Jump to content

Wensen en Verlangens

Dutchy3010

Recommended Posts

Ik zou het ook leuk vinden als je hele gesprekke kon voere niet zo ff-tjes als CJ : thank you nog get te f**k out of here" en voor de rest kon je niks meerzegge tegen diegene :(

Juist gewoon een dialoog zoals bij oblivion maar dan niet first person natuurlijk

Dat zou inderdaad mooi zijn maar dat zal denk ik niet gebeuren want ik denk dat er in Liberty City wel meer mensen wonen dan in Cyrodiil :puh:

Ja klopt, dan gaat het spel wel heel langzaam lopen en moet R* wel heel veel stemmen opnemen.. :puh:

Delen op andere websites

• Reacties 1.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Naudin

68

• b4rtsimps0n

65

• pilot

56

• TomHagen

38

Top Posters In This Topic

Posted Images

iK ZOU HET OOK COOL VINDE DAT NIKO EEN gebroke hand ofso kan hebbe....dat hij een paar dage wat rustiger aan moet doen

Het is al wel bekend dat als Niko geraakt wordt in bijv. zijn been, hij langzamer gaat lopen en moeizamer te besturen is :)

Maaruh ... iedereen heeft het hier over een 'een paar dagen niet kunnen spelen of rust houden' ... maar ik denk dat je dat ongelooflijk erg gaat irriteren op den duur hoor ^^

daar heb je erg gelijk in .... iedereen maakt daar grapjes over en lijkt me versgrikkelijk als R* dat ook egt zal doen .... dan hoef ik het spel niet meer...Dat soort grapjes zijn wel leuk ff maar daarna kan iedereen er ook weer ff mee stoppe....in zo een andere topic zag ik hoe iedereen zo een grap verzon :duh:

Delen op andere websites

iK ZOU HET OOK COOL VINDE DAT NIKO EEN gebroke hand ofso kan hebbe....dat hij een paar dage wat rustiger aan moet doen

Het is al wel bekend dat als Niko geraakt wordt in bijv. zijn been, hij langzamer gaat lopen en moeizamer te besturen is :)

Maaruh ... iedereen heeft het hier over een 'een paar dagen niet kunnen spelen of rust houden' ... maar ik denk dat je dat ongelooflijk erg gaat irriteren op den duur hoor ^^

daar heb je erg gelijk in .... iedereen maakt daar grapjes over en lijkt me versgrikkelijk als R* dat ook egt zal doen .... dan hoef ik het spel niet meer...Dat soort grapjes zijn wel leuk ff maar daarna kan iedereen er ook weer ff mee stoppe....in zo een andere topic zag ik hoe iedereen zo een grap verzon :duh:

pff btr gooi je jezlf weg. Je komt paar posts eerder met zo'n idee :bonk:

Delen op andere websites

Zou je in GTA IV moeten slapen? Dit lijkt me wel vet maar ook irritant, misschien kun je een powerdrank of koffie gaan drinken zodat je minder moe bent? Je zult dan wel in een motel of een huis moeten slapen, maar als je dit niet hebt/kunt betalen, lijkt het me vet dat je in een auto/op straat kunt slapen!

Delen op andere websites

Zou je in GTA IV moeten slapen? Dit lijkt me wel vet maar ook irritant, misschien kun je een powerdrank of koffie gaan drinken zodat je minder moe bent? Je zult dan wel in een motel of een huis moeten slapen, maar als je dit niet hebt/kunt betalen, lijkt het me vet dat je in een auto/op straat kunt slapen!

Volgens mij is zoals in GTA SA dat als je opslaat het spel 6 uur verdr gaat tgg...dat betkent miss dat hij 6 uur geslape heeft...ik weet het ook niet zeker

Delen op andere websites

Volgens mij is zoals in GTA SA dat als je opslaat het spel 6 uur verdr gaat tgg...dat betkent miss dat hij 6 uur geslape heeft...ik weet het ook niet zeker

Ja dan slaapt hij, maar ik zei: zou je MOETEN slapen, en dan bedoel ik echt in een bed enzo.. ^_^

Edit:

Het lijkt me vet als je mensen vast kunt houden en als menselijk schild kunt gebruiken! Eerlijk gezegd denk ik ook wel dat dit kan, aangezien je mensen van een dak kunt gooien..

Bewerkt: door Naudin
Delen op andere websites

Ja dan slaapt hij, maar ik zei: zou je MOETEN slapen, en dan bedoel ik echt in een bed enzo.. ^_^

Ik denk dat als je een paar minute stil staat dat ie in slaap begint te sukkele

Delen op andere websites

Misschien, zoiets is wel bij iedere game, dat ie even gaapt, zich uitrekt of gaat fluiten ofzo

Delen op andere websites

Misschien, zoiets is wel bij iedere game, dat ie even gaapt, zich uitrekt of gaat fluiten ofzo

Cj begoon altyd gare liedjes te zinne

of hij zei : "rolllercoastterr oeoeoeoeoe"

dat vond k ook wel leuk

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...