Jump to content

Wensen en Verlangens

Dutchy3010

Recommended Posts

Zou ook misschien wel leuk zijn als er een speciale Download Content naar de PC gaat, of PlayStation 3...

naar de ps3 komt het als het goed is niet. microsoft heeft ervoor betaald en sony niet. heel misschien zou het dan wel naar de pc komen aangezien windows van microsoft is en de meeste mensen toch op windows draaien.

Delen op andere websites

• Reacties 1.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Naudin

68

• b4rtsimps0n

65

• pilot

56

• TomHagen

38

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik hoop dat de multiplayer goed is uitgwerkt! Zo kan je na het mooie,sappige,vette,toffe verhaal nog los online. Ik denk dat het een simpele deathmatch/teamdeathmatch wordt en dat je kunt racen. Mij zou het dan ook erg leuk lijken als je ook gewoon gangs kan maken online en tegen meerdere gangs in de stad moet strijden. Bijvoorbeeld door elkaars kantoor op te blazen of om zo snel mogelijk een bank te beroven met jouw gang(dus een soort van timetrail)!Lijkt me tof, maar het gaat natuurlijk ook om de singleplayer.

Delen op andere websites

het lijkt me vet dat als het regent de ruitenwissers automatisch aangaan:) en dat als het sneeuwt (mocht dit in het spel verwerkt zitten..) je auto onstabiel rijd en een langere remweg heeft enz.. dat je echt voelt het er sneeuw op het wegdek ligt..

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...