Jump to content

Wensen en Verlangens

Dutchy3010

Recommended Posts

• Reacties 1.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Naudin

68

• b4rtsimps0n

65

• pilot

56

• TomHagen

38

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dat moet er nu echt uit. Voor de next-gen moet er gewoon een ambulance komen die hem op de brancard doet en dan normaal naar het ziekenhuis brengt niet overal tegen aan botsen Enzo..

Ja want welke ambulance gaat nou botsen en mensen overrijden als ze iemand tot ''leven moeten wekken''. :clown:

Ze mogen het wel realistischer maken.

Delen op andere websites

Dat moet er nu echt uit. Voor de next-gen moet er gewoon een ambulance komen die hem op de brancard doet en dan normaal naar het ziekenhuis brengt niet overal tegen aan botsen Enzo..

Ook de manier waarop ze mensen genezen. Ik doorboor de mensen met een shotgun en de ambulance-personeel loopt vrolijk naar de dode persoon en toe en reanimeert hem doodleuk, waardoor de mens weer tot leven komt :7

Delen op andere websites

Hoop dat je ook het empire state building in kan, en mooi uitzicht krijg van de hele stad. En de gebouwen van binnen moet realistischer zijn!

Zijn ze ook :D

als je een gebouw in kan kan je overal in het gebouw komen :D

en ik denk dat b4rtsimps0n hier zoals iedereen weet meer informatie over kan geven :D;) die zal zo ook wel reageren

Delen op andere websites

Hoop dat je ook het empire state building in kan, en mooi uitzicht krijg van de hele stad. En de gebouwen van binnen moet realistischer zijn!

Zijn ze ook :D

als je een gebouw in kan kan je overal in het gebouw komen :D

en ik denk dat b4rtsimps0n hier zoals iedereen weet meer informatie over kan geven :D;) die zal zo ook wel reageren

ja das bevestigd :puh:

heeft in meerdere bladen gestaan dat de gebouwen waar je in kan, volledig te verkennen zijn en een gedetailleerd intrieur hebben.

Delen op andere websites

Dat is dan wel leuk maar dat kon ook in GTA SA via de '' Blue hell '' , Het lijkt me grappig als je dieren en dergelijk in GTA IV voorkomen.

Maar het nadeel van de ''Blue hell'' was dat het er vaak niet solid was.

Maar ik vind het wel leuk dat als je een gebouw ingaat in IV dat je overal kan komen in het gebouw. het zou wel grappig zijn om iemand door het raam te gooien van de hoogste verdieping. en dan word het daarbeneden afgezet door politie en gaan ze het onderzoeken en foto's maken en dan zie je van die camera's met journalisten die verslag maken en dat er ook touristen zin die foto's gaan maken en gaan filmen. Zeggen ze: oh my god. Zie je het later op dat grote beeld bij Stars Junction(time square).

Als dat erin zou komen zou het best wel leuk zijn. :tu:

Bewerkt: door pilot
Delen op andere websites

Ik zou ook nog graag het aanrijden beter/mooier zien :Y

En het verkeer ietsje slimmer dan in de vorige GTA's :puh:

Dat is een hele goeie ja , hen aanrijden was een ramp , en het verkeer deed het ook nooit zoals het had gemoeten ,

Delen op andere websites

Ja want welke ambulance gaat nou botsen en mensen overrijden als ze iemand tot ''leven moeten wekken''. :clown:

Ze mogen het wel realistischer maken

jah daar zeg je zo iets als je tijdens een rit naar het ziekenhuis rijd mag je al geluk spreken dat je er maar twee hebt overeden

Bewerkt: door thug
Delen op andere websites

@pilot

Hehe dat zou inderdaad mooi zijn, maar ik doelde gewoon meer dat je gewoon meer functies kan binnen een gebouw, en gewoon mooi uitzicht ja, In S.A. heb je ook die hele hoge wolkenkrabber daar kan je alleen met je parchute van afspringen, maar we zullen het zien hehe :tu:

Delen op andere websites

Ik zou ook willen dat je mensen met een limo kan ophalen bij het hotel en dan kan brengen naar het vleigveld of andersom en dat je ze ook de stad kan laten zien met een helicopter.

Wat ook nog mag is dat als je een taximissie doet dat er dan geen tijd erbij is maar dat je gewoon rustig kan rijden en dan ook zo stoppen bij een stoplicht want welke taxichauffeur gaat als een gek door de stad racen om op zijn bestemming te komen maar ik wil wel dat je ook voor een fare kan rijden maar niet voor de tijd maar voor botsingen.

Delen op andere websites

Ik zou ook willen dat je mensen met een limo kan ophalen bij het hotel en dan kan brengen naar het vleigveld of andersom en dat je ze ook de stad kan laten zien met een helicopter.

Wat ook nog mag is dat als je een taximissie doet dat er dan geen tijd erbij is maar dat je gewoon rustig kan rijden en dan ook zo stoppen bij een stoplicht want welke taxichauffeur gaat als een gek door de stad racen om op zijn bestemming te komen maar ik wil wel dat je ook voor een fare kan rijden maar niet voor de tijd maar voor botsingen.

Ik denk wel dat ze nieuwe sub-missies zullen maken, net zoals in GTA SA dat je viliotparking kon doen.

Ik denk dat ze dit keer weer iets nieuws zullen verzinnen !

Delen op andere websites

Ik denk wel dat ze nieuwe sub-missies zullen maken, net zoals in GTA SA dat je viliotparking kon doen.

Ik denk dat ze dit keer weer iets nieuws zullen verzinnen !

Ik hoop dat ze veel submissie's erin gaan zetten want aangezien Liberty City een grote stad is.......

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...