AXIO Geplaatst: 29 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2007 dit is niet echt voor iv want ik weet zeker dat het er niet inkomt: dieren kinderen echt super realistisch grote kaart, misschien een beetje te ver gedacht maar het lijkt me een mooi idee Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jesse25 Geplaatst: 29 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2007 ze moeten gewoon de map van spiderman 2 jatten die mooier maken in hd en dan gta iv van maken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bruindebeer1 Geplaatst: 29 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2007 Ik zou graag een 'huurmoordenaar' job kunnen aannemen dat je bv. bij de metro waar er veel volk is een gsm is en dat je daardoor opdrachten krijgt voor rijke mensen om het leven te brengen . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AXIO Geplaatst: 30 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2007 Ik zou graag een 'huurmoordenaar' job kunnen aannemen dat je bv. bij de metro waar er veel volk is een gsm is en dat je daardoor opdrachten krijgt voor rijke mensen om het leven te brengen .in de verhaallijn of als bijbaantje ofso Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
philip14 Geplaatst: 30 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2007 Ik zou graag een 'huurmoordenaar' job kunnen aannemen dat je bv. bij de metro waar er veel volk is een gsm is en dat je daardoor opdrachten krijgt voor rijke mensen om het leven te brengen . Zoals de godfather? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bruindebeer1 Geplaatst: 30 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2007 Ik zou graag een 'huurmoordenaar' job kunnen aannemen dat je bv. bij de metro waar er veel volk is een gsm is en dat je daardoor opdrachten krijgt voor rijke mensen om het leven te brengen . Zoals de godfather? Kweenie , ik heb de godfathers niet gezien . Huurmoordenaar zou tof zijn . Een nieuw functie dat ik zou willen is als je vrienden krijgt dat je dan één van je opdrachtgevers kan vermoorden met een heleboel en dan zijn 'busines' overnemen . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
philip14 Geplaatst: 30 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2007 Ik zou graag een 'huurmoordenaar' job kunnen aannemen dat je bv. bij de metro waar er veel volk is een gsm is en dat je daardoor opdrachten krijgt voor rijke mensen om het leven te brengen . Zoals de godfather? Kweenie , ik heb de godfathers niet gezien . Huurmoordenaar zou tof zijn . Een nieuw functie dat ik zou willen is als je vrienden krijgt dat je dan één van je opdrachtgevers kan vermoorden met een heleboel en dan zijn 'busines' overnemen . Ik bedoelde ook Godfather the game Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bruindebeer1 Geplaatst: 30 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2007 Ik zou graag een 'huurmoordenaar' job kunnen aannemen dat je bv. bij de metro waar er veel volk is een gsm is en dat je daardoor opdrachten krijgt voor rijke mensen om het leven te brengen . Zoals de godfather? Kweenie , ik heb de godfathers niet gezien . Huurmoordenaar zou tof zijn . Een nieuw functie dat ik zou willen is als je vrienden krijgt dat je dan één van je opdrachtgevers kan vermoorden met een heleboel en dan zijn 'busines' overnemen . Ik bedoelde ook Godfather the game Ah , owkey Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sluisje Geplaatst: 31 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2007 Ha die luitjes, ik las laatst een op het Engelse GTA forum een verhaal van iemand die aan het klagen was dat er in IV geen vliegtuigen meer zouden zitten. En dat het er alleen maar minder in zat i.p.v. meer. Daar kwamen een hoop reacties op dat hij niet zo moest zeiken. Wat ik me afvraag is hoe jullie erover denken. Zijn onze verwachtingen niet (veel) te hooggespannen? Ik wil aalen maar zeggen: heb niet teveel verwachtingen. Ik ben uit armoe maar Saints Row gaan spelen. Op zich best leuk, maar kan niet tippen aan San Andreas. Trouwens, ik zou wel iets hoger willen klimmen dan 'ruitjetikker', hoe krijg ik dat voor elkaar. Joost Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tinyq Geplaatst: 31 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2007 Ha die luitjes, ik las laatst een op het Engelse GTA forum een verhaal van iemand die aan het klagen was dat er in IV geen vliegtuigen meer zouden zitten. En dat het er alleen maar minder in zat i.p.v. meer. Daar kwamen een hoop reacties op dat hij niet zo moest zeiken. Wat ik me afvraag is hoe jullie erover denken. Zijn onze verwachtingen niet (veel) te hooggespannen? Ik wil aalen maar zeggen: heb niet teveel verwachtingen. Ik ben uit armoe maar Saints Row gaan spelen. Op zich best leuk, maar kan niet tippen aan San Andreas. Trouwens, ik zou wel iets hoger willen klimmen dan 'ruitjetikker', hoe krijg ik dat voor elkaar. Joost als je hoger als ruitjes tikker wil worden moet je meer berichten plaatsen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bruindebeer1 Geplaatst: 31 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2007 Ha die luitjes, ik las laatst een op het Engelse GTA forum een verhaal van iemand die aan het klagen was dat er in IV geen vliegtuigen meer zouden zitten. En dat het er alleen maar minder in zat i.p.v. meer. Daar kwamen een hoop reacties op dat hij niet zo moest zeiken. Wat ik me afvraag is hoe jullie erover denken. Zijn onze verwachtingen niet (veel) te hooggespannen? Ik wil aalen maar zeggen: heb niet teveel verwachtingen. Ik ben uit armoe maar Saints Row gaan spelen. Op zich best leuk, maar kan niet tippen aan San Andreas. Trouwens, ik zou wel iets hoger willen klimmen dan 'ruitjetikker', hoe krijg ik dat voor elkaar. Joost Je hebt wel gelijk ik weet dat het er niet in gaat zitten maar ik zeg toch mijn idéén Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Harrison Geplaatst: 31 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2007 Het zou wel leuk zijn als je met je helikopter in een gebouw kan vliegen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fiegel5 Geplaatst: 31 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2007 Het zou wel leuk zijn als je met je helikopter in een gebouw kan vliegen Zoals door onze webmaster joriz al gezegt is: Er zijn inderdaad geen vliegtuigen maar in de plaats daarvan heeft rockstar helicopters in het spel gedaan. Die vaak zullen rond vliegen dus denk ik ook verongelukken . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TomHagen Geplaatst: 1 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2008 Het zou wel leuk zijn als je met je helikopter in een gebouw kan vliegen Zoals door onze webmaster joriz al gezegt is: Er zijn inderdaad geen vliegtuigen maar in de plaats daarvan heeft rockstar helicopters in het spel gedaan. Die vaak zullen rond vliegen dus denk ik ook verongelukken . Net alsof helicopters wel zullen neerstorten omdat ze rondvliegen Lijkt me een beetje rare gedachte. Maar aangezien het GTA is zal een schademodel voor een helicopter ook wel wat handig zal zijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thagtaking Geplaatst: 1 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2008 Ik zou graag een 'huurmoordenaar' job kunnen aannemen dat je bv. bij de metro waar er veel volk is een gsm is en dat je daardoor opdrachten krijgt voor rijke mensen om het leven te brengen . lol jij hebt zkr ook saints row gespeelt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.