MasterMindM Geplaatst: 7 januari 2008 Rapport Geplaatst: 7 januari 2008 haha dan zit je de hele dag te spelen en dan is de zon nog niet onder gegaan. jij ben ook niet echt slim he. dat 2e idee is al beter. de tijd gwn net als in sa maar dan ietsje langer Het zou ook leuk zijn dat als je bijvoorbeeld om 19:00 uur begint te spelen, het ook 19:00 uur is in de game. trouwens, zou Rockstar hierwat mee doen (dus dit topic) dat vroeg ik me ook al af T zou misschien ook leuk zijn dat auto's op een parkeerplaats ofzo meestal opslot staan, want in t echt staan ook (bijna) alle auto's op slot. Bijvoorbeeld dat je dan bij auto's die opslot staan een ruitje in moet tikken of iets met t slot doen dat je er in kan, en de eigenaar van de auto naar buiten komt als het autoalarm afgaat Reageren
habbogozer Geplaatst: 7 januari 2008 Rapport Geplaatst: 7 januari 2008 ik zou graag zien dat de tijd realistischer is, dus niet 1 sec. is 1 minuut maar gewoon 1 sec is 1 sec Ik zou dat liever niet willen. Ik zou liever willen dat een seconde tussen de 10 en 30 seconden is. dat is het beste ja want (SA) nu zag je de zon gewoon als een landend vliegtuig neergaan haha dan zit je de hele dag te spelen en dan is de zon nog niet onder gegaan. jij ben ook niet echt slim he. dat 2e idee is al beter. de tijd gwn net als in sa maar dan ietsje langer Het zou ook leuk zijn dat als je bijvoorbeeld om 19:00 uur begint te spelen, het ook 19:00 uur is in de game. trouwens, zou Rockstar hierwat mee doen (dus dit topic) Ze kunnen nogal Nederlands Reageren
Ikwilgta4voor360 Geplaatst: 7 januari 2008 Rapport Geplaatst: 7 januari 2008 [ T zou misschien ook leuk zijn dat auto's op een parkeerplaats ofzo meestal opslot staan, want in t echt staan ook (bijna) alle auto's op slot. Bijvoorbeeld dat je dan bij auto's die opslot staan een ruitje in moet tikken of iets met t slot doen dat je er in kan, en de eigenaar van de auto naar buiten komt als het autoalarm afgaat dat is al bevestigd door r* Reageren
AXIO Geplaatst: 7 januari 2008 Rapport Geplaatst: 7 januari 2008 ik zou graag zien dat de tijd realistischer is, dus niet 1 sec. is 1 minuut maar gewoon 1 sec is 1 sec Ik zou dat liever niet willen. Ik zou liever willen dat een seconde tussen de 10 en 30 seconden is. dat is het beste ja want (SA) nu zag je de zon gewoon als een landend vliegtuig neergaan haha dan zit je de hele dag te spelen en dan is de zon nog niet onder gegaan. jij ben ook niet echt slim he. dat 2e idee is al beter. de tijd gwn net als in sa maar dan ietsje langer Het zou ook leuk zijn dat als je bijvoorbeeld om 19:00 uur begint te spelen, het ook 19:00 uur is in de game. trouwens, zou Rockstar hierwat mee doen (dus dit topic) Ze kunnen nogal Nederlands vertaal je het voor ze Reageren
philip14 Geplaatst: 7 januari 2008 Rapport Geplaatst: 7 januari 2008 ik zou graag zien dat de tijd realistischer is, dus niet 1 sec. is 1 minuut maar gewoon 1 sec is 1 sec Ik zou dat liever niet willen. Ik zou liever willen dat een seconde tussen de 10 en 30 seconden is. dat is het beste ja want (SA) nu zag je de zon gewoon als een landend vliegtuig neergaan haha dan zit je de hele dag te spelen en dan is de zon nog niet onder gegaan. jij ben ook niet echt slim he. dat 2e idee is al beter. de tijd gwn net als in sa maar dan ietsje langer Het zou ook leuk zijn dat als je bijvoorbeeld om 19:00 uur begint te spelen, het ook 19:00 uur is in de game. trouwens, zou Rockstar hierwat mee doen (dus dit topic) Ze kunnen nogal Nederlands vertaal je het voor ze Beetje laat he Reageren
Royemmen Geplaatst: 8 januari 2008 Rapport Geplaatst: 8 januari 2008 1. Kleding Ik wil graag dat de kleding hetzelfde blijft als in SA, dus niet in III, VC, LCS en VCS dat je een compleet pakje krijgt voorgeschoteld. Of nog uitgebreider mag natuurlijk ook 2. Kapsels Ik wil hier ook graag een ruim assortiment, het Elvis-hair uit SA was ook wel lollig. 3. Scholen Ik vond de scholen wel leuk, maar ik vond het niet erg leuk dat je verplicht een school moest volgen om de storyline te voltooien, en als ze erin komen zou ik het wel fijn vinden dat je er ook rewards voor kreeg. 4. Sport De gyms vond ik wel leuk, een beetje trainen voor je spieren en afvallen, mag er van mij ook niet in ontbreken! 5. Voertuigen Meer Muscle Cars, in SA waren er slechts vier bekendt, dat zullen ze ook wel allemaal zijn, en sportwagens die wat min- der slippen, dat is realistisch, maar niet erg handig! 6. Missies Heel veel missies, een erg lange storyline wil ik! Maar niet al te moeilijk! 7. Omgeving Een grote verandering in de GTA serie! Iets met sneeuw! En Liberty City (waar het zich afspeelt) moet groter worden! 8. Glitches Ik hoop dat er weer zoiets is als het HIU inkomt, dat doet Rockstar natuurlijk niet met opzet, maar het zou wel leuk zijn. 9. Vreemde Verschijnselen UFO's zou ik er echt héél graag in willen! Dingen zoals BigFoot en andere legendes zouden ook erg lollig zijn! 10. Easter Eggs Héél véél Easter Eggs is mijn wens!!! Reageren
pilot Geplaatst: 8 januari 2008 Rapport Geplaatst: 8 januari 2008 (bewerkt) 1. KledingIk wil graag dat de kleding hetzelfde blijft als in SA, dus niet in III, VC, LCS en VCS dat je een compleet pakje krijgt voorgeschoteld. Of nog uitgebreider mag natuurlijk ook 2. Kapsels Ik wil hier ook graag een ruim assortiment, het Elvis-hair uit SA was ook wel lollig. 3. Scholen Ik vond de scholen wel leuk, maar ik vond het niet erg leuk dat je verplicht een school moest volgen om de storyline te voltooien, en als ze erin komen zou ik het wel fijn vinden dat je er ook rewards voor kreeg. 4. Sport De gyms vond ik wel leuk, een beetje trainen voor je spieren en afvallen, mag er van mij ook niet in ontbreken! 5. Voertuigen Meer Muscle Cars, in SA waren er slechts vier bekendt, dat zullen ze ook wel allemaal zijn, en sportwagens die wat min- der slippen, dat is realistisch, maar niet erg handig! 6. Missies Heel veel missies, een erg lange storyline wil ik! Maar niet al te moeilijk! 7. Omgeving Een grote verandering in de GTA serie! Iets met sneeuw! En Liberty City (waar het zich afspeelt) moet groter worden! 8. Glitches Ik hoop dat er weer zoiets is als het HIU inkomt, dat doet Rockstar natuurlijk niet met opzet, maar het zou wel leuk zijn. 9. Vreemde Verschijnselen UFO's zou ik er echt héél graag in willen! Dingen zoals BigFoot en andere legendes zouden ook erg lollig zijn! 10. Easter Eggs Héél véél Easter Eggs is mijn wens!!! Een UFO kan ik nog wel begrijpen boven Liberty City, maar Big Foot in ''The middle of the city''. Met dit wil ik je heus niet afkraken ofzo, maar ik vond het wel een grappig en raar gezicht als ik Big Foot in Liberty City zou tegenkomen. Bewerkt: 8 januari 2008 door pilot Reageren
js007 Geplaatst: 8 januari 2008 Rapport Geplaatst: 8 januari 2008 Wil je weer kleding kunnen uitkiezen, mooie sieraden kunnen kopen of je haren laten knippen? Wat voor winkels, wapens en auto's wil je hierin zien? Wil je weer kunnen daten of naar de scholen gaan? Kortom, wat wil je graag in GTA IV zien, of wat juist niet? Vertel het hier! als je de controler van de playstation 3 naar voren duwt dat je een kopstoot heeft of een andere vecht taktiek Reageren
libertycitypc Geplaatst: 8 januari 2008 Rapport Geplaatst: 8 januari 2008 ik hoop dat elizabeth de vriendin wordt van niko. Reageren
philip14 Geplaatst: 8 januari 2008 Rapport Geplaatst: 8 januari 2008 ik hoop dat elizabeth de vriendin wordt van niko. Beetje verkeerd topic. Deze is beter: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic...0&start=870 Reageren
Gijsso Geplaatst: 8 januari 2008 Rapport Geplaatst: 8 januari 2008 Mag ik ff vragen wat je met dit topic wilt doen?? Als je de titel maakt 'vriendinnen van niko' denken alle mensen dat je een site hebt gevonden waar staat wie de vriendinnen van Niko worden. Je had de titel van dit topic misschien beter in 'Elizabeta vriendin van Niko?' en als je dan post ik hoop dat elizabeth de vriendin wordt van niko dan kun je die zin beter in het 'Wensen en Verlangens' topic kunnen zetten. Reageren
Romal Geplaatst: 8 januari 2008 Rapport Geplaatst: 8 januari 2008 Hahah Je weet amper wie er nog meer zijn... Reageren
EntitY Geplaatst: 9 januari 2008 Rapport Geplaatst: 9 januari 2008 Neem alle mogelijkheden van Saints Row (behalve al die bugs ), verbeter ze en maak ze in de GTA sfeer. (wiet kopen en roken , AUTO'S TUNEN op de meest gekke manieren) En dat je als 30 jarige begint ofzo en dan uiteindelijk 50 word ofzo, en dat je aan het eind van het spel je leeftijd kan kiezen. Reageren
Naudin Geplaatst: 9 januari 2008 Rapport Geplaatst: 9 januari 2008 Neem alle mogelijkheden van Saints Row (behalve al die bugs ), verbeter ze en maak ze in de GTA sfeer.(wiet kopen en roken , AUTO'S TUNEN op de meest gekke manieren) En dat je als 30 jarige begint ofzo en dan uiteindelijk 50 word ofzo, en dat je aan het eind van het spel je leeftijd kan kiezen. Dit zou dus betekenen dat gta gebaseerd zou moeten zijn op Saints Row en dit zou er op neerkomen dat sr beter is. GTA is GTA en niet Saints Row of dergelijk spel Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.