Rensch Geplaatst: 30 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 30 september 2007 Ik hoop op assasination missie's, dat je in een hoog en verlaten gebouw zit met een sniper er lekker mensen in andere gebouwen kan neer snipen of mensen op straat. dat lijkt me ook ontzettend vet ... alleen meerdere mensen zou dan weer onrealistisch zijn ... een missie waarbij je vanuit een gebouw één belangrijk persoon moet neerknallen ofzo zou super zijn! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Naudin Geplaatst: 30 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 30 september 2007 Ik hoop op assasination missie's, dat je in een hoog en verlaten gebouw zit met een sniper er lekker mensen in andere gebouwen kan neer snipen of mensen op straat. dat lijkt me ook ontzettend vet ... alleen meerdere mensen zou dan weer onrealistisch zijn ... een missie waarbij je vanuit een gebouw één belangrijk persoon moet neerknallen ofzo zou super zijn! En dat je zelf helemaal die persoon moet gaan observeren en wanneer je hem het beste kan cappen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Romal Geplaatst: 2 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 oktober 2007 Jah als je taxichauffeur ben dat je gewoon rustig aan kan gaan doen en niet dat mensen voor de auto gaan springen in plaats van de andere kant. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thug Geplaatst: 3 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2007 (bewerkt) het zou vet zijn als je een moord moet organiseren zoals wapens kledij en een vlucht auto en de route uitstippelen voor weg te vluchten en naar een soort pand te rijden voor te schuilen. Bewerkt: 3 oktober 2007 door thug Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pilot Geplaatst: 5 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2007 Het zou wel leuk zijn als je in die theaters kon en ook net zoals on vice city stories een concert of iets anders kan zien bijvoorbeeld een bioscoopfilm. En als er een premiere is dan zie je beroemde sterren op een rode loper met fans fotografen, camera's en interviewers en dan kan je die sterren weer naar hun hotel rijden met een limousine en dan geld verdienen. En het zou ook leuk zijn als er een misdadiger gezocht word dat er dan op dat grote scherm op Star Junction(times Square) die misdadiger te zien was en dan staat daar onder: Wanted. Reward:5000$. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Loki Geplaatst: 5 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2007 Heeft iemand een idee wanneer GTA 4 (IV? ) uitkomt? Ik kan niet wachten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thug Geplaatst: 5 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2007 dat zal tussen februari en april 2008 zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Loki Geplaatst: 5 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2007 dat zal tussen februari en april 2008 zijn. Oh dat duurt nog wel ff dus. In ieder geval bedankt. Tot die tijd ga ik me vermaken met San Andreas Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Prrr Geplaatst: 6 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 oktober 2007 Mijn wens is dat er ooit nog iets bekend wordt over gta, we zitte al zo lang zonder nieuwe info.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Naudin Geplaatst: 6 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 oktober 2007 Mijn wens is dat er ooit nog iets bekend wordt over gta, we zitte al zo lang zonder nieuwe info.. Ja gewoon een paar leuke feitjes ofzo.. of wat screens, dat lijkt me wel leuk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta-killer Geplaatst: 6 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 oktober 2007 dat zal tussen februari en april 2008 zijn. Oh dat duurt nog wel ff dus. In ieder geval bedankt. Tot die tijd ga ik me vermaken met San Andreas Dat is wel de ps3/xbox 360 versie he. Als je op pc versie wacht moet je nog minstens tot eind 2008 wachten, misschien komt er wel geen pc versie. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nationalist Geplaatst: 7 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 oktober 2007 aanslagen plegen !! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Romal Geplaatst: 7 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 oktober 2007 aanslagen plegen !! Op gebouwen?? Denk niet dat het er dan inkomt als het op gebouwen is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pilot Geplaatst: 7 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 oktober 2007 aanslagen plegen !! Dat kan je echt uit je hoofd zetten . Als je de hele tijd aanslagen zou plegen zou er niks meer overblijven van Liberty city. Dat heeft Rockstar er bewust uitgelaten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Steel Dogg Geplaatst: 7 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 oktober 2007 aanslagen plegen !! Kan vanaf GTA1 al. Aanslagen zijn doelgerichte aanvallen op bijv. mensen met bijv. een bom (Ik snap wel wat je bedoeld hoor ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.