Big Playahh Geplaatst: 26 januari 2008 Rapport Geplaatst: 26 januari 2008 een flink potje kunnen stunten veel stuntmogelijkheden Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 Geen leger, daarvoor is het spel te realistisch geworden. En ik wil GTA IV nog steeds in de CryEngine 2 . Reageren
Naudin Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 (bewerkt) Geen leger, daarvoor is het spel te realistisch geworden. En ik wil GTA IV nog steeds in de CryEngine 2 . nee die engine suckt echt, veel te zwaar. En is een fps engine he Bewerkt: 27 januari 2008 door Naudin Reageren
Romal Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 Hyves gaat dus niet lukken hoor... Als het in Nederland populair is betekend niet dat gelijk heel de wereld Hyves gaat doen Reageren
Mikehordijk Geplaatst: 28 januari 2008 Rapport Geplaatst: 28 januari 2008 Zelf drugs kunnen kopen en verkopen of gebruiken ,zelfde voor auto's,dat ze dan voor je huis verschijnen,bijv:Je koop bij een autozaak een comet en dat hij dan voor je huis verschijnt. Misschien Empire Building,dat was leuk.En als laatste misschien nog verschillende vechtstijlen,zoals karate of boksen. Reageren
AXIO Geplaatst: 28 januari 2008 Rapport Geplaatst: 28 januari 2008 Zelf drugs kunnen kopen en verkopen of gebruiken ,zelfde voor auto's,dat ze dan voor je huis verschijnen,bijv:Je koop bij een autozaak een comet en dat hij dan voor je huis verschijnt. Misschien Empire Building,dat was leuk.En als laatste misschien nog verschillende vechtstijlen,zoals karate of boksen.karate en boksen zat ook in gta sa, is dacht al bekend dat het niet komt Reageren
$big$smoke$ Geplaatst: 28 januari 2008 Rapport Geplaatst: 28 januari 2008 Ik hoop dat in gta IV het niet zo zal zijn zoals in de vorige gta's dat als je voor een hek staat en je kan er zo voor een stuk doorzien dat je er ook door kan schieten; in de vorige gta's was het helamaal solid. Reageren
Hepburn High Geplaatst: 30 januari 2008 Rapport Geplaatst: 30 januari 2008 Ik hoop niet dat er door het realisme een hoop fun elementen verdwijnen . En dat er weer wel gewoon echte humor en grappige personages inzitten, zoals in Vice City Reageren
AXIO Geplaatst: 30 januari 2008 Rapport Geplaatst: 30 januari 2008 Ik hoop dat er een cheat komt waardoor het auto's regent, moet je alles doen om overleven schuilen vluchten rennen lijkt me echt zo'n lol Reageren
JEFFER DA VICE MAN Geplaatst: 30 januari 2008 Rapport Geplaatst: 30 januari 2008 Ik hoop dat er een cheat komt waardoor het auto's regent, moet je alles doen om overleven schuilen vluchten rennen lijkt me echt zo'n lol lijkt me sterk, je krijgt zo bizarre framedrop als opeens 50 auto's naar beneden zouden komen. ik zou wel veel mini games erin willen, en dan nog meer dan SA ^^ Reageren
Romal Geplaatst: 30 januari 2008 Rapport Geplaatst: 30 januari 2008 Hahah Lijkt me wel lachen met die auto's Reageren
dj.tappie Geplaatst: 30 januari 2008 Rapport Geplaatst: 30 januari 2008 (bewerkt) eigen muziek erin zetten lijkt me wel tof! gewoon even chillen met onze hollandse vrienden(blof,marco,guus)! Of even met 200km/u over de snelweg razen met hadrcore! lijpe shit Bewerkt: 30 januari 2008 door dj.tappie Reageren
Little Jacob Geplaatst: 30 januari 2008 Rapport Geplaatst: 30 januari 2008 Ja, leuke personages! Zoals maccer en Paul uit San Andreas En zelf muziek importeren op een radiostation. Reageren
M.Goodkat Geplaatst: 31 januari 2008 Rapport Geplaatst: 31 januari 2008 Bij de 360 versie kun je eigen muziek importeren dacht ik Reageren
GTA_XP Geplaatst: 31 januari 2008 Rapport Geplaatst: 31 januari 2008 Zou leuk zijn als er een advocaat erin zit dat ECHT Jack is en dat je hem neer moet overhoop knallen met 100% lood! Zou een doorbraak zijn Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.