een grap verzon pff btr gooi je jezlf weg. Je komt paar posts eerder met zo'n idee Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JasonStatham Geplaatst: 11 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2007 Ik kan me niks over zo een post herinere Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GICE Geplaatst: 11 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2007 dat ie rustig aan moet doen, zei je geloof ik. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JasonStatham Geplaatst: 12 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2007 dat ie rustig aan moet doen, zei je geloof ik. Daarme bedoel ik dat ie wat minder actie moet onderneme en wat rustiger loopt en niet teveel gaat renne Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Naudin Geplaatst: 12 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2007 dat ie rustig aan moet doen, zei je geloof ik. Daarme bedoel ik dat ie wat minder actie moet onderneme en wat rustiger loopt en niet teveel gaat renne Dat lijkt mij niet zo leuk.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JasonStatham Geplaatst: 12 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2007 dat ie rustig aan moet doen, zei je geloof ik. Daarme bedoel ik dat ie wat minder actie moet onderneme en wat rustiger loopt en niet teveel gaat renne Dat lijkt mij niet zo leuk.. Ja...maar dat maakt het wel wat realistischer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Naudin Geplaatst: 12 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2007 Zou je in GTA IV moeten slapen? Dit lijkt me wel vet maar ook irritant, misschien kun je een powerdrank of koffie gaan drinken zodat je minder moe bent? Je zult dan wel in een motel of een huis moeten slapen, maar als je dit niet hebt/kunt betalen, lijkt het me vet dat je in een auto/op straat kunt slapen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JasonStatham Geplaatst: 12 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2007 Zou je in GTA IV moeten slapen? Dit lijkt me wel vet maar ook irritant, misschien kun je een powerdrank of koffie gaan drinken zodat je minder moe bent? Je zult dan wel in een motel of een huis moeten slapen, maar als je dit niet hebt/kunt betalen, lijkt het me vet dat je in een auto/op straat kunt slapen! Volgens mij is zoals in GTA SA dat als je opslaat het spel 6 uur verdr gaat tgg...dat betkent miss dat hij 6 uur geslape heeft...ik weet het ook niet zeker Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Naudin Geplaatst: 12 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2007 (bewerkt) Zou je in GTA IV moeten slapen? Dit lijkt me wel vet maar ook irritant, misschien kun je een powerdrank of koffie gaan drinken zodat je minder moe bent? Je zult dan wel in een motel of een huis moeten slapen, maar als je dit niet hebt/kunt betalen, lijkt het me vet dat je in een auto/op straat kunt slapen! Volgens mij is zoals in GTA SA dat als je opslaat het spel 6 uur verdr gaat tgg...dat betkent miss dat hij 6 uur geslape heeft...ik weet het ook niet zeker Ja dan slaapt hij, maar ik zei: zou je MOETEN slapen, en dan bedoel ik echt in een bed enzo.. Edit: Het lijkt me vet als je mensen vast kunt houden en als menselijk schild kunt gebruiken! Eerlijk gezegd denk ik ook wel dat dit kan, aangezien je mensen van een dak kunt gooien.. Bewerkt: 12 augustus 2007 door Naudin Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JasonStatham Geplaatst: 12 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2007 Zou je in GTA IV moeten slapen? Dit lijkt me wel vet maar ook irritant, misschien kun je een powerdrank of koffie gaan drinken zodat je minder moe bent? Je zult dan wel in een motel of een huis moeten slapen, maar als je dit niet hebt/kunt betalen, lijkt het me vet dat je in een auto/op straat kunt slapen! Volgens mij is zoals in GTA SA dat als je opslaat het spel 6 uur verdr gaat tgg...dat betkent miss dat hij 6 uur geslape heeft...ik weet het ook niet zeker Ja dan slaapt hij, maar ik zei: zou je MOETEN slapen, en dan bedoel ik echt in een bed enzo.. Ik denk dat als je een paar minute stil staat dat ie in slaap begint te sukkele Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Naudin Geplaatst: 12 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2007 Zou je in GTA IV moeten slapen? Dit lijkt me wel vet maar ook irritant, misschien kun je een powerdrank of koffie gaan drinken zodat je minder moe bent? Je zult dan wel in een motel of een huis moeten slapen, maar als je dit niet hebt/kunt betalen, lijkt het me vet dat je in een auto/op straat kunt slapen! Volgens mij is zoals in GTA SA dat als je opslaat het spel 6 uur verdr gaat tgg...dat betkent miss dat hij 6 uur geslape heeft...ik weet het ook niet zeker Ja dan slaapt hij, maar ik zei: zou je MOETEN slapen, en dan bedoel ik echt in een bed enzo.. Ik denk dat als je een paar minute stil staat dat ie in slaap begint te sukkele Misschien, zoiets is wel bij iedere game, dat ie even gaapt, zich uitrekt of gaat fluiten ofzo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JasonStatham Geplaatst: 12 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2007 Zou je in GTA IV moeten slapen? Dit lijkt me wel vet maar ook irritant, misschien kun je een powerdrank of koffie gaan drinken zodat je minder moe bent? Je zult dan wel in een motel of een huis moeten slapen, maar als je dit niet hebt/kunt betalen, lijkt het me vet dat je in een auto/op straat kunt slapen! Volgens mij is zoals in GTA SA dat als je opslaat het spel 6 uur verdr gaat tgg...dat betkent miss dat hij 6 uur geslape heeft...ik weet het ook niet zeker Ja dan slaapt hij, maar ik zei: zou je MOETEN slapen, en dan bedoel ik echt in een bed enzo.. Ik denk dat als je een paar minute stil staat dat ie in slaap begint te sukkele Misschien, zoiets is wel bij iedere game, dat ie even gaapt, zich uitrekt of gaat fluiten ofzo Cj begoon altyd gare liedjes te zinne of hij zei : "rolllercoastterr oeoeoeoeoe" dat vond k ook wel leuk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-->nick<-- Geplaatst: 12 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2007 Ik hoop dat je nou als beeldoptie in een auto krijgt dat je vanuit de auto kijkt net als bij bijv. Test Drive Unlimited want dat ziet er zo vet uit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.