philip14 Geplaatst: 5 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 februari 2008 al zit in mass effect wel een sexscene Jack Thopson heeft daar niet eens over gezeurd. PS: Mijn avatar is mooier Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
M.Goodkat Geplaatst: 5 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 februari 2008 al zit in mass effect wel een sexscene Jack Thopson heeft daar niet eens over gezeurd. PS: Mijn avatar is mooier Jack zeurt alleen over GTA en R* omdat die gewoon R* en al zijn genoten haat. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
philip14 Geplaatst: 5 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 februari 2008 al zit in mass effect wel een sexscene Jack Thopson heeft daar niet eens over gezeurd. PS: Mijn avatar is mooier Jack zeurt alleen over GTA en R* omdat die gewoon R* en al zijn genoten haat. Nee, hoor Jack zeurt niet alleen over R* Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dj.tappie Geplaatst: 5 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 februari 2008 weet iemand ook of je muziek kan importeren op de ps3? Bijvoorbeeld via je mp3/ipod en dat er een speciaal edit programma erin is gezet door R*(zodat je radiostations kan maken,een soort submap dus) om je muziek in de auto aftespelen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Capodaano Geplaatst: 5 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 februari 2008 Wat echt moet is dat je een paar missies moet doen voor Roman en dat je 4 missies achter elkaar de hele tijd door een advocaat word lastig gezeten. Dan sluit je met hem een deal dat ie je niet meer lastig zit voor een gunst terug en uiteindelijk moet je hem vermoorden door hem dood te schieten en een molotov coktail op hem te gooien Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vercetti29 Geplaatst: 5 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 februari 2008 weet iemand ook of je muziek kan importeren op de ps3? Bijvoorbeeld via je mp3/ipod en dat er een speciaal edit programma erin is gezet door R*(zodat je radiostations kan maken,een soort submap dus) om je muziek in de auto aftespelen? Over het algemeen moet dit wel kunnen. De next-gen consoles hebben allemaal een harde schijf waar je muziek op kan importeren, ik denk en hoop wel dat het kan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hepburn High Geplaatst: 6 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 februari 2008 Moet toch wel kunne zeker. Bij Saints Row kan het wel, dus bij GTA verwacht ik het ook wel. @philip14: Nee mijn avatar is toch echt mooier(en beter ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AXIO Geplaatst: 6 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 februari 2008 Wat echt moet is dat je een paar missies moet doen voor Roman en dat je 4 missies achter elkaar de hele tijd door een advocaat word lastig gezeten. Dan sluit je met hem een deal dat ie je niet meer lastig zit voor een gunst terug en uiteindelijk moet je hem vermoorden door hem dood te schieten en een molotov coktail op hem te gooiendie advocaat is dacht ik jack himself Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
b4rtsimps0n Geplaatst: 6 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 februari 2008 Moet toch wel kunne zeker. Bij Saints Row kan het wel, dus bij GTA verwacht ik het ook wel.@philip14: Nee mijn avatar is toch echt mooier(en beter ) Ja, maar Saints Row is alleen op de 360, en op de 360 kan je altijd bij elk spel je eigen muziek luisteren..dus dat zegt niks over het spel bij de ps3 versie. De makers van die 360 spellen hoeven niet eens moeite te doen om dat erin te krijgen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hepburn High Geplaatst: 6 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 februari 2008 Klopt wel, maar die PS3 heeft toch nie voor niks zo'n grote harddisc gekregen. Je kunt toch ook gewoon MP3's op je PS3 zetten en afluisteren? Dus ging ik er van uit dat het bij GtaIV op de PS3 ook vast wel gaat. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FerryN Geplaatst: 6 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 februari 2008 Klopt wel, maar die PS3 heeft toch nie voor niks zo'n grote harddisc gekregen. Je kunt toch ook gewoon MP3's op je PS3 zetten en afluisteren? Dus ging ik er van uit dat het bij GtaIV op de PS3 ook vast wel gaat. Voor Gta SA kon je al op de xbox je eigen mp3s luisteren, dus waarom voor GTA 4 niet? Terwijl xbox 360 en ps3 nieuwer en grotere disk hebben dan de oude xbox? Greetz Ferryn 1000ste post in dit topic! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hepburn High Geplaatst: 6 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 februari 2008 Het zal vast wel kunnen. Maar die 1000ste post in dit topic was van mij he Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FerryN Geplaatst: 6 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 februari 2008 (bewerkt) Het zal vast wel kunnen. Maar die 1000ste post in dit topic was van mij he met de beginpost wel, zonder is die duizendste post voor mij Nu verder met ontopic, komt er weer een tuningmogelijkheid erin, hier heb ik niks van gehoord. Tevens, xbox 360 kun je muziek luisteren via de dashbord en met de guideknop ingame, dus voor xbox360 zit dat er zeker in! Bewerkt: 6 februari 2008 door FerryN Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jeroenkuyk Geplaatst: 9 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 februari 2008 Ik zou willen dat je meer bewust kon zijn wat er allemaal om je heen gebeurt. Bijvoorbeeld dat je naar een Tv zender kan kijken en dan het nieuws bijvoorbeeld. Dat lijkt met wel mooi en realitisch. Ook hoop ik dat je weer auto's kan tunen en kan gaan kopen/verkopen. Kwa kleding hoop ik dat er van alles wat is. Ook hoop ik dat er nog bomshops zijn. wat mij gaaf lijkt is als je in limousines een chaufeer kan krijgen. hij vraagt waar je heen gaat en je daar heen brengt. en dat je dan drankjes kan mixen en TV KAN KIJKEN Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-IV- Geplaatst: 9 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 februari 2008 Ik hoop dat de besturingen van voertuigen aangepast zijn! Zodat je bij PS3 controllers eventueel gas kan geven met L2 en R2, zo kan je uw 'acceleratie' zelf kiezen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.