Jump to content

Wensen en Verlangens

Dutchy3010

Recommended Posts

• Reacties 1.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Naudin

68

• b4rtsimps0n

65

• pilot

56

• TomHagen

38

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ja ik heb al gehoord dat er geen oude GTA karakters meer terugkomen, maar ik wil Ken Rosenberg weer!

Hij is zo fokking grappig en zou dat echte GTA sfeertje kunnen laten behouden

IV gaat veel meer worden om tactiek en social stealth (zoals bij Assasins Creed)

Delen op andere websites

Komt er in GTA IV ook weer een Jetpack :tu:

Ik denk het niet, want het past dan niet bij het verhaal van Gta IV. Welke arme ''sloeber'' gaat nou een jetpack vliegen. :7

Ik denk ook dat ze het er niet instoppen, omdat je ook niemand in real life een jetpack ziet vliegen. Ze wouden het meer realistischer maken.

Delen op andere websites

Jammer, dus je kan niet meer in een Hovercraft in de straten van NY (in dit geval LC) vliegen? :(

zit er dik in van niet, ook niet zo super erg vind ik. tenminste voor de pc versie, als die komt, niet. modders genoeg! :clown:

Bewerkt: door danielb
Delen op andere websites

GTA: IV komt zeker ook niet uit voor Mac...

nou iig niet tegelijk met de windows versie. je weet het pas zeker als rockstar het heeft bevestigd, maar voor zover ik weet is er geen GTA op de mac verschenen tot nu toe

Er is inderdaad geen Speciaale MAC versie van deGrand theft auto. Iksnap wel dat je dat graag gaat willen. Maar jij gaat niet de eenige worden die Geen GtaIV voor de pc gaat krijgen. Want zoals het er nu op lijkt komt de pc versie ervan niet. En word het dus een Ps3 en xbox360 Only.

Maar misschien ooit ver in detoekomst... ^_^

Delen op andere websites

nou iig niet tegelijk met de windows versie. je weet het pas zeker als rockstar het heeft bevestigd, maar voor zover ik weet is er geen GTA op de mac verschenen tot nu toe

Er is inderdaad geen Speciaale MAC versie van deGrand theft auto. Iksnap wel dat je dat graag gaat willen. Maar jij gaat niet de eenige worden die Geen GtaIV voor de pc gaat krijgen. Want zoals het er nu op lijkt komt de pc versie ervan niet. En word het dus een Ps3 en xbox360 Only.

Waar baseer je dit op? Volgens mij heeft R* nog nooit aan pc versie aangekondigd voordat de PS2/3 versie er was?

*correct me if im wrong*

Bewerkt: door XIDESIGN
Delen op andere websites

Waar baseer je dit op? Volgens mij heeft R* nog nooit aan pc versie aangekondigd voordat de PS2/3 versie er was?

*correct me if im wrong*

ze hebben nog niks aangekondigd maar lijkt me krom als ze het niet doen. echt heel krom. de roots van GTA liggen zelfs op de pc.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...