danielb Geplaatst: 14 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2007 Zou ook misschien wel leuk zijn als er een speciale Download Content naar de PC gaat, of PlayStation 3... naar de ps3 komt het als het goed is niet. microsoft heeft ervoor betaald en sony niet. heel misschien zou het dan wel naar de pc komen aangezien windows van microsoft is en de meeste mensen toch op windows draaien. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Harrison Geplaatst: 14 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2007 Ik heb dus ook nog wel geluk want ik heb een Xbox 360 en nog een oude Windows XP-computer die in de schuur zit... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dj.tappie Geplaatst: 17 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2007 Ik hoop dat de multiplayer goed is uitgwerkt! Zo kan je na het mooie,sappige,vette,toffe verhaal nog los online. Ik denk dat het een simpele deathmatch/teamdeathmatch wordt en dat je kunt racen. Mij zou het dan ook erg leuk lijken als je ook gewoon gangs kan maken online en tegen meerdere gangs in de stad moet strijden. Bijvoorbeeld door elkaars kantoor op te blazen of om zo snel mogelijk een bank te beroven met jouw gang(dus een soort van timetrail)!Lijkt me tof, maar het gaat natuurlijk ook om de singleplayer. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
carl0 Geplaatst: 17 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2007 het lijkt me vet dat als het regent de ruitenwissers automatisch aangaan:) en dat als het sneeuwt (mocht dit in het spel verwerkt zitten..) je auto onstabiel rijd en een langere remweg heeft enz.. dat je echt voelt het er sneeuw op het wegdek ligt.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Deja^vu Geplaatst: 17 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2007 knipperlichten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Capodaano Geplaatst: 18 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2007 Sneeuw en sneeuwstormen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta-mike Geplaatst: 18 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2007 In het begin van dit topic heb ik mijn wensen en verlangens voor het spel reeds geuit. Maar nu heb ik toch een groter wens of verlangen en dat is dat het spel zo snel mogelijk uit komt zo dat ik hem kan spelen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA_XP Geplaatst: 18 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2007 (bewerkt) Dat je een flesje cola kan kopen en daarna iemand uit zijn auto pleuren en met hem je cola delen, dan ga je weg om andere mensen leren te kennen EDIT hieronder Juist Bewerkt: 18 december 2007 door GTA_XP Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Romal Geplaatst: 18 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2007 En dan daarna allemaal agenten op hun motor op elkaar gaan staan.. En dan een zwerver in een auto met allemaal meisjes laten zitten Maar mij lijken knipperlichten heel leuk als je even gaat toeren door de stad Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
danielb Geplaatst: 18 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2007 ja knipperlichten en dan dat de andere mensen er ook op reageren. doe je je linker knipperlicht aan en ga je naar rechts. dat wordt chaos Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Deja^vu Geplaatst: 18 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2007 ja als de politie achter je aan zit stuur je ze mooi het figuurlijke bos in al zullen ze zo dom toch niet zijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Adren4Line Geplaatst: 19 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2007 Ik zou het wel vet vinden als je weer je eigen gang hebt. Bij SA was het echt vet om met drie gang members andere gangs af te maken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
carl0 Geplaatst: 19 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2007 whaha valt me wel op hoeveel mensen knipperlicht in het spel willen hebbe! xD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
danielb Geplaatst: 19 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2007 whaha valt me wel op hoeveel mensen knipperlicht in het spel willen hebbe! xD achja het zijn kleine details maar dat maakt het nou net leuk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
XIDESIGN Geplaatst: 22 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2007 whaha valt me wel op hoeveel mensen knipperlicht in het spel willen hebbe! xD achja het zijn kleine details maar dat maakt het nou net leuk True, en benzine tanken net zoals bij Mafia I op de pc geweldig! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.