Jump to content

Wensen en Verlangens

Dutchy3010

Recommended Posts

Ik zou graag een 'huurmoordenaar' job kunnen aannemen dat je bv. bij de metro waar er veel volk is een gsm is en dat je daardoor opdrachten krijgt voor rijke mensen om het leven te brengen .

lol jij hebt zkr ook saints row gespeelt

Nee , heb ik nooit gespeeld .

Maar weet je wat er ook tof zou zijn dat er georganizeerde aanslagen op je gepleegd worden , want in gta sa loop ik soms rond in missie's met sweet en er gebeuren geen aanslagen op je terwijl je wel de leider bent van de grove street .

Dat je ook zelf opdrachtgever kan zijn bv. dat jij jouw opdracht laat doen door iemand anders .

Delen op andere websites

• Reacties 1.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Naudin

68

• b4rtsimps0n

65

• pilot

56

• TomHagen

38

Top Posters In This Topic

Posted Images

mijn wens is dat je ook feestdagen heb zoals oud en nieuw en dan de fles kan omstoten naar iemand

maar dat zou wel niet

Goed gezien. Maar even een serieus vraagje, zitten er wel seizoenen in? Dus winter en zomer en lente, en de herfst niet te vergeten?
Delen op andere websites

mijn wens is dat je ook feestdagen heb zoals oud en nieuw en dan de fles kan omstoten naar iemand

maar dat zou wel niet

Goed gezien. Maar even een serieus vraagje, zitten er wel seizoenen in? Dus winter en zomer en lente, en de herfst niet te vergeten?

voor zover ik weet zit dat er niet in.

Delen op andere websites

maar dat zou wel niet

Ik dacht dat Rockstar al bevestigd had dat seizoenen erin komen :Y

"New weather effects have been implemented. Now, there are seasons. New, fantastic lighting effects will be implemented. The sunlight reflecting off of glass, cars and buildings have never been seen in previous Grand Theft Autos."

Bewerkt: door nationalist
Delen op andere websites

maar dat zou wel niet

Dat dacht ik dus niet :N

Delen op andere websites

maar dat zou wel niet

Nee ze hebben het niet bevestigd. Ze hebben wel gezegd dat er een kalender in zit, en je in oktober 2007 begint. Ook kun je aan verschillende screenshots en verschillende momenten in de trailer zien dat bomen wel de ene keer vol in bloei lijken en de andere keer dat de bladeren verkleurd zijn. En er volgens mij in screencaps van trailer 3 was iets dat leek op sneeuw te zien. Maar niks hiervan is natuurlijk bevestigd en het kunnen altijd nog gezichtsbedrog of glitches zijn :puh:

Delen op andere websites

maar dat zou wel niet

Nee ze hebben het niet bevestigd. Ze hebben wel gezegd dat er een kalender in zit, en je in oktober 2007 begint. Ook kun je aan verschillende screenshots en verschillende momenten in de trailer zien dat bomen wel de ene keer vol in bloei lijken en de andere keer dat de bladeren verkleurd zijn. En er volgens mij in screencaps van trailer 3 was iets dat leek op sneeuw te zien. Maar niks hiervan is natuurlijk bevestigd en het kunnen altijd nog gezichtsbedrog of glitches zijn :puh:

En anders word er vast wel weer een mod gemaakt voor sneeuw :puh:

Delen op andere websites

Ik wil alles wel terug zien wat er in SA ook is. Ik mis wel de "Paint" uit GTA 2. Kon je lekker autobommen en geweren op je auto plaatsen. je kon ook Olievlekken leggen :Y
was wel leuk voor gta 2, maar ik wil gta iv wel wat realistischer dus dat hoeft er voor mij niet in
Delen op andere websites

Dit is wat ik wil:

* RC Voertuigen

* Gang die je zelf anderekleren kan geven

* Sneeuw

* Meer melee wapens

* Meer wanted levels

* Kleine kinderen (platrijden, doodknallen etc.)

* Dieren (platrijden, doodknallen etc.)

* Carcrusher

* Olie, geweer, mijn garages voor je auto (net als in gta2)

* Een kerkhof

* Veel easter eggs

* Gangs uit gta III/gta LCS

* Drugs

* Mensen ontvoeren

* Mensen als levend schild gebruiken

* 3000 cheats

* Veel gebouwen om te kopen

* GPS in auto´s (nu lings afslaan :schater: )

* Met breekbare opjecten slaan/gooien

Nou dat was het wel (voor nu dan)

Delen op andere websites

ik zou graag zien dat de tijd realistischer is, dus niet 1 sec. is 1 minuut maar gewoon 1 sec is 1 sec

Ik zou dat liever niet willen. Ik zou liever willen dat een seconde tussen de 10 en 30 seconden is.

dat is het beste ja

want (SA) nu zag je de zon gewoon als een landend vliegtuig neergaan

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...