studio dewolf Geplaatst: 9 februari 2008 Rapport Geplaatst: 9 februari 2008 Ik vind liever X voor de gas. Reageren
Deja^vu Geplaatst: 11 februari 2008 Rapport Geplaatst: 11 februari 2008 ik hoop dat alle peds ook gewoon een leven hebben, niet dat ze hun hele gta leven over de straat lopen of in een auto rijden Reageren
nationalist Geplaatst: 11 februari 2008 Rapport Geplaatst: 11 februari 2008 ik hoop dat alle peds ook gewoon een leven hebben, niet dat ze hun hele gta leven over de straat lopen of in een auto rijden Dat is gewoon onmogelijk, je zou je dan beter De sims kopen ofzo Reageren
pimpiepaul Geplaatst: 11 februari 2008 Rapport Geplaatst: 11 februari 2008 Ik hoop dat je werk kan krijgen. en dat dat dan een deel van je dag indeling wordt. en ik hoop ook dat je gewoon rustig ergens kan zitten. ookwel ik hoop dat het heel realistich word Reageren
js007 Geplaatst: 11 februari 2008 Rapport Geplaatst: 11 februari 2008 Ik hoop dat je werk kan krijgen. en dat dat dan een deel van je dag indeling wordt.en ik hoop ook dat je gewoon rustig ergens kan zitten. ookwel ik hoop dat het heel realistich word als je gaat werken zal je bijna geen tijd meer hebben om je missies te doen ( het is niet de sims ) ik wil graag dat je met helikopters heel hoog kunt vfliegen ( op het googste gebouw ) Reageren
DonLeone Geplaatst: 11 februari 2008 Rapport Geplaatst: 11 februari 2008 ik wil graag dat je met helikopters heel hoog kunt vfliegen ( op het googste gebouw ) Waarschijnlijk kun je nog veel hoger vliegen.. Reageren
Berrus Geplaatst: 12 februari 2008 Rapport Geplaatst: 12 februari 2008 Ik hoop dat de schietbaan ook vrij toegangkelijk is en niet alleen voor de challenge's. Dat je dus met een wapen naar eigen keuze (wat wel in je bezit is natuurlijk) je skills op kunt veizelen. En, misschien is dit al genoemd, dat als je gewond bent, ook "gewond loopt". Als je bijvoorbeeld in je been geraakt bent, dat je dan ook moeite hebt op dat been te staan. Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 12 februari 2008 Rapport Geplaatst: 12 februari 2008 En, misschien is dit al genoemd, dat als je gewond bent, ook "gewond loopt". Als je bijvoorbeeld in je been geraakt bent, dat je dan ook moeite hebt op dat been te staan. is wel realistisch ja, maar ook vrij irritant. bij The getaway strommpelde je ook al na 1 schot, en dat was zwaar irritant. Reageren
Blaatschaap Geplaatst: 12 februari 2008 Rapport Geplaatst: 12 februari 2008 Schotwonden zijn bij mij ook frustrerend. Zijn genoeg games die ik afsluit als mensen gaan strompelen. Ik hoop heel erg dat R* het verkeer wat beter regelt. Op de snelweg hoef je maar één auto midden op de weg te zetten, en je hebt gelijk een zware kettingbotsing met een aantal ontplofte auto's. Maar wat ze écht uit het spel moeten laten zijn mensen die het idee hebben dat ze freaking Superman moeten spelen. Ik ben nu bezig met de gangwar (voor de zoveelste keer) in SA, daar moet je héél veel bij schieten, en héél veel mensen doodmaken. En dan komt er weer zo'n rasdebiel die denkt: "Goh, laat ik de wereld eens redden en over hem heen rijden!" Ik vind dat zó irritant hè. En ze smeren hem daarna ook direct weer, dus even fatsoenlijk die kerel een kettingzaag tussen z'n kaken planten kan ook weer niet. Dat mogen ze er wat mij betreft echt heel erg uitlaten. Wat ik ook hoop is dat alle gebouwen, of tenminste de meeste, 24/7 open zijn. Niet dat je, zoals ik heel vaak in real life heb, iets moet hebben als de winkels nét dicht zijn, en je daarom een dikke vijftien minuten moet wachten voordat ze weer open zijn. Verder laat ik me wel verassen voor wat gaat komen. Moet wel zeggen dat ik allang heel blij ben dat GTA IV niet zo vreselijk commercieel wordt. Heb al een mooie screen gezien waarbij, als R* de naam van een pand een beetje aan zou passen, ze daar flink mee kunnen verdienen. Doen ze niet Reageren
FlameKick Geplaatst: 12 februari 2008 Rapport Geplaatst: 12 februari 2008 (bewerkt) - winkel overvallen - realistisch - prachtige muliplayer - gewoon met je vrienden een biertje drinken ( en dat kan!!!) - dat gta 4 morgen released Bewerkt: 12 februari 2008 door FlameKick Reageren
Jozz Geplaatst: 12 februari 2008 Rapport Geplaatst: 12 februari 2008 een van mij vele wensen is: Dat je in een hoop gebouwen kan (je je kan in winkels maar dit is iets anders) waaronder ook wolkenkrabbers. en verder, moet ik nog even denken over mijn wensen maar dat komt wel Reageren
studio dewolf Geplaatst: 12 februari 2008 Rapport Geplaatst: 12 februari 2008 Normaal kan je wel in hoge gebouw binnen denk ik. Ik zou graag de storm gaat kome nen maakt alles kapot en veel bliksems die kunen op mensen treffen. De lijk verdwijnt niet voor de ambulance komt. Reageren
nationalist Geplaatst: 12 februari 2008 Rapport Geplaatst: 12 februari 2008 Tuurlijk kun je in veel gebouwen! Wat is New York zonder wolkenkrabbers ?? dus moet Rockstar daar zekr gebruik van maken he Reageren
M.Goodkat Geplaatst: 12 februari 2008 Rapport Geplaatst: 12 februari 2008 Ik vind liever X voor de gas. Nee jongen, R2 Reageren
Drunkendonkey Geplaatst: 12 februari 2008 Rapport Geplaatst: 12 februari 2008 - ik hoop dat de mensen niet netzoals in GTA SA ryden, die lui rijden zonder uitekijken gewoon de andere baan op, erg onrealistisch. - ik hoop ook dat je op de tram kunt -dat je meer in je huis kan als saven -dat je ook ruzie met mensen kan hebben buiten missies om. -dat er ook feestdagen zijn zoals kerstmis en dat er seizoenen zijn zodat het weer dan ook realistisch meegaat Gr, drunken Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.