Jump to content
Geplaatst:
comment_654120

Wil je weer kleding kunnen uitkiezen, mooie sieraden kunnen kopen of je haren laten knippen? Wat voor winkels, wapens en auto's wil je hierin zien? Wil je weer kunnen daten of naar de scholen gaan? Kortom, wat wil je graag in GTA IV zien, of wat juist niet? Vertel het hier!

• Reacties 1.5k
  • Bezichtigingen 89.7k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:
comment_844357

Ik hoop dat de multiplayer goed is uitgwerkt! Zo kan je na het mooie,sappige,vette,toffe verhaal nog los online. Ik denk dat het een simpele deathmatch/teamdeathmatch wordt en dat je kunt racen. Mij zou het dan ook erg leuk lijken als je ook gewoon gangs kan maken online en tegen meerdere gangs in de stad moet strijden. Bijvoorbeeld door elkaars kantoor op te blazen of om zo snel mogelijk een bank te beroven met jouw gang(dus een soort van timetrail)!Lijkt me tof, maar het gaat natuurlijk ook om de singleplayer.

Geplaatst:
comment_844810

het lijkt me vet dat als het regent de ruitenwissers automatisch aangaan:) en dat als het sneeuwt (mocht dit in het spel verwerkt zitten..) je auto onstabiel rijd en een langere remweg heeft enz.. dat je echt voelt het er sneeuw op het wegdek ligt..

Geplaatst:
comment_844949

In het begin van dit topic heb ik mijn wensen en verlangens voor het spel reeds geuit.

Maar nu heb ik toch een groter wens of verlangen en dat is dat het spel zo snel mogelijk uit komt zo dat ik hem kan spelen.

Geplaatst:
comment_845049

Dat je een flesje cola kan kopen en daarna iemand uit zijn auto pleuren

en met hem je cola delen, dan ga je weg om andere mensen leren te kennen :schater:

EDIT hieronder Juist :schater:

Bewerkt: door GTA_XP

Geplaatst:
comment_845223

En dan daarna allemaal agenten op hun motor :puh: op elkaar gaan staan..

En dan een zwerver in een auto met allemaal meisjes laten zitten

Maar mij lijken knipperlichten heel leuk als je even gaat toeren door de stad

Geplaatst:
comment_847808
whaha valt me wel op hoeveel mensen knipperlicht in het spel willen hebbe! xD :schater:

achja het zijn kleine details maar dat maakt het nou net leuk :puh:

True, en benzine tanken net zoals bij Mafia I op de pc geweldig!

Geplaatst:
comment_847820
Ik zou het wel vet vinden als je weer je eigen gang hebt. Bij SA was het echt vet om met drie gang members andere gangs af te maken _O_

ookal waren je gang members echt dom want ze hielpen alleen als jij op ze schoot

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.