GTA_XP Geplaatst: 27 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 oktober 2007 Dat je iemand zijn nek omdraait Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dj-GTA Geplaatst: 27 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 oktober 2007 Erbij/Erin blijven moeten: Knipperlichten Meer kapsel Banen zoals Automonteur (met vaste werktijd en auto van de zaak ) Meer autotune opties Meer nieuwere auto's Flitspalen File's (waarbij echt de politie,ambulance en brandweer komt) Boetes Als agent ''gespuiz,misdragers en ander tuig'' kunnen oppakken Bedrijven kunnen runnen met hele grote terreinen en eigen auto's,bussen,vrachtwagens,boten enz. Wordt upgedate nog;) Eruit moet: Weet ik nog niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
philip14 Geplaatst: 27 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 oktober 2007 Erbij/Erin blijven moeten: Knipperlichten Meer kapsel Banen zoals Automonteur (met vaste werktijd en auto van de zaak ) Meer autotune opties Meer nieuwere auto's Flitspalen File's (waarbij echt de politie,ambulance en brandweer komt) Boetes Als agent ''gespuiz,misdragers en ander tuig'' kunnen oppakken Bedrijven kunnen runnen met hele grote terreinen en eigen auto's,bussen,vrachtwagens,boten enz. Wordt upgedate nog;) Eruit moet: Weet ik nog niet flitspalen en boetes hoeven van mij niet want je moet wel vooruit komen met je auto Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Golden Fighter Geplaatst: 27 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 oktober 2007 Erbij/Erin blijven moeten: Knipperlichten Meer kapsel Banen zoals Automonteur (met vaste werktijd en auto van de zaak ) Meer autotune opties Meer nieuwere auto's Flitspalen File's (waarbij echt de politie,ambulance en brandweer komt) Boetes Als agent ''gespuiz,misdragers en ander tuig'' kunnen oppakken Bedrijven kunnen runnen met hele grote terreinen en eigen auto's,bussen,vrachtwagens,boten enz. Wordt upgedate nog;) Eruit moet: Weet ik nog niet flitspalen en boetes hoeven van mij niet want je moet wel vooruit komen met je auto Boetes lijken me ook onnodig. Maar het lijkt me best leuk dat als je hard door rijdt je achter je ineens 2 van die flitsen uit een machine ziet komen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
carl0 Geplaatst: 28 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2007 De voertuigen moeten op erg veel fronten beschadigd kunnen raken.. Bijv. zodra je een paaltje ofzo schampt dat je dan ook echt de krassen in je deur ziet enz. Of dat je bijvoorbeeld een benzine spoor achterlaat zodra je van achter geraakt bent.. en een frontale botsing moeten heel erg realistisch uitgewerkt worden.. er moeten echt onderdelen en stukken bumper en glas door de lucht vliegen zodra er een aanrijding is.. de voorkant moet echt onherkenbaar beschadigd raken.. misschien nog een kleine brand bij je motorblok, lege airbag die uit het stuur hangt dat soort dingen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pilot Geplaatst: 28 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2007 (bewerkt) De voertuigen moeten op erg veel fronten beschadigd kunnen raken.. Bijv. zodra je een paaltje ofzo schampt dat je dan ook echt de krassen in je deur ziet enz. Of dat je bijvoorbeeld een benzine spoor achterlaat zodra je van achter geraakt bent.. en een frontale botsing moeten heel erg realistisch uitgewerkt worden.. er moeten echt onderdelen en stukken bumper en glas door de lucht vliegen zodra er een aanrijding is.. de voorkant moet echt onherkenbaar beschadigd raken.. misschien nog een kleine brand bij je motorblok, lege airbag die uit het stuur hangt dat soort dingen Dan lijkt het echt veel op BurnOut, maar het zou wel realistisch zijn ja. Bewerkt: 28 oktober 2007 door pilot Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TomHagen Geplaatst: 29 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2007 -Dat niet de kofferbak eruit vliegt als je met de voorkant van een auto tegen een muur aanvliegt; -Niet meer autodeuren uit de auto slaan met een paar klappen (met je blote hand); -Een agenda waar automatisch je afspraken worden ingezet in je mobieltje; -Kleurensherm op je mobieltje; -(Bijna) alles kan kapot, dus niet meer dat je auto in de prak vliegt wanneer je tegen een hekje aan rijdt ; -Geen gekloot met deuren die op slot zitten, het lijkt me wel vet als je sloten kan kapot schieten om een gebouw binnnen te komen. -Gadgets . Zoiets als een kabel waarmee je je zelf een gebouw op kan trekken (met een motortje he) en dan bij een bepaalt raam naar binnen. Nico "James Bond" Bellic. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
partysnoeper Geplaatst: 30 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2007 Ontopic: Het zou leuk zijn moest je je eigen tekst in die letterbalken kunt zetten (Dat ding dat je kunt zien in de trailer waarop staat: RANDOM NEWS) Offtopic: Dit is mijn eerste berichtje op GTAgames.nl Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nationalist Geplaatst: 31 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2007 eindelijk nog een belg! welkom Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nationalist Geplaatst: 31 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2007 Maar weet iemand hoe groot "new york" zal zijn in vergelijk met San Andreas ? De grootte van 1 eiland mss ?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
philip14 Geplaatst: 31 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2007 Maar weet iemand hoe groot "new york" zal zijn in vergelijk met San Andreas ? De grootte van 1 eiland mss ?? Liberty city is kleiner dan San Andreas Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
blacklord Geplaatst: 31 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2007 Maar weet iemand hoe groot "new york" zal zijn in vergelijk met San Andreas ? De grootte van 1 eiland mss ?? Liberty city is kleiner dan San Andreas Liberty city is kleiner dan san andreas,maar er zijn geen grote bossen of uitgestrekte woestijnen.Dus LC zal ongeveer zo groot zijn als de 3 steden van SA. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
blacklord Geplaatst: 31 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2007 Ik hoop dat Darkel er deze keer wel inzit!!9/11 is nu wel al een tijdje geleden,he.Als er nog veel slechte reacties komen op een GEPENSIONEERDE terrorist dan moet R* maar een missie verzinnen waar je hem moet omleggen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ivo glasius Geplaatst: 3 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2007 dat je iets kan breken en dan dat been moet spalken dat je niet iedere keer op de zelfde manier sterft dat je gaat bloeden op de plaats dat je geraakt bent dat als je busted bent je een soort filmpje ziet waar je wordt gearesteerd enz. enz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Naudin Geplaatst: 3 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2007 dat je iets kan breken en dan dat been moet spalken dat je niet iedere keer op de zelfde manier sterft dat je gaat bloeden op de plaats dat je geraakt bent dat als je busted bent je een soort filmpje ziet waar je wordt gearesteerd enz. enz ik ben het helemaal met je eens behalve dat eerste lijkt me niet zo handig. alhoewel lijkt me toch ook wel vet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.