thagtaking Geplaatst: 22 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2007 Ik zou het wel vet vinden als je weer je eigen gang hebt. Bij SA was het echt vet om met drie gang members andere gangs af te maken ookal waren je gang members echt dom want ze hielpen alleen als jij op ze schoot Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TomHagen Geplaatst: 23 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2007 Ik wil weer jaren 80 scooterjes als in VC. Lijkt me te vet om Nico met zo'n roze scooter te stunten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thagtaking Geplaatst: 23 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2007 ik wil, -mooie uitgewerkte auto's die op een echte auto lijken maar dan een andere naam -dat motors, auto's, heli's, speedbooten etc... sneller kunnen rijden/varen -dat de huizen tip=top zijn uitgewerkt -dat er veel verschillende winkels zijn (drugsshop kledingshop pimpshop etc..........) -er spitstijd is -niet teveel dezelfde auto's en voetgangers in 1 straatje rijden/lopen. -de missions beter worden en realistischer(niet in je 1tje een huis vol maffia kapot schieten alhoewel dat wel leuk blijft) -met gangmembers of matties de bank overvallen of andere mensen in een steegje onder schot houden zodat hij al zijn geld geeft. ik kan nog echt heel lang zo door gaan ik kom ook op steeds meer leuke ideeen maar dan ben ik zeker wel een 15/30 minuten bezig met mijn verlanglijstje en daarom zal ik de gta gelijk kopen als deze in de winkels liggen KAN NIET WACHTE GVD nog even geduld!!!! maandje of 2 issie uit!!!! of langer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
abruzzese Geplaatst: 27 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2007 Is eigenlijk vreemd hé , als ik terug kijk naar vorige GTA games was ik niet zo overdonderd van deze genre. Zeker waren er mooie speelervaringen in verwerkt maar ook irritante missie,s die mij ergerde om verder te spelen. Ook dat je bij verlies aan gezondheid in een restaurant moest binnengaan om te herstellen zeer kinderachtig uitgevoerd. En dat kinderachtige gedoe in de GTA reeks spreekt toch meer de -18 aan dan de +18 gamers toch ? En trouwens vond ik The Godfather in bepaalde speelervaringen meren malen beter dan de GTA reeks. Na deze negatieve ervaringen die ik had met de GTA reeks kijk ik toch erg uit naar Grand Theft Auto IV , vreemd hé. Ik ben zelfs aan het aftellen voor de release van eind April , terwijl ik de allerlaatste Grand Theft Auto : San Andreas niet heb uitgespeeld en maar verkocht heb. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
abruzzese Geplaatst: 27 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2007 Ik hoop echt gewoon dat T2 van Rockstar games het niet laat lijkenen op de vorige GTA reeks want dan word het geen GTA IV maar een vervolg van de GTA III reeks. Een volwassen game waar ook oudere gamers iets aan hebben , realistischer en wel met humor. Ik zou zo graag eens in die studio van T2 willen rondneuzen en wat die programmeurs ervan terecht brengen. Maar ja voortaan moeten we nog 4 maanden wachten . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Capodaano Geplaatst: 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2007 Er zal inderdaad veel veranderen, lees WikiGTA eens door dan zul je wel een bepaald beeld krijgen. P.S. En toch ben je op het GTA Forum geregistreerd, vreemd he Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
joppie Geplaatst: 29 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2007 Dat als je ergens hard tegen aan rijd dat er een beetje van je health af gaat door de klap. Dat kan tegen een auto zijn, een boom of mss wel een muur Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AXIO Geplaatst: 29 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2007 Dat als je ergens hard tegen aan rijd dat er een beetje van je health af gaat door de klap.Dat kan tegen een auto zijn, een boom of mss wel een muur zat ik laast dus ook al te denken, in hoop dat ze dat wel doen gaan ik misschien ook beter rijden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pilot Geplaatst: 29 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2007 Dat als je ergens hard tegen aan rijd dat er een beetje van je health af gaat door de klap. Dat kan tegen een auto zijn, een boom of mss wel een muur zat ik laast dus ook al te denken, in hoop dat ze dat wel doen gaan ik misschien ook beter rijden Ik wil dat juist niet. Het gaat op z'n tijd irritant zijn(voor mij teminste). Het lijkt dan ook op true crime:streets of LA. Daar was het ook irritant aan het worden. Ik wil dat het schademodel zo goed is dat als je met een hele grote snelheid tegen een boom aanrijd, dat de auto zich om de boom heen vervormt(de voorkant). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
1974 Geplaatst: 29 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2007 http://img167.imageshack.us/my.php?image=img1470wc8.jpg zo eentje qua gang,s geweren pistolen enzo kan het me niks schelen wat ze er in gooien . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W1ckeD Geplaatst: 29 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2007 Ik hoop echt gewoon dat T2 van Rockstar games het niet laat lijkenen op de vorige GTA reeks want dan word het geen GTA IV maar een vervolg van de GTA III reeks.Een volwassen game waar ook oudere gamers iets aan hebben , realistischer en wel met humor. Ik zou zo graag eens in die studio van T2 willen rondneuzen en wat die programmeurs ervan terecht brengen. Maar ja voortaan moeten we nog 4 maanden wachten . T2 maakt niet GTA he,de studios van T2 doen anderen dingen. In de studio van Rockstar zou je wel eens willen rondkijken,ja ik ook. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
danielb Geplaatst: 29 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2007 Dat als je ergens hard tegen aan rijd dat er een beetje van je health af gaat door de klap. Dat kan tegen een auto zijn, een boom of mss wel een muur zat ik laast dus ook al te denken, in hoop dat ze dat wel doen gaan ik misschien ook beter rijden Ik wil dat juist niet. Het gaat op z'n tijd irritant zijn(voor mij teminste). Het lijkt dan ook op true crime:streets of LA. Daar was het ook irritant aan het worden. Ik wil dat het schademodel zo goed is dat als je met een hele grote snelheid tegen een boom aanrijd, dat de auto zich om de boom heen vervormt(de voorkant). dat moeten ze eigenlijk niet doen nee. en true crime is ook een stomme game maar zovaak knal ik ook niet ergens tegenaan... het is meestal de fout van een andere bestuurder in GTA. die zijn zo ongelooflijk dom Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AXIO Geplaatst: 29 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2007 ik weet niet of dit al is gezegt, en het zal vast niet in gta iv komen misschien na gta iv: snowboards, ski's en sneeuwscooters lijkt me wel leuk als ze er dan sneeuw bij doen, en voor gta iv: waterscooters, waterfietsen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
danielb Geplaatst: 29 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2007 ik weet niet of dit al is gezegt, en het zal vast niet in gta iv komen misschien na gta iv: snowboards, ski's en sneeuwscooters lijkt me wel leuk als ze er dan sneeuw bij doen, en voor gta iv: waterscooters, waterfietsen al die sneeuwdingen doen ze vast niet. maar waterscooters zouden heel goed kunnen, die zitten ook in vice city stories, en in reallife wordt er ook veel op waterscooters gevaren in NY. die worden daar aardig goed verhuurd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Harrison Geplaatst: 29 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2007 Zou wel vet zijn dat je dingen kan pakken van de grond, netzoals blikken en dat je die dan kan gooien tegen andere mensen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.