Jump to content

Wensen en Verlangens

Dutchy3010

Recommended Posts

zebrapaden zijn opzich ook wel grappig. Als het maar niet de intelligentie van het verkeer belemmerd :puh:

Dat is toch heel simpel op te lossen door voor elk zebra pad een stoplicht te plaatsen. Maar dan moeten die mensen natuurlijk wel weten waneer ze mogen lopen :7

Ik wens dat er misschien wat meer aandacht aan de auto's word besteed en dat ze niet allemaal als naaimachine's klinken :7 Dat vond ik tenminste een beetje bij vorige GTA's.

Greetz :sigaar:

ja dat hebben ze in ny geloofk ook altijd bij die zebrapden, van die DON'T WALK en groene mannetjes stoplichten :puh: en in IV zitten die stoplichten ook.

ja die auto geluiden enzo mogen ze wel wat aan doen. En als je steeds heel ff gas los laat en weer gas geeft klinkt het ook heel raar :puh: als je zo blijft doorrijden lijkt het wel of die auto's 28 versnellingen hebben :puh: soms moet je ook als je al hele tijd vol gas rijdt ff het gas los laten en opnieuw vol gas gaan om op volle snelheid te komen, dan blijft ie hangen ofzo :puh: beetje raar allemaal bij de vorige gta's

-als je in gta SA over het spoor rails reed hoorde je hem 100 keer schakelen :duh: met 5 versellingen, nouja

ik had dan nog wat wensen

- dat je nu ook beter e en meerde scooters hebt

- dat je putten/riolen in kan :D ( leuke optie)

- dat je in het yankee stadion kan ( weet iemand hier iets over of ie erin zit ? b4rtsimps0n meschien ?)

- een CD winkel dat je muziek kan kopen ( daar bestaan al spellen van ) meschien zelf het spel in downloaden :Y

- dat je dingen moet weg gooien en niet zomaar op de straat kan gooien( en dat je daar dan een boete voor krijgt)

- meschien via internet met meiden chatte :tu:

afval wegooien lijkt me nouw niet echt zoon geslaagde optie stel je eens voor moet je eerst naar een afvalbak lopen voordat je weer verder kan met het echte werk.

of je gooit het net zoals iedereen op de grond ;)

Delen op andere websites

• Reacties 1.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Naudin

68

• b4rtsimps0n

65

• pilot

56

• TomHagen

38

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik heb nog paar wensen.

-Ik wil dat als je een ''radiostation'' in je auto hebt, dat je die dan ook ziet en eruit kunt halen!

-En als je van het dak afvalt, bijv. je arm breekt en je die dan ook niet voelt en je raarder gaat lopen!

Delen op andere websites

zebrapaden zijn opzich ook wel grappig. Als het maar niet de intelligentie van het verkeer belemmerd :puh:

Dat is toch heel simpel op te lossen door voor elk zebra pad een stoplicht te plaatsen. Maar dan moeten die mensen natuurlijk wel weten waneer ze mogen lopen :7

Ik wens dat er misschien wat meer aandacht aan de auto's word besteed en dat ze niet allemaal als naaimachine's klinken :7 Dat vond ik tenminste een beetje bij vorige GTA's.

Greetz :sigaar:

ja dat hebben ze in ny geloofk ook altijd bij die zebrapden, van die DON'T WALK en groene mannetjes stoplichten :puh: en in IV zitten die stoplichten ook.

ja die auto geluiden enzo mogen ze wel wat aan doen. En als je steeds heel ff gas los laat en weer gas geeft klinkt het ook heel raar :puh: als je zo blijft doorrijden lijkt het wel of die auto's 28 versnellingen hebben :puh: soms moet je ook als je al hele tijd vol gas rijdt ff het gas los laten en opnieuw vol gas gaan om op volle snelheid te komen, dan blijft ie hangen ofzo :puh: beetje raar allemaal bij de vorige gta's

-als je in gta SA over het spoor rails reed hoorde je hem 100 keer schakelen :duh: met 5 versellingen, nouja

ik had dan nog wat wensen

- dat je nu ook beter e en meerde scooters hebt

- dat je putten/riolen in kan :D ( leuke optie)

- dat je in het yankee stadion kan ( weet iemand hier iets over of ie erin zit ? b4rtsimps0n meschien ?)

- een CD winkel dat je muziek kan kopen ( daar bestaan al spellen van ) meschien zelf het spel in downloaden :Y

- dat je dingen moet weg gooien en niet zomaar op de straat kan gooien( en dat je daar dan een boete voor krijgt)

- meschien via internet met meiden chatte :tu:

een stadion in gta 4 is nog niks over gezegd in bladen en geloof ik ook nog niet stiekem op screenshots of in de trailers gespot.

en afval weggooien, van wat? :puh: je snickers uit de automaat of je blikje drinken? als je op de screenshots kijkt zie je al dat er genoeg afval op straat ligt dus de politie treed er niet echt hard tegenop. ook is het tot nu toe in gta geweest dat je niet eens een boete krijgt voor door rood of te hard rijden..maar nu wel opeens voor vervuiling is een grote stap :puh:

Delen op andere websites

Het zou wel grappig zijn als je een vuilniswagen ziet met vuilnismannen die het vuil ophalen want in de voorgaande gta's werden ze door niemand gebruikt behalve jijzelf. en dan kan je ze doodmaken en in die vuilniswagen in stukjes hakken :puh: .

Delen op andere websites

GTA IV word leuk,

- vuilnismannen pesten

- afval op de grond gooien

- kinderen slaan

- bejaarden van hun rolstoel gooien

- lekker in de file staan 's ochtens en 's avonds

- en iedereen in het spel neer schieten

maar van dat papier op de grond gooien was meer een grapje :puh:

maar zou wel lollig zijn als het erin komt en weinig kans op een boete ! :D

Delen op andere websites

GTA IV word leuk,

- vuilnismannen pesten

- afval op de grond gooien

- kinderen slaan

- bejaarden van hun rolstoel gooien

- lekker in de file staan 's ochtens en 's avonds

- en iedereen in het spel neer schieten

maar van dat papier op de grond gooien was meer een grapje :puh:

maar zou wel lollig zijn als het erin komt en weinig kans op een boete ! :D

er zijn geen files in gta 4 :puh: zou de gameplay bederven, rockstar laat de straten er druk uit zien zonder dat het zo erg is dat je niet meer door de straten kan racen :puh:

kinderen zijn natuurlijk nog niet bevestigd en onwaarschijnlijk omdat mensen over het idee alleen al ernstig gaan zeiken :puh:

Delen op andere websites

Ik hoop dat GTA IV stiekem wel in oktober uitkomt.
Haha lijkt me wel heel grappig maar ik weet eigelijk wel zeker van niet

Zou wel een erg goede stunt zijn van rockstar,

maar dat idee van door het hele riool lopen via putten lijkt mij ook erg gaaf.

Delen op andere websites

Ik zou het vet vinden als je Ook agenten kon omkopen :D

Haha jamaar dan werd het wel heel makkelijk om onder 'busted' uit te komen ;)

Ja maar misschien dat je maar weinig agenten kan omkopen en dat het veel geld kost! (hee dat is iets voor het geld-topic :puh:)

Edit:

R* Heeft ons verteld dat ze onrealistische dingen als pijlen enzo uit het spel halen. Dan ben ik heel bienieuwd hoe de pickups (wapens en geld enzo) eruit zien!

Edit:

Ik hoop dat de tijd even snel gaat als in het echt, dat niet na 10 minuten ofzo het weer licht wordt..

Bewerkt: door Naudin
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...