jesse25 Geplaatst: 3 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2007 Als je wapens gaat kopen bij Amunation dat je dan je 1 prijs betaalt voor je wapen en dat je dan niet de zelfde prijs betaalt voor extra munitie.. heel iritant in gta.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Naudin Geplaatst: 3 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2007 Als je wapens gaat kopen bij Amunationdat je dan je 1 prijs betaalt voor je wapen en dat je dan niet de zelfde prijs betaalt voor extra munitie.. heel iritant in gta.. Er komen geen amunations in IV je moet ze illigaal bij little jacob kopen. dus ik denk dat ze daar ook wel zeker iets aan hebben gedaan En ik hoop, dat het niet zo is als in andere gta's, zo heel veel schieten. Maar echt zo heel zakelijk dat wapens alleen zijn voor noodgevallen of voor huurmoorden of zoiets dergelijks Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jesse25 Geplaatst: 3 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2007 Als je wapens gaat kopen bij Amunationdat je dan je 1 prijs betaalt voor je wapen en dat je dan niet de zelfde prijs betaalt voor extra munitie.. heel iritant in gta.. Er komen geen amunations in IV je moet ze illigaal bij little jacob kopen. dus ik denk dat ze daar ook wel zeker iets aan hebben gedaan En ik hoop, dat het niet zo is als in andere gta's, zo heel veel schieten. Maar echt zo heel zakelijk dat wapens alleen zijn voor noodgevallen of voor huurmoorden of zoiets dergelijks Nee man dat vele schieten vond ik wel vet.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pilot Geplaatst: 3 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2007 Als je wapens gaat kopen bij Amunationdat je dan je 1 prijs betaalt voor je wapen en dat je dan niet de zelfde prijs betaalt voor extra munitie.. heel iritant in gta.. En ik hoop, dat het niet zo is als in andere gta's, zo heel veel schieten. Maar echt zo heel zakelijk dat wapens alleen zijn voor noodgevallen of voor huurmoorden of zoiets dergelijks Ja je hebt gelijk. In de vorige gta's werd er om alles en nog wat geschoten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jesse25 Geplaatst: 3 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2007 Als je wapens gaat kopen bij Amunationdat je dan je 1 prijs betaalt voor je wapen en dat je dan niet de zelfde prijs betaalt voor extra munitie.. heel iritant in gta.. En ik hoop, dat het niet zo is als in andere gta's, zo heel veel schieten. Maar echt zo heel zakelijk dat wapens alleen zijn voor noodgevallen of voor huurmoorden of zoiets dergelijks Ja je hebt gelijk. In de vorige gta's werd er om alles en nog wat geschoten. haha wil je het gaan uit praten dann Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Naudin Geplaatst: 3 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2007 Als je wapens gaat kopen bij Amunationdat je dan je 1 prijs betaalt voor je wapen en dat je dan niet de zelfde prijs betaalt voor extra munitie.. heel iritant in gta.. En ik hoop, dat het niet zo is als in andere gta's, zo heel veel schieten. Maar echt zo heel zakelijk dat wapens alleen zijn voor noodgevallen of voor huurmoorden of zoiets dergelijks Ja je hebt gelijk. In de vorige gta's werd er om alles en nog wat geschoten. haha wil je het gaan uit praten dann bijvoorbeeld, een dealtje sluiten, en dat dat dan soms toch mis gaat en je je wapen moet trekken maar niet zeg maar een missie; nu moet je veel gaan schieten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pilot Geplaatst: 3 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2007 (bewerkt) Als je wapens gaat kopen bij Amunationdat je dan je 1 prijs betaalt voor je wapen en dat je dan niet de zelfde prijs betaalt voor extra munitie.. heel iritant in gta.. En ik hoop, dat het niet zo is als in andere gta's, zo heel veel schieten. Maar echt zo heel zakelijk dat wapens alleen zijn voor noodgevallen of voor huurmoorden of zoiets dergelijks Ja je hebt gelijk. In de vorige gta's werd er om alles en nog wat geschoten. haha wil je het gaan uit praten dann Nee. Wat Naudin zegt bedoel ik. Bewerkt: 3 november 2007 door pilot Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bruindebeer1 Geplaatst: 3 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2007 Ik zou een verbeterde drive-by functie willen , dat dit zou moeten inhouden : Dat je iemand kan inhuren dat met de auto naar de plaats rijd waar jij wilt , en dat jij ondertussen zoals ( Ryder , Sweet , Big Smoke ) een drive by deden dat jij dat ook zo doet want dat is veel cooler Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pilot Geplaatst: 3 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2007 (bewerkt) Ik zou een verbeterde drive-by functie willen , dat dit zou moeten inhouden :Dat je iemand kan inhuren dat met de auto naar de plaats rijd waar jij wilt , en dat jij ondertussen zoals ( Ryder , Sweet , Big Smoke ) een drive by deden dat jij dat ook zo doet want dat is veel cooler Ja, want je moest altijd zelf rijden . Je was hun chauffeur gewoon. Ik zou zelf ook willen schieten. Dat mogen ze wel veranderen. Bewerkt: 3 november 2007 door pilot Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jesse25 Geplaatst: 4 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2007 Ik zou een verbeterde drive-by functie willen , dat dit zou moeten inhouden :Dat je iemand kan inhuren dat met de auto naar de plaats rijd waar jij wilt , en dat jij ondertussen zoals ( Ryder , Sweet , Big Smoke ) een drive by deden dat jij dat ook zo doet want dat is veel cooler Ja, want je moest altijd zelf rijden . Je was hun chauffeur gewoon. Ik zou zelf ook willen schieten. Dat mogen ze wel veranderen. Ja dat is wel een vet idee ja! je was echt een slaafje.. ze zitte je heletijd af tezeike dat je niet kan rijden.. en toch zeggen ze ja rij jij maar.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pilot Geplaatst: 4 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2007 (bewerkt) Ik zou een verbeterde drive-by functie willen , dat dit zou moeten inhouden :Dat je iemand kan inhuren dat met de auto naar de plaats rijd waar jij wilt , en dat jij ondertussen zoals ( Ryder , Sweet , Big Smoke ) een drive by deden dat jij dat ook zo doet want dat is veel cooler Ja, want je moest altijd zelf rijden . Je was hun chauffeur gewoon. Ik zou zelf ook willen schieten. Dat mogen ze wel veranderen. Ja dat is wel een vet idee ja! je was echt een slaafje.. ze zitte je heletijd af tezeike dat je niet kan rijden.. en toch zeggen ze ja rij jij maar.. Als hun gaan rijden dan zien ze pas hoe moeilijk het is. Ik vind het wel vet als je zelf kan schieten, want als er andere gangs achter je aan zitten dat je ze makkelijker kan afschudden. Je hoeft dan alleen maar de bestuurder van de auto dood te schieten. En ik wil wel als je met de metro gaat dat je er daan doorheen kan lopen en vrienden kan meenemen omdat in Gta III en LSC je alleen op driehoekje moest drukken om daarin te gaan en dan kon je niet lopen en niemand stapte daarzo in de metro. En ik wil ook dat je de metro kan kapen en dan kan je misschien geld verdienen als je bij elk station stopt en dan zou ik in de spits wegrijden als nog niet iedereen is ingestapt.(Ik wil het niet te veel op train simulator laten lijken hoor ) Bewerkt: 4 november 2007 door pilot Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gtalicht Geplaatst: 4 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2007 Ik zou een verbeterde drive-by functie willen , dat dit zou moeten inhouden :Dat je iemand kan inhuren dat met de auto naar de plaats rijd waar jij wilt , en dat jij ondertussen zoals ( Ryder , Sweet , Big Smoke ) een drive by deden dat jij dat ook zo doet want dat is veel cooler Ja, want je moest altijd zelf rijden . Je was hun chauffeur gewoon. Ik zou zelf ook willen schieten. Dat mogen ze wel veranderen. Ja dat is wel een vet idee ja! je was echt een slaafje.. ze zitte je heletijd af tezeike dat je niet kan rijden.. en toch zeggen ze ja rij jij maar.. Als hun gaan rijden dan zien ze pas hoe moeilijk het is. Ik vind het wel vet als je zelf kan schieten, want als er andere gangs achter je aan zitten dat je ze makkelijker kan afschudden. Je hoeft dan alleen maar de bestuurder van de auto dood te schieten. En ik wil wel als je met de metro gaat dat je er daan doorheen kan lopen en vrienden kan meenemen omdat in Gta III en LSC je alleen op driehoekje moest drukken om daarin te gaan en dan kon je niet lopen en niemand stapte daarzo in de metro. En ik wil ook dat je de metro kan kapen en dan kan je misschien geld verdienen als je bij elk station stopt en dan zou ik in de spits wegrijden als nog niet iedereen is ingestapt.(Ik wil het niet te veel op train simulator laten lijken hoor ) Leuk idee maar ik hoop dat je ook met de bus kan gaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pilot Geplaatst: 4 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2007 Ik zou een verbeterde drive-by functie willen , dat dit zou moeten inhouden :Dat je iemand kan inhuren dat met de auto naar de plaats rijd waar jij wilt , en dat jij ondertussen zoals ( Ryder , Sweet , Big Smoke ) een drive by deden dat jij dat ook zo doet want dat is veel cooler Ja, want je moest altijd zelf rijden . Je was hun chauffeur gewoon. Ik zou zelf ook willen schieten. Dat mogen ze wel veranderen. Ja dat is wel een vet idee ja! je was echt een slaafje.. ze zitte je heletijd af tezeike dat je niet kan rijden.. en toch zeggen ze ja rij jij maar.. Als hun gaan rijden dan zien ze pas hoe moeilijk het is. Ik vind het wel vet als je zelf kan schieten, want als er andere gangs achter je aan zitten dat je ze makkelijker kan afschudden. Je hoeft dan alleen maar de bestuurder van de auto dood te schieten. En ik wil wel als je met de metro gaat dat je er daan doorheen kan lopen en vrienden kan meenemen omdat in Gta III en LSC je alleen op driehoekje moest drukken om daarin te gaan en dan kon je niet lopen en niemand stapte daarzo in de metro. En ik wil ook dat je de metro kan kapen en dan kan je misschien geld verdienen als je bij elk station stopt en dan zou ik in de spits wegrijden als nog niet iedereen is ingestapt.(Ik wil het niet te veel op train simulator laten lijken hoor ) Leuk idee maar ik hoop dat je ook met de bus kan gaan. Ja, ik geloof dat dat wel kan. Want ze zeiden toch van dat als je bij die bushalte kwam dat je dan dat busschema ziet. Ik geloof dat je het ook zelf kan besturen en geld kan verdienen maar ik kan het ook mis hebben. B4rtsimpson is de beste Gta IV kenner op dit forum. Ik denk dat hij het wel weet. Ik denk dat hij wel gaat reageren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
b4rtsimps0n Geplaatst: 4 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2007 Ik zou een verbeterde drive-by functie willen , dat dit zou moeten inhouden :Dat je iemand kan inhuren dat met de auto naar de plaats rijd waar jij wilt , en dat jij ondertussen zoals ( Ryder , Sweet , Big Smoke ) een drive by deden dat jij dat ook zo doet want dat is veel cooler Ja, want je moest altijd zelf rijden . Je was hun chauffeur gewoon. Ik zou zelf ook willen schieten. Dat mogen ze wel veranderen. Ja dat is wel een vet idee ja! je was echt een slaafje.. ze zitte je heletijd af tezeike dat je niet kan rijden.. en toch zeggen ze ja rij jij maar.. Als hun gaan rijden dan zien ze pas hoe moeilijk het is. Ik vind het wel vet als je zelf kan schieten, want als er andere gangs achter je aan zitten dat je ze makkelijker kan afschudden. Je hoeft dan alleen maar de bestuurder van de auto dood te schieten. En ik wil wel als je met de metro gaat dat je er daan doorheen kan lopen en vrienden kan meenemen omdat in Gta III en LSC je alleen op driehoekje moest drukken om daarin te gaan en dan kon je niet lopen en niemand stapte daarzo in de metro. En ik wil ook dat je de metro kan kapen en dan kan je misschien geld verdienen als je bij elk station stopt en dan zou ik in de spits wegrijden als nog niet iedereen is ingestapt.(Ik wil het niet te veel op train simulator laten lijken hoor ) Leuk idee maar ik hoop dat je ook met de bus kan gaan. Ja, ik geloof dat dat wel kan. Want ze zeiden toch van dat als je bij die bushalte kwam dat je dan dat busschema ziet. Ik geloof dat je het ook zelf kan besturen en geld kan verdienen maar ik kan het ook mis hebben. B4rtsimpson is de beste Gta IV kenner op dit forum. Ik denk dat hij het wel weet. Ik denk dat hij wel gaat reageren. Jep al maanden terug kwam dat naar voren in previews dat als je bushaltes nadert je een busschema vergroot krijgt te zien op je scherm. Dus dan lijkt het me ook overduidelijk dat je van de bus gebruik kan maken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Romal Geplaatst: 4 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2007 Zou je ook de metro kunnen besturen? En als je het kan zou ik wil dat je gewoon normaal beeld heb niet zoals Gta san andreas dat je zo een beeld krijgt van boven en de zijkant. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.