pilot Geplaatst: 20 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2007 Ik hoop dat je lekker kunt inbreken (al heb ik gehoord dat je maar in weinig gebouwen kan ) en daar wapens en geld kunt stelen. Verder hoop ik dat je echt wanted kunt zijn, niet alleen maar wat sterren, maar dat je wel op straat kan maar niet zomaar in openbare gebouwen je gezicht kunt laten zien, en ook dat er premiejagers je achterna komen of andere bendeleden als je een paar van hun vriendjes hebt omgelegd. Je kan toch juist wel in bijna alle gebouwen. Daarom is Gta IV in verhouding ook even groot als San Andreas of groter. Normaal als je niet in gebouwen kon zou Gta IV 3/4 van San Andreas zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
b4rtsimps0n Geplaatst: 20 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2007 Ik hoop dat je lekker kunt inbreken (al heb ik gehoord dat je maar in weinig gebouwen kan ) en daar wapens en geld kunt stelen. Verder hoop ik dat je echt wanted kunt zijn, niet alleen maar wat sterren, maar dat je wel op straat kan maar niet zomaar in openbare gebouwen je gezicht kunt laten zien, en ook dat er premiejagers je achterna komen of andere bendeleden als je een paar van hun vriendjes hebt omgelegd. Waar heb je dat gehoord dan? Want in Gta 4 kan je volgens mij in meer gebouwen dan ooit tevoren, en zijn de hele interieuren ervan compleet en gedetailleerd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pilot Geplaatst: 20 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2007 Ik hoop dat je lekker kunt inbreken (al heb ik gehoord dat je maar in weinig gebouwen kan ) en daar wapens en geld kunt stelen. Verder hoop ik dat je echt wanted kunt zijn, niet alleen maar wat sterren, maar dat je wel op straat kan maar niet zomaar in openbare gebouwen je gezicht kunt laten zien, en ook dat er premiejagers je achterna komen of andere bendeleden als je een paar van hun vriendjes hebt omgelegd. Waar heb je dat gehoord dan? Want in Gta 4 kan je volgens mij in meer gebouwen dan ooit tevoren, en zijn de hele interieuren ervan compleet en gedetailleerd. Ja, dat dacht ik ook al. Ik geloof dat dat ook bij de feiten staat. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Capodaano Geplaatst: 20 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2007 (bewerkt) Als je vroeger iemand raakte met een knuppel reageerde hij pas als je hem geraakt had, nu zou ik graag zien dat ze wanneer je wilt slaan ze vluchten of je knuppel uit de hand willen slaan ofzo. En dat er niet zomaar Busted in beeld komt, maar dat je via een soort Trip Skip toets je overgeeft. De "Give Up" toets. Dan krijg je een kleine cutscene waar je het uiteindelijk opgeeft. Met auto stop je langs de kant, of te voet ga je liggen, en geef je je over. Dan word er geroepen: Gooi je wapen weg. En dan word je gearresteerd. Of het is geen cutscene... Er wordt geroepen ga liggen, dat doe je dan via een toets. Lig je eenmaal, vragen ze je of je je wapen weg wilt leggen. Je kan ook kiezen om ineens weg te rennen. Maar de plaats zal helemaal omsingeld zijn. Als je dood gaat heb je niks meer. En ze schieten je gewoon zonder pardon dood als je probeert te onstnappen na eerst opgegeven te hebben Als je wordt gepakt heb je als je uit de bak komt alleen nog je Pistool. Als je doodgaat niks. Dus dan kun je kiezen: Overgeven en pistool behouden of Proberen te ontsnappen maar grote kans dat je helemaal alles verliest. P.S. Dit zijn allemaal geen feiten of geruchten, heb ik gewoon net verzonnen. PP.S Het zou ook anders leuk zijn maar wel een beetje dit concept Edit: Nog een idee. Het zou ook heel vet zijn als je bijvoorbeeld een gangbaas hebt doodgeschoten in een superbelangrijke missie. Dat je daarna een cutscene krijgt en dat iemand je belt en zegt dat je serieus moet onderduiken. Je doet dan een paar kleine missies. Of wat menig GTA-fan zal laten schrikken. Niko vermoordt zijn eigen broer! Stel je voor: Hij is al de leugens zat en heeft ruzie en schiet dan in alle woede z'n broer dood. In SA heb ja al die street loyalty bullshit, en net als CJ B-Dup wilt vermoorden doet ie het niet. Iedereen zit achter Niko aan en je moet donkere onopvallende kleren kopen, nieuw haar doen, zo weinig mogelijk opvallen. Beetje depressief en donker, je moet alles weer opnieuw gaan opbouwen. Dat zou je toch echt schokken toch? Dat verwacht je nooit. Bewerkt: 20 november 2007 door De Plag Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Spongerob. Geplaatst: 21 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 21 november 2007 ik hoop dat je wat meer interactie heb met de radio, dat je bijvoorbeeld naar de radio studio kan gaan en de hele boel kort en klein slaan zodat het station word opgeheven Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ChristiaanB Geplaatst: 21 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 21 november 2007 Dit is mijn lijstje: Auto tunen Bedrijf kunnen kopen of maken Slimmere politie, bv je schiet op de politie en een paar lopen om om je van achteren te schieten Als het leger erin zet, een beter leger en niet allemaal lompe tanks Echte merken auto's Klein samengevat lijstje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
b4rtsimps0n Geplaatst: 21 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 21 november 2007 Dit is mijn lijstje:Auto tunen Bedrijf kunnen kopen of maken Slimmere politie, bv je schiet op de politie en een paar lopen om om je van achteren te schieten Als het leger erin zet, een beter leger en niet allemaal lompe tanks Echte merken auto's Klein samengevat lijstje Ik zal gelijk maar een deel van je wensen en verlangens de grond in boren Bedrijven kopen/maken zit er niet in, is al bevestigd het past niet bij het verhaal. Echte merken auto's zitten er ook niet in, net zoals in elke andere gta weer auto's die van echte auto's zijn afgeleid met een eigen verzonnen naam. Slimmere politie daarentegen is dan wel weer zeker dat het erin zit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pilot Geplaatst: 22 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 22 november 2007 Ik wil wel dat het weer veel effect heeft. Als je bijvoorbeeld cockpit view hebt dat je dan bijna geen hand voor ogen ziet als het stortregent dat de ruitenwissers automatisch aan gaan of je doet het zelf en dat bij mist of ijs en sneeuw(Als het erin komt) dat je bijna niks ziet ligt eraan hoe erg het is en dat je dan gaat glijden door het ijs en langzamer gaat rijden door de sneeuw en dat je dan een sneeuwploeg ziet rijden die het sneeuw naar de zijkanten blaast. en ik hoop dat er soms, eens in de tijd, stormen komen dat als je in je helicopter zit dat hij dan opeens heel moeilijk is om hem te besturen en dat je dan opeens met een rukwind in een gebouw word geblazen of dat je geraakt word door de bliksem en dat sommige bomen in het park omvallen of op de stoep. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
WWW.outer Geplaatst: 24 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2007 ^ dan ga je toch gewoon niet in cockpit vieuw rijden als er moeilijk zicht is?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JasonStatham Geplaatst: 24 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2007 dat je net zo goed kan richten als in de Godfather the game bijvoorbeeld Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Capodaano Geplaatst: 24 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2007 Ik wil wel dat het weer veel effect heeft. Als je bijvoorbeeld cockpit view hebt dat je dan bijna geen hand voor ogen ziet als het stortregent dat de ruitenwissers automatisch aan gaan of je doet het zelf en dat bij mist of ijs en sneeuw(Als het erin komt) dat je bijna niks ziet ligt eraan hoe erg het is en dat je dan gaat glijden door het ijs en langzamer gaat rijden door de sneeuw en dat je dan een sneeuwploeg ziet rijden die het sneeuw naar de zijkanten blaast. en ik hoop dat er soms, eens in de tijd, stormen komen dat als je in je helicopter zit dat hij dan opeens heel moeilijk is om hem te besturen en dat je dan opeens met een rukwind in een gebouw word geblazen of dat je geraakt word door de bliksem en dat sommige bomen in het park omvallen of op de stoep. Of dat je op de radio hoort dat er een grote storm aankomt en dan is er buiten bijna niemand, en bij regen zie je dan mensen schuilen of een krantje boven hun hoofd houden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pilot Geplaatst: 24 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2007 ^dan ga je toch gewoon niet in cockpit vieuw rijden als er moeilijk zicht is?? Ik wil het voor het realistische. Het lijkt me wel grappig. Maar tuurlijk ga ik niet de hele tijd met cockpitview rijden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ivo glasius Geplaatst: 24 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2007 Nu kan je je kont niet keren of je bent plots je auto kwijt. Ik zou het wel vet vinden als ze echt je wagen wegslepen en naar een autokerkhof brengen of iets of als je verkeerd geparkeerd staat dat de politie je auto dan meeneemt of een wiel klem erop zet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ivo glasius Geplaatst: 24 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2007 Dit is mijn lijstje:Auto tunen Bedrijf kunnen kopen of maken Slimmere politie, bv je schiet op de politie en een paar lopen om om je van achteren te schieten Als het leger erin zet, een beter leger en niet allemaal lompe tanks Echte merken auto's Klein samengevat lijstje auto tunen was al in gta sa bedrijf kopen was al in gta vcs en dat laatste is bij ze allemaal Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pilot Geplaatst: 24 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2007 (bewerkt) Dit is mijn lijstje:Auto tunen Bedrijf kunnen kopen of maken Slimmere politie, bv je schiet op de politie en een paar lopen om om je van achteren te schieten Als het leger erin zet, een beter leger en niet allemaal lompe tanks Echte merken auto's Klein samengevat lijstje auto tunen was al in gta sa bedrijf kopen was al in gta vcs en dat laatste is bij ze allemaal Ik zou maar niet dubbelposten als ik jou was. Misschien weet je het nog niet maar als je een paar keer dubbelpost krijg je een warn. Ik waarschuw je alvast. Bewerkt: 24 november 2007 door pilot Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.