Jump to content

Wensen en Verlangens

Dutchy3010

Recommended Posts

• Reacties 1.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Naudin

68

• b4rtsimps0n

65

• pilot

56

• TomHagen

38

Top Posters In This Topic

Posted Images

wat ik ook wel wil is het blijven branden van de remlichten zodra je de rem ook daadwerkelijk inhoudt (vierkantje PS3) en hetzelfde geldt voor de witte achteruitrijlichten, wat je ook ziet bij the getaway. Ik vind als je dit toevoegt het misschien toch realistischer overkomt.. maar ik denk dat dit niet doorgaat aangezien de achteruit functie hetzelfde is als remmen.. -_-'

Delen op andere websites

wat ik ook wel wil is het blijven branden van de remlichten zodra je de rem ook daadwerkelijk inhoudt (vierkantje PS3) en hetzelfde geldt voor de witte achteruitrijlichten, wat je ook ziet bij the getaway. Ik vind als je dit toevoegt het misschien toch realistischer overkomt.. maar ik denk dat dit niet doorgaat aangezien de achteruit functie hetzelfde is als remmen.. -_-'

Dan druk je toch de handrem in.

Delen op andere websites

Achteruit rij lichten zou makkelijk moeten kunnen, maar als remmen en achteruit rijden hetzelfde knopje blijft kan je niet de rem blijven inhouden als je stil staat he.

Ik hoop op een machine geweer met een standaardje zodat je die op een muurtje ofzo kan zetten (net zoals in Cal of Duty 3).

Delen op andere websites

Achteruit rij lichten zou makkelijk moeten kunnen, maar als remmen en achteruit rijden hetzelfde knopje blijft kan je niet de rem blijven inhouden als je stil staat he.

Ik hoop op een machine geweer met een standaardje zodat je die op een muurtje ofzo kan zetten (net zoals in Cal of Duty 3).

Tuurlijk wel als je de handrem indrukt. dat is R1.

Delen op andere websites

Ik heb nog een nieuwe wens, dat ze nou is een keer is iets op tijd brengen en dan heb ik het niet alleen over GTA

Maar ook HOME dat ook weer is uitgesteld voor een hele lange tijd, klotezooi!!!

Dat idee over aanslagen lijkt me wel wat, maar dan moet er wel een SONY gebouw in het spel zitten. en vliegtuigen

Delen op andere websites

Ik heb nog een nieuwe wens, dat ze nou is een keer is iets op tijd brengen en dan heb ik het niet alleen over GTA

Maar ook HOME dat ook weer is uitgesteld voor een hele lange tijd, klotezooi!!!

Dat idee over aanslagen lijkt me wel wat, maar dan moet er wel een SONY gebouw in het spel zitten. en vliegtuigen

Dat van aanslagen met vliegtuigen gaat jammer genoeg niet lukken. Als er geen vliegtuigen in het spel inzitten kan je het alleen maar met een (bom:weet niet of het erin komt) of een bazooka proberen op mensen en auto's.

Bewerkt: door pilot
Delen op andere websites

ik zou in IV graag een bank willen zien (niet zo'n ding waar je op zit voor de dombo's ^_^ ) maar waar geld

ligt zodat je die lekker kan beroven en je veel geld heb

er zit in ieder geval een bank in gta 4.. of je die kan beroven is niet bevestigd. maar het lijkt me niet, aangezien je daar veel geld mee zou verdienen en je niet zo veel geld in gta 4 kán verdienen.

Delen op andere websites

Ik wil eigenlijks dat er nieuwe wapens in komen. Dus niet neppe wapens maar die ze ook echt gebruiken en die er ook echt uitzien. Ik hoop ook dat je in een hoog gebouw kan en parachute springen. Kan iemand zeggen of dit gebeurt?

Delen op andere websites

Ik hoop dat het echt heel zakelijk is, niet zoals bij vorige gta's even checken bij een fabriekje of er in drugs werd gehandeld en dan de halve wereldbevolking afschieten.. Ook dat je gewoon de manier van je job kunt bepalen, bijvoorbeeld als je iemand moet vermoorden, of je het clean met een sniper op een grote afstand doet, of naar hem toe loopt om de persoon dan neer te steken, en dat dat natuurlijk dan zijn gevolgen heeft..

Bewerkt: door Naudin
Delen op andere websites

Ik wil eigenlijks dat er nieuwe wapens in komen. Dus niet neppe wapens maar die ze ook echt gebruiken en die er ook echt uitzien. Ik hoop ook dat je in een hoog gebouw kan en parachute springen. Kan iemand zeggen of dit gebeurt?

inprincipe kan je al naar daken van gebouwen toe, dus lijkt mij een parachutje toevoegen niet zoon probleem.

Delen op andere websites

Mijn grootste wens isz vooral dat het realistisch is en die kleine details weggewerkt zijn.

bv dat autodeuren solid zijn en dat je geen autos meer kunt rammen zonder dat de politie je daarvoor probeert te arresteren.

wat ook cool zou zijn is bv je gsm kunnen gebruiken zoals een echte.: geluid afspelen, agenda maken,wekker zetten, spellekes spelen...

en een snelheidsmeter is ook wel handig.

wegens het lange uitstel zullen de meeste bugs wel weggewerkt zijn dus nu maar wachten en hopen dat er een pcversie komt :tu:

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...