Naudin Geplaatst: 28 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2007 Ik hoop, dat als je iemand wil doodschieten, hij niet doodgaat als je vijf keer in zijn voet schiet. Zeer onrealistisch. Dus waar het eigelijk op neerkomt, is dat ik geen "Health bear" meer wil. Dus bijvoorbeeld dat als je iemand recht in zijn harses knalt dat hij meteen dood is. En ook als je op zijn hartstreek mikt. Maar bijvoorbeeld ook dat als je hem in zijn buik schiet, hij nog wel even blijft leven. Of velen schoten in de buik; veel bloed, en dat hij na een tijdje doodbloedt Ja, want hoe kan het als je iemand in zijn voet schiet dat hij dan doodgaat. Ik wil ook dat je echt van die gaten ziet in iemands lichaam en niet als je met een wapen iemands hoofd er zo afschiet. Ik wil dan dat je dan gewoon een gat ziet in iemands hoofd op de plek waar je hem geraakt hebt. Ik wil ook dat als je iemand in zijn/haar hoofd schiet, dat die persoon niet uit zijn auto stapt en dan op de grond valt. Dat is echt niet realistisch. Ik wil gewoon dat ze hoofd naar achter gaat in de hoofdleuning end at als je instapt eerst zijn/haar lichaam eruit trekt en daarna instapt met een paar bloedspetters aan de binnenkant. Wij zijn het helemaal met elkaar eens Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
1974 Geplaatst: 28 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2007 (bewerkt) Ik hoop dat ze het niet te modern gaan maken Waarom niet ?? Hoe moderner, hoe beter! dat zegt bijna iedereen tegenwoordig maar modern is niet altijd beter . Bewerkt: 29 november 2007 door 1973 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Naudin Geplaatst: 29 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2007 Ik hoop dat het niet alleen maar "naar iets toegaan en schieten" is, Maar ook informatie vergaren door mensen te ondervragen, en zo belangrijke/handige dingen te weten te komen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pilot Geplaatst: 2 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2007 Ik wil dat de ambulance's, politie en brandweer niet zomaar ergens vandaan komen. Bijvoorbeeld je ziet nooit een brandweerwagen of ambulance rijden en pas als er iets gebeurd is dat je ze dan opeens ziet aanrijden. Ik wil wel dat je ook gewoon het ziekenhuis in kan of de brandweer kazerne en het politiebureau. Ik wil ook dat ze niet ergens vandaan komen maar dat je bijvoorbeeld bij een politiebureau de politieagenten naar buiten ziet rennen en hun auto pakken en wegrijden. Dat wil ik bij alle hulpdiensten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dinkydau Geplaatst: 3 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2007 Ik hoop dat ze het niet te modern gaan maken Waarom niet ?? Hoe moderner, hoe beter! Modern is koud, lelijk, onpersoonlijk en simpel. Vroeger was alles beter. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Naudin Geplaatst: 3 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2007 Ik hoop dat ze het niet te modern gaan maken Waarom niet ?? Hoe moderner, hoe beter! Modern is koud, lelijk, onpersoonlijk en simpel. Vroeger was alles beter. maar dat is wel hoe het nu is. Enne, modern is niet simpel dat was het vroeger Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
1974 Geplaatst: 6 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2007 (offtopic)modern is niet slecht maar ouderwets ook niet en dat willen sommige mensen niet begrijpen . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
1974 Geplaatst: 6 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2007 (bewerkt) Ik hoop dat ze het niet te modern gaan maken Waarom niet ?? Hoe moderner, hoe beter! Modern is koud, lelijk, onpersoonlijk en simpel. Vroeger was alles beter. FUNKY man.zo bekijk ik het ook wel een beetje(96% als je begrijpt wat ik bedoel ) . Bewerkt: 6 december 2007 door 1973 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Naudin Geplaatst: 6 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2007 (bewerkt) de schaduw in deze screen ziet er echt heerlijk uit dat is wat ik heb verlangd, schaduws die alles en iedere beweging volgen En volges mij zijn er nog best veel verschilldene kleren die je kan dragen hoop dat we nog wat meer van dat te zien krijgen Bewerkt: 6 december 2007 door Naudin Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TomHagen Geplaatst: 6 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2007 Ik heb ineens een geweldig verlangen. Jullie kennen misschien wel de verschijnselen van GTA SA zoals Big Foot, en een geest in Big Momma's house ofzo. In ieder geval van gehoord. Het zijn allemaal verzinselen maar mij lijkt het wel leuk als er in GTA IV wel zoiets in zit. Een of ander wezen/aliën dat je soms tegen kan komen. Bijvoorbeeld in Central Park. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Naudin Geplaatst: 6 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2007 Ik heb ineens een geweldig verlangen.Jullie kennen misschien wel de verschijnselen van GTA SA zoals Big Foot, en een geest in Big Momma's house ofzo. In ieder geval van gehoord. Het zijn allemaal verzinselen maar mij lijkt het wel leuk als er in GTA IV wel zoiets in zit. Een of ander wezen/aliën dat je soms tegen kan komen. Bijvoorbeeld in Central Park. nee, ik hou het liever realistisch, en van die Big Foot weet ik niks? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
1974 Geplaatst: 6 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2007 Ik hoop dat ze het niet te modern gaan maken Waarom niet ?? Hoe moderner, hoe beter! Modern is koud, lelijk, onpersoonlijk en simpel. Vroeger was alles beter. maar dat is wel hoe het nu is. Enne, modern is niet simpel dat was het vroeger nee is zeker niet simpel want ik begrijp deze tijd niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Naudin Geplaatst: 6 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2007 kheb net beetje san andreas gespeeld om de tijd te doden tot trailer 3 Het viel me echt op; die missies zijn gewoon verschrikkelijk. Kwas bij Grove 4 Life, zit je met veel moeite een paar hoods over te nemen, komt een malloot aanrijden overrijdt ie sweet.. sweet dood, mission failed Ik hoop dat ze aan dit soort dingen wat gaan doen, ik weet niet wat, maar in ieder geval dat dat niet zo rot irritant is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Biocount Geplaatst: 6 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2007 51 pagina's .. weet dus niet of dit al gezegt was... het lijkt mij leuk dat als je met die multiplayer dat je met 3 andere mensen en je zelf (4 totaal) een bank kan beroven.. 1. bestuurder van de vlucht auto 2. een bom expert om de kluis opteblazen 3. één man voor de uitkijk 4. helpen bij het vullen van de tassen voor geld en als alles goed gelukt is dat je aan het einde van de bank rob het geld verdeeld word over de 4 spelers en dat jou bedrag bij de singel play word gevoegt het zal er waarschijnlijk niet inzitten.. maar zoiets zou best leuk zijn vind ik persoonlijk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jesse25 Geplaatst: 6 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2007 Is rockstar nou te laat met zijn 3e trailer of bedoelen ze 3uur snachts.. maar dat zou dan toch 3 am zijn want pm is smiddags.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.