abruzzese Geplaatst: 6 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2008 Mijn verlangen is dat er komende week 3 van 2008 een release datum komt van Rockstargames North . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Capodaano Geplaatst: 6 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2008 Ja ik vind dat ze nu ons wel erg lang mogen wachten, ze mogen nu wel eens op de proppen komen met een releasedatum Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MasterMindM Geplaatst: 6 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2008 Van mij mag ook de politie ietsje echter. Nu krijg je als je iemand vermoord maar 1 ster die op den duur verdwijnt. en alleen als je een politie vermoord krijg je er soms twee. Ook lijkt het mij leuk als gewone burgers de politie kunnen bellen en die achter je aan kan sturen. T spel wordt dan wel misschien ietsje moeilijker maar wel leuker. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Marvin... Geplaatst: 6 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2008 Zou het saven weer gewoon in een huis zijn die je hebt gekocht? Zelf denk ik dat dat wel zo zou zijn en anders wordt je denk ik gespawnt op een vaste plaats in de stad waar je hebt gesaved. Ik denk gewoon in een huis. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MasterMindM Geplaatst: 6 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2008 (bewerkt) Zou het saven weer gewoon in een huis zijn die je hebt gekocht?Zelf denk ik dat dat wel zo zou zijn en anders wordt je denk ik gespawnt op een vaste plaats in de stad waar je hebt gesaved. Ik denk gewoon in een huis. Je kan geen huizen kopen, volgens mij. Zouden al deze wensen en verlangens nog invloed hebben op het spel zelf? Want als t spel al voor het grootste deel af is heeft dit geen zin meer. Als t spel al voor het grootste deel af is mag er wel eens een release datum komen Bewerkt: 6 januari 2008 door MasterMindM Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rickos Geplaatst: 6 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2008 Zou het saven weer gewoon in een huis zijn die je hebt gekocht?Zelf denk ik dat dat wel zo zou zijn en anders wordt je denk ik gespawnt op een vaste plaats in de stad waar je hebt gesaved. Ik denk gewoon in een huis. nee de kans is bijzonder groot dat j moet saven op je mobiele telefoon je meot namelijk heel veel doen met je telefoon maar je heb wel je eigen huisjes hoor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
chesley! Geplaatst: 6 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2008 (bewerkt) ik zouw nu wel eens een U.F.O er in willen zien. die dacht ik bij de gta sa te zien met area 69 (area 51) .en die achtbaan die je ziet. daar zouw ik wel een missie van willen dat je daar in zit en dat er nog iemand in zit die je moet doden bijvoorbeelden. en dat de achtbaan rails kapot is dus je tijd heb. Bewerkt: 6 januari 2008 door chesley! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pilot Geplaatst: 6 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2008 (bewerkt) ik zouw nu wel eens een [u.F.O/size] er in willen zien. die dacht ik bij de gta sa te zien met area 69 (area 51) .en die achtbaan die je ziet. daar zouw ik wel een missie van willen dat je daar in zit en dat er nog iemand in zit die je moet doden bijvoorbeelden. en dat de achtbaan rails kapot is dus je tijd heb. *Verwijderd* Ik zou wel willen dat je mensen ook als schild kan gebruiken of als je iemand vermoord hebt dat je hem/haar in een vuilnisbak kan dumpen of in je kofferbak zetten en naar de rivier rijden en het daar in dumpen. Ik zou ook willen dat de geluiden van de voertuigen realistischer zijn en niet allemaal hetzelfde zijn. Bewerkt: 6 januari 2008 door pilot Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
oldschool Geplaatst: 7 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2008 (bewerkt) Ik zou graag willen dat de voertuigen niet meer 30 versnellingen hebben zoals in gta sa. Geloof niet dat dat met alle auto's zo was maar wel veel met motoren. Verder lijkt het me mooi dat als je een gestolen auto hebt dat dan de politie eerst een poosje achter je rijdt zonder sirene aan en zo om te checken of dat echt een gestolen auto is zodat je nog kan proberen snel weg te komen en dat als ze gevonden hebben dat die gestolen is dat ze dan pas achter ja aan gaan. EDIT: Hier kwam ik nog op, soms als je met je auto over de snelweg rijd dan snijdt zo'n auto je soms helemaal af, alsof ze expres voor jou gaan rijden zodat je keihard moet remmen,botsen of uitwijken. Dat mag ook wel beter van mij^^ Bewerkt: 7 januari 2008 door oldschool Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dj.tappie Geplaatst: 7 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2008 ik aai telkens weer over mijn wonderlamp om de vriendelijke geest op te roepen! Maar de geest verschijnt maar niet.....mijn wens is dan ook dat ie niet pas in april komt maar ergens eind februarie! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AXIO Geplaatst: 7 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2008 ik aai telkens weer over mijn wonderlamp om de vriendelijke geest op te roepen! Maar de geest verschijnt maar niet.....mijn wens is dan ook dat ie niet pas in april komt maar ergens eind februarie!ik hoop in februari Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
philip14 Geplaatst: 7 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2008 ik aai telkens weer over mijn wonderlamp om de vriendelijke geest op te roepen! Maar de geest verschijnt maar niet.....mijn wens is dan ook dat ie niet pas in april komt maar ergens eind februarie!ik hoop in februari Doe mij maar 25 April, een paar dagen later heb ik dan 2 weken vakantie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ikwilgta4voor360 Geplaatst: 7 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2008 Doe mij maar 25 April, een paar dagen later heb ik dan 2 weken vakantie geef mij hem maar eerder ik heb na die 2 weken vakantie examens Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Hague Fan Geplaatst: 7 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2008 ik zou graag zien dat de tijd realistischer is, dus niet 1 sec. is 1 minuut maar gewoon 1 sec is 1 sec Ik zou dat liever niet willen. Ik zou liever willen dat een seconde tussen de 10 en 30 seconden is. dat is het beste ja want (SA) nu zag je de zon gewoon als een landend vliegtuig neergaan haha dan zit je de hele dag te spelen en dan is de zon nog niet onder gegaan. jij ben ook niet echt slim he. dat 2e idee is al beter. de tijd gwn net als in sa maar dan ietsje langer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA_fan_psp Geplaatst: 7 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2008 ik zou graag zien dat de tijd realistischer is, dus niet 1 sec. is 1 minuut maar gewoon 1 sec is 1 sec Ik zou dat liever niet willen. Ik zou liever willen dat een seconde tussen de 10 en 30 seconden is. dat is het beste ja want (SA) nu zag je de zon gewoon als een landend vliegtuig neergaan haha dan zit je de hele dag te spelen en dan is de zon nog niet onder gegaan. jij ben ook niet echt slim he. dat 2e idee is al beter. de tijd gwn net als in sa maar dan ietsje langer Het zou ook leuk zijn dat als je bijvoorbeeld om 19:00 uur begint te spelen, het ook 19:00 uur is in de game. trouwens, zou Rockstar hierwat mee doen (dus dit topic) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.