jesse25 Geplaatst: 9 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2007 Heb ik gelijk of niet?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Naudin Geplaatst: 9 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2007 (bewerkt) Die Nico die lijkt heel veel op zon Franse acteur ben de naam kwijt..Oh ik weet het al Jean Reno: Nee ik vind van niet, maar volgens mij is al meerdere mensen dat opgevaalen Bewerkt: 9 november 2007 door Naudin Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 10 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2007 Kofferbak functie (wat er al inzit) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jesse25 Geplaatst: 10 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2007 winkels beroven niet alleen geld maar ook je eten en drinken.. vraag me alleen af stel je hebt je auto vol met wapens en dingen die niet kwijt wilt.. en dan ontploft je auto omdat je niet zo goed kan rijden.. waar zouden die spullen dan blijven weg?? hou zouden ze het doen met auto;s die kapot gaan.. ik vind het een goed idee als ze niet worden opgeblazen door rocketlaunchers.. maar gewoon dat de motor kapot is, dan moet hij maar gewoon stoppen met rijden en een berichtje krijgen van je auto is naar de juu Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pilot Geplaatst: 10 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2007 Ik wil dat je auto uitbrand en misschien heel misschien als je auto geraakt word door een rocket launcher en van een brug afvalt op de kade dat hij dan wel ontploft en als je auto totalloss is dat je motor heel erg gaat roken en realistisch rook en dat hij soms gaat branden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta-Master100 Geplaatst: 11 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2007 Ik hoop dat M16 weer terugkomt. Ik hoop dat er een tv is waar je naar kunt kijken Je haren weer laten knippen kleding kiezen enz En een GTA waar je altijd mee dubbelkapot kan lachen,net als SA Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pilot Geplaatst: 11 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2007 Ik hoop dat M16 weer terugkomt.Ik hoop dat er een tv is waar je naar kunt kijken Je haren weer laten knippen kleding kiezen enz En een GTA waar je altijd mee dubbelkapot kan lachen,net als SA Haren knippen zit volgens mij niet in Gta IV maar maakt niet uit je post je wensen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Galiorix Geplaatst: 11 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2007 Heb een simpele: Rook zonder framedrops Greetz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jesse25 Geplaatst: 11 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2007 Heb een simpele: Rook zonder framedrops Greetz wat bedoel je daar mee? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blaatschaap Geplaatst: 11 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2007 Nu kan je je kont niet keren of je bent plots je auto kwijt. Ik zou het wel vet vinden als ze echt je wagen wegslepen en naar een autokerkhof brengen of iets Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
philip14 Geplaatst: 11 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2007 Nu kan je je kont niet keren of je bent plots je auto kwijt. Ik zou het wel vet vinden als ze echt je wagen wegslepen en naar een autokerkhof brengen of iets of als je verkeerd geparkeerd staat dat de politie je auto dan meeneemt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Galiorix Geplaatst: 11 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2007 Heb een simpele: Rook zonder framedrops Greetz wat bedoel je daar mee? Nou weet ik niet hoe dit zit bij de PS en Xbox versies maar als er rook was in de PC versie, wou nog al eens de FPS (frames per second) omlaag gaan en dan gaat de game lagen. BTW: voor de mensen die niet weten wat FPS is ( ) : Bij een game word het beeld per seconden met een bepaald aantal beeldjes vernieuwt. Meestal rond de 30 ofzo. Als dat er minder zijn, reageert de game slomer. Greetz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jesse25 Geplaatst: 11 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2007 Heb een simpele: Rook zonder framedrops Greetz wat bedoel je daar mee? Nou weet ik niet hoe dit zit bij de PS en Xbox versies maar als er rook was in de PC versie, wou nog al eens de FPS (frames per second) omlaag gaan en dan gaat de game lagen. BTW: voor de mensen die niet weten wat FPS is ( ) : Bij een game word het beeld per seconden met een bepaald aantal beeldjes vernieuwt. Meestal rond de 30 ofzo. Als dat er minder zijn, reageert de game slomer. Greetz dat je op je mobiel een bericht krijgt en je kunt kiezen dat je je auto op kunt halen bijvoorbeeld als hij kapot is of weggesleept. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pilot Geplaatst: 12 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2007 Heb een simpele: Rook zonder framedrops Greetz wat bedoel je daar mee? Nou weet ik niet hoe dit zit bij de PS en Xbox versies maar als er rook was in de PC versie, wou nog al eens de FPS (frames per second) omlaag gaan en dan gaat de game lagen. BTW: voor de mensen die niet weten wat FPS is ( ) : Bij een game word het beeld per seconden met een bepaald aantal beeldjes vernieuwt. Meestal rond de 30 ofzo. Als dat er minder zijn, reageert de game slomer. Greetz dat je op je mobiel een bericht krijgt en je kunt kiezen dat je je auto op kunt halen bijvoorbeeld als hij kapot is of weggesleept. Dat zal wel leuk zijn ja, want dan heb je een mooie auto en dan als hij totallos is dan kun je hem weer komen ophalen bij de maak. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jesse25 Geplaatst: 12 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2007 (bewerkt) vaak gehad jonge heb je echt een dikke wagen getuned die je gewoon wil gebruiken voor vriendinnen of driveby's dan sla je over de kop en weg is auto Bewerkt: 12 november 2007 door jesse25 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.