Jump to content

Wensen en Verlangens

Recommended Posts

• Reacties 1.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Naudin

68

• b4rtsimps0n

65

• pilot

56

• TomHagen

38

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Geen leger, daarvoor is het spel te realistisch geworden. En ik wil GTA IV nog steeds in de CryEngine 2 :puh:.

Geplaatst: (bewerkt)
Geen leger, daarvoor is het spel te realistisch geworden. En ik wil GTA IV nog steeds in de CryEngine 2 :puh:.

nee die engine suckt echt, veel te zwaar. En is een fps engine he

Bewerkt: door Naudin
Geplaatst:

Hyves gaat dus niet lukken hoor...

Als het in Nederland populair is betekend niet dat gelijk heel de wereld Hyves gaat doen :puh:

Geplaatst:

Zelf drugs kunnen kopen en verkopen of gebruiken :D,zelfde voor auto's,dat ze dan voor je huis verschijnen,bijv:Je koop bij een autozaak een comet en dat hij dan voor je huis verschijnt. Misschien Empire Building,dat was leuk.En als laatste misschien nog verschillende vechtstijlen,zoals karate of boksen.

Geplaatst:
Zelf drugs kunnen kopen en verkopen of gebruiken :D,zelfde voor auto's,dat ze dan voor je huis verschijnen,bijv:Je koop bij een autozaak een comet en dat hij dan voor je huis verschijnt. Misschien Empire Building,dat was leuk.En als laatste misschien nog verschillende vechtstijlen,zoals karate of boksen.
karate en boksen zat ook in gta sa, is dacht al bekend dat het niet komt
Geplaatst:

Ik hoop dat in gta IV het niet zo zal zijn zoals in de vorige gta's dat als je voor een hek staat en je kan er zo voor een stuk doorzien dat je er ook door kan schieten; in de vorige gta's was het helamaal solid. ^_^

Geplaatst:

Ik hoop niet dat er door het realisme een hoop fun elementen verdwijnen :N . En dat er weer wel gewoon echte humor en grappige personages inzitten, zoals in Vice City

Geplaatst:

Ik hoop dat er een cheat komt waardoor het auto's regent, moet je alles doen om overleven schuilen vluchten rennen lijkt me echt zo'n lol

Geplaatst:
Ik hoop dat er een cheat komt waardoor het auto's regent, moet je alles doen om overleven schuilen vluchten rennen lijkt me echt zo'n lol

lijkt me sterk, je krijgt zo bizarre framedrop als opeens 50 auto's naar beneden zouden komen. ik zou wel veel mini games erin willen, en dan nog meer dan SA ^^

Geplaatst: (bewerkt)

eigen muziek erin zetten lijkt me wel tof! gewoon even chillen met onze hollandse vrienden(blof,marco,guus)! Of even met 200km/u over de snelweg razen met hadrcore! lijpe shit :tu:

Bewerkt: door dj.tappie
Geplaatst:

Ja, leuke personages! Zoals maccer en Paul uit San Andreas :bonk:

En zelf muziek importeren op een radiostation. :Y

Geplaatst:

Zou leuk zijn als er een advocaat erin zit dat ECHT Jack is en dat je hem

neer moet overhoop knallen met 100% lood! :dans:

Zou een doorbraak zijn :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...