Jump to content

Wensen en Verlangens

Dutchy3010

Recommended Posts

• Reacties 1.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Naudin

68

• b4rtsimps0n

65

• pilot

56

• TomHagen

38

Top Posters In This Topic

Posted Images

Wat ik vet zou vinden in de nieuwe game:

politie agente die niet als een halve gare achter je aan gaan maar met iets meer tactiek je proberen te pakken..bijvoorbeel ze vragen je handen omhoog te doen en die dingen..

en de politie auto's die uit het niets komen moeten ze ook wat aan doen. iets realistischer..

met het winkelen duurt het allemaal veel te lang met het passen enzo dus je moet het eerst op een plaatje zien wat je aantrekt.

veel meer verschillende mensen op straat waar je normaal een gesprek mee kan voeren en niet als SA negatief of positief..

op de moter zou je ook een handgun of knuppel moeten gebruiken.

politie agenten omkopen net als in de game the godfather..

ook mooi van die game is het afpersen van mensen in winkels.. zou een goed idee zijn voor IV

net als in vicecity kon je ook de mensen in de winkel onderschot houden en er verscheen geld op de toonbank

dat is ineens verdwenen in de gta..

er zouden mooiere wapen moeten komen want het spel zou moeten afspelen in 2007 dus er zijn tegewoordig heel moderne wapens verkrijgbaar..

ik snap dat er geen vliegtuigen in de game voor zullen komen maar er zouden wel heel veel verschilldende helicopters moet zijn..

verder moet je de wonden van de personage moeten zien.. als hij beschoten is of wat dan ook..

en als je net als CJ is SA in je blote bast rond loopt en je heb een bodyarmor aan zou je hem moeten zien..

ik vind die dingen die je moet zoek net als horseshoes en grafiti dingen niet zon succes heel saai zelfs..

maar die KILLFRIENDLY of hoe ze die ook noemen in de vorige gta's wel heel gaaf.

als je je vuisten gebruikt moet je niet alleen kunnen slaan een schoppen. je moet ze vats kunnen pakken wurgen of gewoon weg op de grond kunnen mieteren..

als je een auto aan houd en hem gaat kapen moet je gewoon je wapen richten zodat ze uitstappen..

autos die kapot gaan hoeven niet te exploderen .. ze rijden gewoon niet meer klaar je kunt dan wel een waarschuwing krijg ofzo zo van your vehicle is wrecked ofzo

ik hoop dat er een beetje goeie muziek in komt..

echt 2007 met techno of house

en een zender met the 80's dat zou ik wel ruig vinden..

ik hoop dat er niet zoveel van die ouwe krak wagen rijden want daar had ik een hekel aan in SA..

Zo ik denk dat het dat wel is..

Latroo ---> jesse_dw

Delen op andere websites

GTA op pc is echt slecht, van mij hoeft het niet uit te komen voor pc, mensen die te gierig zijn voor ps3 of Xbox 360 moete maar geduld hebben :puh::puh: hehe

te gierig? misschien hebben ze niet genoeg geld omdat ze al een wii hebbe gekocht ofzo ;)

Delen op andere websites

:puh: lijkt me wel grappig als er een tomtom ofzo inzit :)

Zit er ook in. Er zit geloof ik een gps systeem in bijna elke auto omdat het 2007 is en het laat je de kortdte weg zien naar missie's.

oke haha lijkt me zo geinig als je dan zoon missie doet opeens sla over 200 meter rechtsaf :puh::puh:

Delen op andere websites

lijkt jullie handmatig schakelen wat? dat je bijv. de keuze hebt hierin..of automatic of manual net zoals in de meeste racegames.. dan zou dat bij de PS3 L2 en R2 zijn om te schakelen, ja en ik hoor jullie al denken; 'ja, maar dat zijn tog de knoppen voor de side-views van de auto?!' Ja dat klopt.. maar misschien zou je ook gewoon het stuurknuppeltje kunnen gebruiken om mee dat auto rond te kijken.. persoonlijk lijkt het me wel vet om deze optie erbij te hebben. wat jullie?

Delen op andere websites

lijkt jullie handmatig schakelen wat? dat je bijv. de keuze hebt hierin..of automatic of manual net zoals in de meeste racegames.. dan zou dat bij de PS3 L2 en R2 zijn om te schakelen, ja en ik hoor jullie al denken; 'ja, maar dat zijn tog de knoppen voor de side-views van de auto?!' Ja dat klopt.. maar misschien zou je ook gewoon het stuurknuppeltje kunnen gebruiken om mee dat auto rond te kijken.. persoonlijk lijkt het me wel vet om deze optie erbij te hebben. wat jullie?

mij lijkt dat persoonlijk niks want het schiete tijdens het rijden is al irritant en dan moet je ook nog schakelen maar daar heeft ieder natuurlijk een eigen mening over

Delen op andere websites

ik ben het helemaal met je eens jesse!

dankje maar ja wij hebben het niet voor het zeggen he en de game is al bijna af dus veel verschill zal het allemaal niet maken..

dat is helaas waar (nouja het deel dan dat wij niet moge beslissen het deel van al bijna af bevalt me wel) :puh:

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...