Jump to content

Wensen en Verlangens

Recommended Posts

Geplaatst:

over de polieties omkopen enz. iedereen heeft verlangens die in scarface zitten (auto's kopen, politie ompraten, enz)

• Reacties 1.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Naudin

68

• b4rtsimps0n

65

• pilot

56

• TomHagen

38

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:
over de polieties omkopen enz. iedereen heeft verlangens die in scarface zitten (auto's kopen, politie ompraten, enz)

Is heus niet het enige spel waar dat in zit

Geplaatst: (bewerkt)

Ik zou wel willen dat als je met een rocketlauncher tegen een winkel schiet dat dan teminste de ruiten springen en mensen worden weggeblazen die in die winkel zijn want in voorgaande gta's gebeurde er helemaal niks met die winkel. Je zag niks kapot gaan.

Het zou ook wel leuk zijn als ruiten kapot kunnen dat je dan even later een glazenzetter ziet aanrijden en die dat glas dan weer komt repareren.

En dat als een auto op de kop ligt misschien een klein brandje uitbreekt of er gebeurd helemaal niks(ligt er aan hoe de auto er aan toe is). En dat er een wegenwacht komt die die auto komt ophalen met een takelwagen. :eten:

Bewerkt: door pilot
Geplaatst:

Hierboven@:Ik heb nog nooit een wegen-wacht gezien in NY dus onrealistisch

Mijn wens/verlangen is dat je kan msn'en via je mobiel of internet-cafe!

Geplaatst:
Hierboven@:Ik heb nog nooit een wegen-wacht gezien in NY dus onrealistisch

Mijn wens/verlangen is dat je kan msn'en via je mobiel of internet-cafe!

Zou wel gaaf zijn ... maar dan alleen met mensen die ook GTA IV hebben ofzo (dat je elkaar kan toevoegen) anders krijg je straks op zo'n schermpje onderin je beeldscherm: GekkieJ01 heeft zich aangemeld via GTA IV ^^ en dat zou natuurlijk lame zijn :puh:

Geplaatst: (bewerkt)
Of test drive unlimited filmpjes kijken via google-video/youtube...

Ik denk dat jij maar gewoon @home moet aanschaffen ;)

Bewerkt: door Rensch
Geplaatst:
Ik zou wel willen dat als je met een rocketlauncher tegen een winkel schiet dat dan teminste de ruiten springen en mensen worden weggeblazen die in die winkel zijn want in voorgaande gta's gebeurde er helemaal niks met die winkel. Je zag niks kapot gaan.

Het zou ook wel leuk zijn als ruiten kapot kunnen dat je dan even later een glazenzetter ziet aanrijden en die dat glas dan weer komt repareren.

En dat als een auto op de kop ligt misschien een klein brandje uitbreekt of er gebeurd helemaal niks(ligt er aan hoe de auto er aan toe is). En dat er een wegenwacht komt die die auto komt ophalen met een takelwagen. :eten:

Ja maar dan zou het ook moeten zijn dat als je iemand doodschiet dat echt de politie aankomt en het helemaal gaat afzetten enzo en onderzoeken.. dat zou wat moeilijk zijn denk ik

Geplaatst:

Ja dat lijkt me wel leuk maar het mag van mij ook wel dat er een trauma helikopter komt :puh: die zwaargewonde wegvoert.

Off topic : Waarom moet dat auto topic nou weer gesloten worden is er weer een leuke topic moet het weer hier komen was toch een poll er wordt hier echt te veel gesloten en dat vind ik jammer :S

Geplaatst:
Ohja ik hoop niet dat de ambulance komt en dat mensjes gaat reparere dat was erg stom :S

Ja je hebt gelijk want het was gewoon niet realistisch dat mensen weer tot leven werden gewekt. ze moeten gewoon op een brancard weggevoerd worden als ze gewond zijn en als ze dood zijn met een deken erover.

Geplaatst:
Ohja ik hoop niet dat de ambulance komt en dat mensjes gaat reparere dat was erg stom :S

Ja je hebt gelijk want het was gewoon niet realistisch dat mensen weer tot leven werden gewekt. ze moeten gewoon op een brancard weggevoerd worden als ze gewond zijn en als ze dood zijn met een deken erover.

Zoiets ja dat zou wel heel vet zijn..

Geplaatst:

Zoiets ja dat zou wel heel vet zijn..

Mensen zonder hoofd konden zelfs geheeld worden ^^

Geplaatst:

Inderdaad,Ik gta Sa reed er als je een mens gedood had een ambulance naar dat mens ging op z'n hurken en gaat een beetje in het bloed draaien met z'n handen. Als je een paar keer keek liep ze daarna weer door dus ONREALISTISCH!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...