danielb Geplaatst: 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2008 Dit is wat ik wil zien : -Dat je op msn kan -Dat je om youtube kan -Dat je op hyves kan -Dat je een mp3 hebt Dat hooort bij gta Hoe bedoel je?? ik denk dat hij bedoelt dat je bij een internetcafé die dingen kan doen ingame. maar hyves hoort dus echt niet bij GTA. hyves is ook ronduit k*t Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Forumrunner Geplaatst: 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2008 Dit is wat ik wil zien : -Dat je op msn kan -Dat je om youtube kan -Dat je op hyves kan -Dat je een mp3 hebt Dat hooort bij gta wrm wil jij op hyves in gta IV???? dat is toch gwn hartstikke ***!!!!??? zit je op hyves word je ineens dood geknald!! lekker is dat. ik hoop niet dar er hyves in zit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pilot Geplaatst: 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2008 Tuurlijk gaat er geen Hyves in zitten. Dat is niks voor gta en dan kunnen ze elke site in Gta IV zetten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jesse25 Geplaatst: 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2008 Dit is wat ik wil zien : -Dat je op msn kan -Dat je om youtube kan -Dat je op hyves kan -Dat je een mp3 hebt Dat hooort bij gta wrm wil jij op hyves in gta IV???? dat is toch gwn hartstikke ***!!!!??? zit je op hyves word je ineens dood geknald!! lekker is dat. ik hoop niet dar er hyves in zit hij bedoel het goed Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sluisje Geplaatst: 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2008 Weet je wat ik nou eens zou willen? Dat we weten wanneer IV nou eens uitkomt. Dat is mijn wens/verlangen. Ben het wachten zat. En wij allemaal. Wat maakt het nou uit wanneer de omzet binnenkomt? Hier wordt je toch niet goed van? Als wij iets niet op voorraad hebben, gaat de klant gewoon naar een andere leverancier. Als Saints Row slim is, komen ze snel uit met II. Waar wel alles in zit waar wij op zitten te wachten. Ik heb het vermoeden dat er meer aan de hand is. Ze krijgen het gewoon weer niet op tijd klaar. ffffffff wachten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jesse25 Geplaatst: 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2008 Weet je wat ik nou eens zou willen? Dat we weten wanneer IV nou eens uitkomt. Dat is mijn wens/verlangen. Ben het wachten zat. En wij allemaal. Wat maakt het nou uit wanneer de omzet binnenkomt? Hier wordt je toch niet goed van? Als wij iets niet op voorraad hebben, gaat de klant gewoon naar een andere leverancier. Als Saints Row slim is, komen ze snel uit met II. Waar wel alles in zit waar wij op zitten te wachten. Ik heb het vermoeden dat er meer aan de hand is. Ze krijgen het gewoon weer niet op tijd klaar. ffffffff wachten en door het lange wachten weet ik bijna zeker dat het gaat tegen vallen want we stellen veel te hoge eisen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dj.tappie Geplaatst: 19 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2008 (bewerkt) laat ze inderdaad maar een keer met een release datum op de strop komen zeg! Heb mijn ps3 speciaal gekocht voor o.a. dit spel......en nu zit ik maar te wachten...en te wachten...........R* maak alsjeblieft de release date bekend! Kunnen we daar weer naartoe leven half jaar is toch voldoende om de puntjes op de i te zetten? Bewerkt: 19 januari 2008 door dj.tappie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Forumrunner Geplaatst: 19 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2008 mijn wens is dat GTA IV op de pc komt. en miss ook voor de PSP. dat je véééél meer wapens hebt dan in gta san andreas en dergelijke. en dat je weer kleding kan kopen. en dat je weer auto's kan tunen. en dat er weer een parachute is. een hele berg cheats. dat de m60 er weer is. (die was er alleen in gta VC in de linker toren bij fort baxter) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AXIO Geplaatst: 19 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2008 mijn wens is dat GTA IV op de pc komt. en miss ook voor de PSP.dat je véééél meer wapens hebt dan in gta san andreas en dergelijke. en dat je weer kleding kan kopen. en dat je weer auto's kan tunen. en dat er weer een parachute is. een hele berg cheats. dat de m60 er weer is. (die was er alleen in gta VC in de linker toren bij fort baxter) parachuten zulke lollige dingen voor gta Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Naudin Geplaatst: 19 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2008 Dit is wat ik wil zien : -Dat je op msn kan -Dat je om youtube kan -Dat je op hyves kan -Dat je een mp3 hebt Dat hooort bij gta Ja waarom doen ze er niet gewoon een computer in waar je gta op kan spelen. En in die gta kan je gta spelen waarin je gta kan speln, waarom ook niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
$big$smoke$ Geplaatst: 19 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2008 Ik hoop dat wapens kopen beter wordt door eerst het geweer te moeten kopen, en dan extra kogels die uiteraard minder kosten dan het geweer zelf. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Marvin... Geplaatst: 19 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2008 Ik hoop dat: GTA IV zeker op de PC uitkomt. er veel cheats zijn in GTA IV. er erg veel wapens zijn in GTA IV. je weer verschillende wapensskills kunt behalen waardoor je er van sommige weer 2 tegelijk kunt vasthouden. je weer nieuwe kleding kunt kopen en naar de kapper kunt gaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AXIO Geplaatst: 20 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2008 Ik hoop dat:GTA IV zeker op de PC uitkomt. er veel cheats zijn in GTA IV. er erg veel wapens zijn in GTA IV. je weer verschillende wapensskills kunt behalen waardoor je er van sommige weer 2 tegelijk kunt vasthouden. je weer nieuwe kleding kunt kopen en naar de kapper kunt gaan. volgens mij kan haar niet dacht ik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mc-mo Geplaatst: 20 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2008 Het zou leuk zijn als er polities achter je aan zitten dat jij je matties kan belle die je komen helpen ofsow.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AXIO Geplaatst: 20 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2008 Het zou leuk zijn als er polities achter je aan zitten dat jij je matties kan belle die je komen helpen ofsow.. ja toch, al je matties die, die agenten verrot knalle Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.