Forumrunner Geplaatst: 13 januari 2008 Rapport Geplaatst: 13 januari 2008 »minigun »french spaz 12 »camera's »traangas »tunen »dat Johan112 normaal doet Reageren
GTA-Roloboy Geplaatst: 13 januari 2008 Rapport Geplaatst: 13 januari 2008 Knipperlichten en dan je een zwaailicht op je auto kan zetten ^^ Reageren
bastiaansiemen Geplaatst: 13 januari 2008 Rapport Geplaatst: 13 januari 2008 Knipperlichten en dan je een zwaailicht op je auto kan zetten ^^ dat vind ik een goeie net zoals de undercover politie auto's Reageren
Johan112 Geplaatst: 13 januari 2008 Rapport Geplaatst: 13 januari 2008 Ik hou der gewoon van Reageren
jesse25 Geplaatst: 13 januari 2008 Rapport Geplaatst: 13 januari 2008 dat is een mooi idee ja dat er undercover agenten rond rijden en na een paar keer spelen weetje wat voor een autos ze rijden dat je daar mee op kunt passen.. Reageren
Snowdog Geplaatst: 13 januari 2008 Rapport Geplaatst: 13 januari 2008 dat is een mooi idee jadat er undercover agenten rond rijden en na een paar keer spelen weetje wat voor een autos ze rijden dat je daar mee op kunt passen.. Auto's, die niet spawnen en verdwijnen terwijl je ze ziet, dat ze console/pc alle auto's 200 meter on je heen ''levend'' laat. Met de huidige cpu's van de ps3, 360 en pc zou dit geen probleem moeten zijn. Ook dat de spitsuur ook echt wat auto's toevoegd, dat het geen leegte is tijdens de spits, het hoeft geen file te worden maar het moet druk worden. Reageren
Naudin Geplaatst: 14 januari 2008 Rapport Geplaatst: 14 januari 2008 dat is een mooi idee jadat er undercover agenten rond rijden en na een paar keer spelen weetje wat voor een autos ze rijden dat je daar mee op kunt passen.. Auto's, die niet spawnen en verdwijnen terwijl je ze ziet, dat ze console/pc alle auto's 200 meter on je heen ''levend'' laat. Met de huidige cpu's van de ps3, 360 en pc zou dit geen probleem moeten zijn. Ook dat de spitsuur ook echt wat auto's toevoegd, dat het geen leegte is tijdens de spits, het hoeft geen file te worden maar het moet druk worden. Nee niet alleen 200 meter, het hele spel gewoon. Is al bij meerdere spellen tegenwoordig. Reageren
mastala Geplaatst: 15 januari 2008 Rapport Geplaatst: 15 januari 2008 Auto's, die niet spawnen en verdwijnen terwijl je ze ziet, dat ze console/pc alle auto's 200 meter on je heen ''levend'' laat. Met de huidige cpu's van de ps3, 360 en pc zou dit geen probleem moeten zijn. Ook dat de spitsuur ook echt wat auto's toevoegd, dat het geen leegte is tijdens de spits, het hoeft geen file te worden maar het moet druk worden. is ook al bevestigd... ook gaat er verschil zitten tussen dag en nacht.. snachts is het rustiger dan ove3rdag Reageren
dj.tappie Geplaatst: 15 januari 2008 Rapport Geplaatst: 15 januari 2008 jeeah spitsuur lijkt me te mooi! dan maar op de fiets naar het werk toe...heb je d'r ook geen last van Reageren
Romal Geplaatst: 15 januari 2008 Rapport Geplaatst: 15 januari 2008 (bewerkt) Dat er niet als je zeg maar een ferrari heb dat er dan overal ferrari's rondrijden gewoon verschillende. Edit: Vraagje kan je ook zwemmen of niet? Ben ik vergeten Bewerkt: 15 januari 2008 door Romal Reageren
pilot Geplaatst: 15 januari 2008 Rapport Geplaatst: 15 januari 2008 Dat er niet als je zeg maar een ferrari heb dat er dan overal ferrari's rondrijden gewoon verschillende.Edit: Vraagje kan je ook zwemmen of niet? Ben ik vergeten Je kan zwemmen ja. Reageren
brbgtaplayer Geplaatst: 16 januari 2008 Rapport Geplaatst: 16 januari 2008 Dit wil ik: -knipperlichten die je kan gebruiken -motor aan- of uitdoen -zwemmogelijkheid -zitmogelijkheid -de hele stad moet aan het begin gelijk open zijn. -geen rc-missies meer (die zijn altijd irritant En er zijn vast nog wel wat meer dingen maar daar kom ik ff niet op. Reageren
Johan112 Geplaatst: 16 januari 2008 Rapport Geplaatst: 16 januari 2008 Dit is wat ik wil zien : -Dat je op msn kan -Dat je om youtube kan -Dat je op hyves kan -Dat je een mp3 hebt Dat hooort bij gta Reageren
ruttie Geplaatst: 16 januari 2008 Rapport Geplaatst: 16 januari 2008 (bewerkt) Dit is wat ik wil zien : -Dat je op msn kan -Dat je om youtube kan -Dat je op hyves kan -Dat je een mp3 hebt Dat hooort bij gta oke gaat niet lukken k wil het gewoon zo echt mogelijk met in auto's versnellingen, tanken, en meer kleine dingen die je wel simpel kan vrijspelen Bewerkt: 16 januari 2008 door ruttie Reageren
michaelfivez Geplaatst: 17 januari 2008 Rapport Geplaatst: 17 januari 2008 Dit is wat ik wil zien : -Dat je op msn kan -Dat je om youtube kan -Dat je op hyves kan -Dat je een mp3 hebt Dat hooort bij gta Hoe bedoel je?? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.