pilot Geplaatst: 12 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2007 GTA op pc is echt slecht, van mij hoeft het niet uit te komen voor pc, mensen die te gierig zijn voor ps3 of Xbox 360 moete maar geduld hebben hehe Waarom vind je Gta op de computer slecht? Reageren
thug Geplaatst: 13 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2007 waarom zou gtaIV slecht zijn op pc het moet gewoon op pc uit komen goewel ik hem op ps3 koop maar ik vind dat er een pc versie van moet uitkomen het is al altijd zo geweest en zal altijd zo blijven Reageren
ASPHALT Geplaatst: 13 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2007 het is al altijd zo geweest en zal altijd zo blijven Nee hoor, lang niet alle GTA's zijn op de PC uitgekomen. Ik hoop zelf dat het wat tactischer is, niet gewoon op je vijanden aflopen en dat ze met bosjes neervallen. Wat meer tegen kleinere groepjes die dan wel gewoon kunnen richten (Blijkt voor de vijanden uit vorige GTA's soms moeilijk te zijn) en goed dekking zoeken. En niet een té realistische politie, 't moet geen Driver worden.. Je moet nog gewoon snel kunnen rijden. Reageren
pilot Geplaatst: 13 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2007 (bewerkt) Ik wil wel dat als je auto bijna totalloss dat je het naar een garage kan brengen met monteurs die daar werken en dan gaan ze je auto echt maken. Zie je ook hoe je auto opgekrikt word en een nieuwe motor erin word gezet en al de andere dingen gerepareerd worden of opnieuw erin worden gezet. Het zou ook wel grappig zijn als je andre mensen daar ziet die ook een kapotte wagen hebben en een takelwagen die binnen komt rijden met een kapotte auto. Het meest grappige zou zijn als iemand zijn/haar auto op komt halen en dat die dan die auto pakt en wegrijd zonder te betalen en dat dan en paar monteurs er achter aan rennen en een andere belt de poltie op die dan later arriveert. Misschien kan je ook een monteur worden als bijbaantje. Bewerkt: 13 oktober 2007 door pilot Reageren
Teun SA Geplaatst: 13 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2007 Als ik het zo lees, moet je gewoon de The sims kopen ofzo Reageren
pilot Geplaatst: 13 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2007 Als ik het zo lees, moet je gewoon de The sims kopen ofzo Waarom is toch realistisch met een beetje Rockstar humor. Reageren
-->nick<-- Geplaatst: 13 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2007 Wat ook realistischer moet is bijv. dat je zonder kogelvrijvest al na een paar kogels dood bent net als in het echt en dat je dan ook mank gaat lopen en minder kan sprinten enz. En bijv. met zo'n vest het veel beter volhoud en heel veel kogels kan hebben. Reageren
Naudin Geplaatst: 14 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2007 Nu is het zo in gta sa enzo dat armor gewoon een tweede levensbalk met een andere kleur is.. beetje sukkelig vind ik dat.. als jij in het echt armor aandoet en iemand schiet op je armor, mankeert echt niet alleen de armor iets.. ik hoop dat ze het gewoon heel vet hebben uitgewerkt.. Reageren
Naudin Geplaatst: 17 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2007 GTA op pc is echt slecht, van mij hoeft het niet uit te komen voor pc, mensen die te gierig zijn voor ps3 of Xbox 360 moete maar geduld hebben hehe te gierig? wat dacht je van te weinig geld? Reageren
Romal Geplaatst: 19 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2007 Ik wil dat er een nieuwe trailer komt of paar mooie goede screens. Reageren
Feanor Geplaatst: 20 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2007 ik heb geen zin in Sims toestanden, dat je zen inzicht moet trainen of whatever, maar een beetje realiteit is niet gek met dat bodyarmor... want als die CJ sport, dan is zijn bovenlijf ontbloot, maar als je dan een BA aanhebt zou je daar een groot zwart geval aan moeten hebben... niet dus... en die vriendinenn, het is leuker als je er wat aan hebt, zegmaar netzoals Millie Perkins, daar had je wat aan (die keykart). verder hoop ik eigenlijk dat er weer iets is als Area 69 met de SAM sites, want ik vond het wel geniaal om met een vliegtuig (hydra rustler enzo) de hittezoekende rakketten te ontwijken, (Record 29 x ). maarja. en die Cops moeten van me hersenen krijgen... echt serieus die zijn soms zo dom. ze staan daar te schieten, wachtend op de fatale kogel in hun neus, een normale agent zoekt dekking, acher autoportieren enz.... en ik hoop ook wel dat er wat lange stealth/schietmissies zijn ( SA: black project, ruiniting the families, mad dogg 's rhyme book enz) en een mooi verhaal, maar dat verwacht ik wel, ben tevreden over de verhalen van SA en Vice. maar als belangrijkste punt, een kerel, ik vind die CJ maar eent doetje eigenlijk, geef mij maar Cesar Vialpando, hoewel die niko er ook wel 'aardig' uitziet Reageren
Naudin Geplaatst: 20 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2007 ik hoop dat je ook door dingen heen kunt schieten, bijvoorbeeld feanor zei net agenten die dekking zoeken achter autoportieren, maar daar schiet je zo doorheen.. ik zou willen dat ze aan dat soort dingen echt goed hebben gedacht. Ook gewoon door dueren heenschieten Reageren
michael50000 Geplaatst: 20 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2007 (bewerkt) mijn wens:dadde allemaal ne keer nadenkt wadde schrijft want er staan ier zo van die dingen tussen die het spel zo saai enzo zouden maken,zoals iemand schreef van dadde i.p.v gwn de payandspray binnenrijd en buitenrijd moet eerst kijken hoe ze aan de wagen werken en de motor er in steken enzo ma alez da moet zo stom zijn eh!!!,laat rockstar er aub GTA in GTA houden,daarmee bedoel ik dat de typische dingetjes moeten blijven,zoals payandspray zo simpel is! @hierboven,GROOT GELIJK HEB JE NAUDIN,da zou leutig zijn Bewerkt: 20 oktober 2007 door michael50000 Reageren
Romal Geplaatst: 21 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2007 Als je voortaan nou iets beter typt dan zou het wat beter zijn Ontopic: De Pay and Spray mag er van mij wel uit omdat het niet echt realistisch is als je binnen 10 sec een andere auto kleur heb. Kunen ze beter iets nieuws verzinnen zoals ergens ondergronds gaan schuilen of ondergronds bij de metro. RoMaL Reageren
pilot Geplaatst: 21 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2007 (bewerkt) Het zou wel leuk zijn als je in die metrobuizen kon. Bewerkt: 21 oktober 2007 door pilot Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.