Jump to content

Wensen en Verlangens

Dutchy3010

Recommended Posts

• Reacties 1.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Naudin

68

• b4rtsimps0n

65

• pilot

56

• TomHagen

38

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mijn wensen zijn dat het weer zoals Gta SA wordt.Lekker naar de kapper,girlfriends,een gangwar beginnen met je homies of gewoon lekker kleren kopen in het centrum.En natuurlijk gewoon rondknallen en de politie achter je aan hebben :bier:

EDIT:Zoals Big Boss al zei Knipperlichten!!!!!!!!!!!

Mvg Gino

ik hoop dat er meer cheats komen!!!

Delen op andere websites

Mijn wensen zijn dat het weer zoals Gta SA wordt.Lekker naar de kapper,girlfriends,een gangwar beginnen met je homies of gewoon lekker kleren kopen in het centrum.En natuurlijk gewoon rondknallen en de politie achter je aan hebben :bier:

EDIT:Zoals Big Boss al zei Knipperlichten!!!!!!!!!!!

Mvg Gino

Ik hoop absoluuuuuut niet dat het zoals gta sa wordt, ik vind sa de slechtste gta tot nu toe.. was echt absoluut geen gta gevoel meer

Delen op andere websites

Ik hoop dat ze gewoon heel goed aan de details werken zoals dit dit soort dingen :

gekgs9.png

Ik wil dat dat gewoon niet meer voorkomt. hee het valt me ineens op dat CJdaar een telfoon in zijn hand heeft :puh:

wat bedoel je met dat???

Delen op andere websites

ik denk dat hij bedoelt dat cj met zijn rechterpoot (voor ons links) op de paal staat en dan nog een gewone rechtop sta houding heeft.

maar daar word wat aan gedaan namelijk met de endorphin techniek. die ervoor zorgt dat personage's echt op de omgeving reageren, en geen voorgeprogameerde houdingen meer hebben. behalve dan natuurlijk de basis beweging anders kan je natuurlijk alleen maar plat op de grond liggen.

Delen op andere websites

ik denk dat hij bedoelt dat cj met zijn rechterpoot (voor ons links) op de paal staat en dan nog een gewone rechtop sta houding heeft.

maar daar word wat aan gedaan namelijk met de endorphin techniek. die ervoor zorgt dat personage's echt op de omgeving reageren, en geen voorgeprogameerde houdingen meer hebben. behalve dan natuurlijk de basis beweging anders kan je natuurlijk alleen maar plat op de grond liggen.

ok

Delen op andere websites

Ohja ik hoop niet dat de ambulance komt en dat mensjes gaat reparere dat was erg stom :S

Ja je hebt gelijk want het was gewoon niet realistisch dat mensen weer tot leven werden gewekt. ze moeten gewoon op een brancard weggevoerd worden als ze gewond zijn en als ze dood zijn met een deken erover.

Zoiets ja dat zou wel heel vet zijn..

Mensen zonder hoofd konden zelfs geheeld worden ^^

Delen op andere websites

Die auto's op de snelweg die moeten ook wel kunnen remmen in plaats van volop tegen andere auto's aanrijden.

Wat je nu dus bij San Andreas heb dat ze met vol gas gewoon doorrijden.

En ook wel vaak met San Andreas als je een auto laat ontploffen dan valt die motorkap altijd op je of voor je.

RoMaL

Delen op andere websites

Bij gta sa gebeurt het volgende: Je schiet iemand een aantal keren in zijn been en hij is dood, dat kan natuurlijk nooit. Hij zou eigelijk op de grond moeten liggen kermen. Ik hoop dat dit bij gta IV zo is dat mensen alleen dood gaan aan ernstige bloedingen en/of als je ze op een gevaarlijke plaats hebt geraakt (hartstreek, longen, hoofd)

Delen op andere websites

Bij gta sa gebeurt het volgende: Je schiet iemand een aantal keren in zijn been en hij is dood, dat kan natuurlijk nooit. Hij zou eigelijk op de grond moeten liggen kermen. Ik hoop dat dit bij gta IV zo is dat mensen alleen dood gaan aan ernstige bloedingen en/of als je ze op een gevaarlijke plaats hebt geraakt (hartstreek, longen, hoofd)

Je bedoelt een soort schietsysteem als bij The Godfather...?

Bewerkt: door De Plag
Delen op andere websites

Je bedoelt een soort schietsysteem als bij The Godfather...?

Nee, daar is het ook zo dat als je iemand in zijn been blijft schieten dat hij dood is, maar echt dat mensen geen levensbalk hebben maar gewoon dood gaan als ze heel erg bloeden of als je ze op een kritieke plaats raakt

Delen op andere websites

Mijn grootste wens is heel simpel.

Een zeer realistisch spel,

Ik mag graag een beetje buiten de missie's klooien en als bij de auto truck (packer geloof ik) er een auto boven op zet en gaat rijden valt ie er zo af :duh: .

En een veel betere AI zonder:

Voor de auto springende mensen

Zigzaggende auto's

Ambulance's die mensen overrijden.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...