Jump to content

Wensen en Verlangens

Dutchy3010

Recommended Posts

eigen muziek erin zetten lijkt me wel tof! gewoon even chillen met onze hollandse vrienden(blof,marco,guus)! Of even met 200km/u over de snelweg razen met hadrcore! lijpe shit :tu:
Hehehe, lijkt me inderdaad ook lachen.. :klap:

M'n grootste wens was dat GTA IV niet berust zou zijn op het hip hop-wereldje (zoals SA: het was wel een top game, daar niet van, maar het wereldje waarin ze leefden kon me alleen niet bekoren) en dat is aardig uitgekomen met als hoofdpersonage Niko Bellić (een Oost-Europese immigrant).

Bewerkt: door Niko.Bellić
Delen op andere websites

• Reacties 1.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Naudin

68

• b4rtsimps0n

65

• pilot

56

• TomHagen

38

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ohja ik hoop niet dat de ambulance komt en dat mensjes gaat reparere dat was erg stom :S

Ja je hebt gelijk want het was gewoon niet realistisch dat mensen weer tot leven werden gewekt. ze moeten gewoon op een brancard weggevoerd worden als ze gewond zijn en als ze dood zijn met een deken erover.

Zoiets ja dat zou wel heel vet zijn..

Mensen zonder hoofd konden zelfs geheeld worden ^^

het zou vet zijn als je iemand vermoord ergens waar nooit iemand komt en niemand heeft het gezien en dat dat lijk gewoon blijft liggen en dat het naar een paar dagen gaat rotten en dat er ongedierte en vliegen op af komen

Delen op andere websites

Als het zo is dat je dronken kan zijn in GTA IV, hoop ik ook dat je high kan worden, en dat alles dan een stuk langzamer gaat.

De mogelijkheid om ook eigen radio-stations te creeren ( de consoles hebben nu ook een harde schijf dus het is mogelijk om de functie toe te voegen ).

Voorbijgangers overvallen _O_ ( om ze vervolgens uiteraard gewoon genadeloos af te maken, ) of zakkenrollen.

Delen op andere websites

Het zou mij vet lijken als je kon trouwen en zelf een huis kon kopen en inrichten, werk kon zoeken, bedrijfje oprichten en dat je sex kan hebben (buiten de auto dan ;) )

en kleding kan kopen dat je een soort marktplaats hebt waar je spullen kunt verkopen en kunt kopen

en dat je kunt kiezen wat je met een hoertje in de auto doet (dus niet dat de auto alleen beweegt.. maar dat je kunt kiezen dat ze nico's lul pijpt ofso of nico vingert dat hoertje..) En dat je mensen kunt inhuren om iemand te liquideren. En dat de auto's een soortgelijk schademodel bevatten als driv3r.

Het moet gewoon tering vet worden !.

Delen op andere websites

Grand Theft Auto IV maakt gebruik van een heel andere game engine als de vorige GTA reeks en gaat er zeer en zeker veel beter uitzien als we gewend zijn .

Vooral de gameplay van GTA IV gaat er flink op vooruit en zal zeker de Next Gen freeroaming game van de huidige gameconsoles zijn .

De grote hype die onstaan is komt zeer en zeker door de grote spelwereld waar jij als hoofdpersoon de dienst uitmaakt wat er allemaal gebeurt .

Als je terugkijkt naar de overstap van GTA 2 naar GTA III was de verandering zo groot en dat kwam door de 3D wereld van de GTA reeks en ik hoop zelf dat er weer zo,n grote verandering komt in de nieuwe GTA IV .

Ook mag er voor mij eind 2008 flinke concurentie komen in de freeroaming games zoals Maffia 2 / 2 Days to Vegas / Saints Row 2 / Just Cause 2 / The Getaway 3 en mogen deze games ook als Tripple-A games beschouwd worden.

Delen op andere websites

Het zou mij vet lijken als je kon trouwen en zelf een huis kon kopen en inrichten, werk kon zoeken, bedrijfje oprichten en dat je sex kan hebben (buiten de auto dan ;) )

en kleding kan kopen dat je een soort marktplaats hebt waar je spullen kunt verkopen en kunt kopen

en dat je kunt kiezen wat je met een hoertje in de auto doet (dus niet dat de auto alleen beweegt.. maar dat je kunt kiezen dat ze nico's lul pijpt ofso of nico vingert dat hoertje..) En dat je mensen kunt inhuren om iemand te liquideren. En dat de auto's een soortgelijk schademodel bevatten als driv3r.

Jonge, R* games heeft al over zijn flikker gekregen van die 'verborgen' sexscenes en jij hoopt dat het een haast een sexgame wordt.

Natuurlijk komt dat er niet in!

Er zullen vast wel zat sexspellen op de markt zijn, ga die dan spelen als je daarop kickt.

Verder hoop ik dat je weer kan robben bij winkels zoals in VC, en dan als een wout iemand zoekt, en jij op zijn muil slaat dat je ook geld kreeg zoals in VC.

Vice city vond ik op dat gebied ubersuper.

Greetz Ferryn

Bewerkt: door FerryN
Delen op andere websites

Jonge, R* games heeft al over zijn flikker gekregen van die 'verborgen' sexscenes en jij hoopt dat het een haast een sexgame wordt.

Natuurlijk komt dat er niet in!

Er zullen vast wel zat sexspellen op de markt zijn, ga die dan spelen als je daarop kickt.

Verder hoop ik dat je weer kan robben bij winkels zoals in VC, en dan als een wout iemand zoekt, en jij op zijn muil slaat dat je ook geld kreeg zoals in VC.

Vice city vond ik op dat gebied ubersuper.

Greetz Ferryn

Sex hoort nu eenmaal bij het leven en aangezien dat GTA IV zo realistisch mogelijk wil zijn dan hoort daar ook sex bij he :puh:

Delen op andere websites

Nee na die hot coffee mod van een van onze vrienden :D zal er wel nooit meer sex in GTA komen, want dan gaan die hypocriete Amerikanen weer huilen en komt die game nooit uit. (al zit in mass effect wel een sexscene :bonk: )

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...