GekkieJ01 Geplaatst: 24 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2007 Dit is mijn lijstje:Auto tunen Bedrijf kunnen kopen of maken Slimmere politie, bv je schiet op de politie en een paar lopen om om je van achteren te schieten Als het leger erin zet, een beter leger en niet allemaal lompe tanks Echte merken auto's Klein samengevat lijstje auto tunen was al in gta sa bedrijf kopen was al in gta vcs en dat laatste is bij ze allemaal Ik zou maar niet dubbelposten als ik jou was. Misschien weet je het nog niet maar als je een paar keer dubbelpost krijg je een warn. Ik waarschuw je alvast. En ik waarschuw jou alvast dat je moet ophouden om zulke post te doen , Je hebt dit al meerdere keren gedaan en het begint mij te erriteren ( Ik verwacht ook andere leden ). Zo gauw mogelijk kan je een warn verwachten voor crew gedrag dus ik zou maar ophouden als ik jou was. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MartyCeha Geplaatst: 25 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 25 november 2007 Wie waarschuwt wie? Hoe dan ook, zik zou willen dat de zwarte gevechtsheli ook een automatische richtfunctie heeft, en dat je lock on kan mikken, maar dan zelf kan bepalen waar op het lichaam van de vijdand je schiet (zoals in The Godfather en Scarface enzo). En dat de radiostations ook oudere nummers bevatten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Capodaano Geplaatst: 26 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 november 2007 Custom Track Player Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
carl0 Geplaatst: 26 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 november 2007 Custom Track Player ja man! dat zou egt gewoon superwreed zijn.. gewoon je eigen shit luisteren, frans bauwer keihard opstaan in de wagen met alle raampjes open en dan door times square rijden! xD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
b4rtsimps0n Geplaatst: 26 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 november 2007 Custom Track Player ja man! dat zou egt gewoon superwreed zijn.. gewoon je eigen shit luisteren, frans bauwer keihard opstaan in de wagen met alle raampjes open en dan door times square rijden! xD Ja LoL Bij de ps3 moet rockstar dit zelf erin bouwen..bij de 360 kan je bij elk spel als je eigen liedjes luisteren. Ik vraag me af of rockstar het dan ook zo maakt dat je je eigen mp3's ook hoort buiten de auto enzo net als de gewone ingame radio. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dinkydau Geplaatst: 26 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 november 2007 De mogelijkheid om de radio harder of zachter te zetten. De mogelijkheid om de de saaie naam van de user track player op een makkelijke manier (makkelijk) aan te passen. De mogelijkheid om veel soorten audiobestanden af te spelen met de user track player. De mogelijkheid om streams vanaf internet af te spelen met user track player. De mogelijkheid om in het spel cd's te kopen zodat je alle muziek op welk moment je maar wilt en je in een auto zit kunt beluisteren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Capodaano Geplaatst: 27 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 november 2007 Kopen? Je hebt internet in het spel dus download het gewoon! Maar indd, als je dan je auto uit gaat met je muziek keihard dat je het dan buiten de auto hoort. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
b4rtsimps0n Geplaatst: 27 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 november 2007 De mogelijkheid om de radio harder of zachter te zetten.De mogelijkheid om de de saaie naam van de user track player op een makkelijke manier (makkelijk) aan te passen. De mogelijkheid om veel soorten audiobestanden af te spelen met de user track player. De mogelijkheid om streams vanaf internet af te spelen met user track player. De mogelijkheid om in het spel cd's te kopen zodat je alle muziek op welk moment je maar wilt en je in een auto zit kunt beluisteren. Het volume van de radio kan je al aanpassen in de vorige gta's Bij instellingen kun je het volume van SFX en de radio enzo gewoon aanpassen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jesse25 Geplaatst: 27 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 november 2007 ja maar dan moet je helemaal naar start,, nu moet je het gewoon kunnen door de pijltjes toetsen gewoon lang in gedrukt te houden dat hij dan harder of zachter gaat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dinkydau Geplaatst: 27 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 november 2007 (bewerkt) De mogelijkheid om de radio harder of zachter te zetten.De mogelijkheid om de de saaie naam van de user track player op een makkelijke manier (makkelijk) aan te passen. De mogelijkheid om veel soorten audiobestanden af te spelen met de user track player. De mogelijkheid om streams vanaf internet af te spelen met user track player. De mogelijkheid om in het spel cd's te kopen zodat je alle muziek op welk moment je maar wilt en je in een auto zit kunt beluisteren. Het volume van de radio kan je al aanpassen in de vorige gta's Bij instellingen kun je het volume van SFX en de radio enzo gewoon aanpassen Ik vind het irritant om helemaal naar opties te moeten om de radio wat harder of zachter te zetten. Vooral bij MTA waarbij je dat niet kunt. Edit: 250e post!!!!!!!!!!!! Werd tijd aangezien mijn registratiedatum 18 juni 2005 is. Bewerkt: 27 november 2007 door Dinkydau Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
1974 Geplaatst: 27 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 november 2007 Ik hoop dat ze het niet te modern gaan maken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nationalist Geplaatst: 28 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2007 Ik hoop dat ze het niet te modern gaan maken Waarom niet ?? Hoe moderner, hoe beter! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
b4rtsimps0n Geplaatst: 28 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2007 Ik hoop dat ze het niet te modern gaan maken Het spel speelt zich af (o.a.) in oktober 2007, dus het spel zal redelijk modern zijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Naudin Geplaatst: 28 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2007 (bewerkt) Ik hoop, dat als je iemand wil doodschieten, hij niet doodgaat als je vijf keer in zijn voet schiet. Zeer onrealistisch. Dus waar het eigelijk op neerkomt, is dat ik geen "Health bear" meer wil. Dus bijvoorbeeld dat als je iemand recht in zijn harses knalt dat hij meteen dood is. En ook als je op zijn hartstreek mikt. Maar bijvoorbeeld ook dat als je hem in zijn buik schiet, hij nog wel even blijft leven. Of velen schoten in de buik; veel bloed, en dat hij na een tijdje doodbloedt Bewerkt: 28 november 2007 door Naudin Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pilot Geplaatst: 28 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2007 Ik hoop, dat als je iemand wil doodschieten, hij niet doodgaat als je vijf keer in zijn voet schiet. Zeer onrealistisch. Dus waar het eigelijk op neerkomt, is dat ik geen "Health bear" meer wil. Dus bijvoorbeeld dat als je iemand recht in zijn harses knalt dat hij meteen dood is. En ook als je op zijn hartstreek mikt. Maar bijvoorbeeld ook dat als je hem in zijn buik schiet, hij nog wel even blijft leven. Of velen schoten in de buik; veel bloed, en dat hij na een tijdje doodbloedt Ja, want hoe kan het als je iemand in zijn voet schiet dat hij dan doodgaat. Ik wil ook dat je echt van die gaten ziet in iemands lichaam en niet als je met een wapen iemands hoofd er zo afschiet. Ik wil dan dat je dan gewoon een gat ziet in iemands hoofd op de plek waar je hem geraakt hebt. Ik wil ook dat als je iemand in zijn/haar hoofd schiet, dat die persoon niet uit zijn auto stapt en dan op de grond valt. Dat is echt niet realistisch. Ik wil gewoon dat ze hoofd naar achter gaat in de hoofdleuning end at als je instapt eerst zijn/haar lichaam eruit trekt en daarna instapt met een paar bloedspetters aan de binnenkant. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.