Jump to content

Wensen en Verlangens

Dutchy3010

Recommended Posts

• Reacties 1.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Naudin

68

• b4rtsimps0n

65

• pilot

56

• TomHagen

38

Top Posters In This Topic

Posted Images

ik hoop dat je in het vrijheidsbeeld kunt gaan ^_^ heb ik altijd al eens willen bezoeken :puh: hehe, gta ziet er echt wel super goed uit, ik kan niet wachten tegen wanneer het uit is voor de pc (ja ik weet het zucht :( voorlopig nog xbox360 en ps 3:( )

Delen op andere websites

Om te beginnen zou ik graag een pc versie zien, want ik heb geen ps3 of xbox 360! Ik vind het jammer dat er waarschijnlijk dus amper platteland in zit, want dat vond ik juist zo super vet in san andreas! Verder wil ik graag dat je in super veel gebouwen kunt, en dat de AI van rondlopende gastjes flink wordt verbeterd. Als laatste zou ik nog willen dat je echt de stad mee kunt maken als inwoner, dus dat je met mensen kunt praten, mensen kunt bellen, bij mensen op bezoek kunt, een feest kunt geven voor bepaalde mensen, samen met andere mensen een missie kunt doen, samen met mensen banken kunt beroven, enz. en als laatste natuurlijk een heel mooi verhaal want dat miste ik in gta 2,3 en sa!

Delen op andere websites

ik wil ook een pc versie. tenminste zolang ik geen goed baantje heb. als ik nou genoeg verdien dan koop ik wel een xbox360. maar eerst moet ik me dus zien te redden met mijn pc. ik hoop ook dat er eindelijk een beetje een diep verhaal in zit, want dat van GTA3, VC en SA was toch wel ronduit bagger. dat had de eerste de beste mongool ook kunnen bedenken. maar je hebt natuurlijk niks aan een goed verhaal als de gameplay kut is. dat komt toch wel op de eerste plaats. ik vind het wel beter dat er weinig tot geen platteland in zit. in SA moest je altijd van die pokke-enden rijden of lopen.

Delen op andere websites

Ik hoop dat als je een gang op kan starten (zoals in GTA:VCS en SA) je ook opdrachten kan geven als:

Ga op die motor/in die auto zitten en volg me o.i.d., zodat je met meer dan 4 personen iets kan aanvallen

Sorry, gangs leiden zit er niet in in gta 4.

Delen op andere websites

Ik zou het wel vet vinden als je bij andere mensen kan aanballen en dan die mensen zomaar kan beroven, of in hun huis kan gaan en ze dood schieten ofzo, in hun eigen huis! :D Ook zou het leuk zijn als je net zoals in GTA III, GTA 2 en net zoals in GTA: SA in een trein of tram kunt! Het zou ook leuk zijn om een racebaan in het spel te plaatsen en dan met andere mensen uit de stad kunt racen, en dat je dan daarvoor alleen maar $5,- ervoor moet betalen. :eten:

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...