Berrus Geplaatst: 26 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2008 Misschien al genoemd: In sommige amerikaanse steden, zoals New York, zijn nog politieagenten te paard. Lijkt me wel grappig als dit er ook in zit. En dat je zelf dan ook een paard kunt stelen. Hoeft er niet in te zitten maar kwam zo ff in me boven Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nationalist Geplaatst: 26 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2008 Misschien al genoemd:In sommige amerikaanse steden, zoals New York, zijn nog politieagenten te paard. Lijkt me wel grappig als dit er ook in zit. En dat je zelf dan ook een paard kunt stelen. Hoeft er niet in te zitten maar kwam zo ff in me boven Ja dat zou ik ook heel leuk vinden maar het is volgens mij al bevestigd dat dieren er niet inzitten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Hague Fan Geplaatst: 27 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 februari 2008 Misschien al genoemd:In sommige amerikaanse steden, zoals New York, zijn nog politieagenten te paard. Lijkt me wel grappig als dit er ook in zit. En dat je zelf dan ook een paard kunt stelen. Hoeft er niet in te zitten maar kwam zo ff in me boven Ja dat zou ik ook heel leuk vinden maar het is volgens mij al bevestigd dat dieren er niet inzitten uhm politie honden zijn tog ook dieren? en vissen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nationalist Geplaatst: 27 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 februari 2008 Misschien al genoemd:In sommige amerikaanse steden, zoals New York, zijn nog politieagenten te paard. Lijkt me wel grappig als dit er ook in zit. En dat je zelf dan ook een paard kunt stelen. Hoeft er niet in te zitten maar kwam zo ff in me boven Ja dat zou ik ook heel leuk vinden maar het is volgens mij al bevestigd dat dieren er niet inzitten uhm politie honden zijn tog ook dieren? en vissen Ja dat waar maar die vissen zijn wrs toch maar platte schijfjes En van die honden vraag ik me toch af hoe ze dat gaan doen aangezien dat ze eerder gezegd hebben dat er geen dieren inkomen, mss kun je ze gwn niet doden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
abruzzese Geplaatst: 27 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 februari 2008 Grand theft Auto IV duurt voor mij nog veels te lang en mis dan ook een freeroaming game op Assassin's Creed na dan . Ik denk dat ik toch maar The Godfather: The Don's Edition ga kopen omdat ik deze op de Playstation 2 erg goed vond . The Godfather: The Don's Edition is toch ook een freeroaming game waar je tot 29 April kan vermaken . Misschien een tip voor jullie gamers ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Hague Fan Geplaatst: 28 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 februari 2008 Grand theft Auto IV duurt voor mij nog veels te lang en mis dan ook een freeroaming game op Assassin's Creed na dan .Ik denk dat ik toch maar The Godfather: The Don's Edition ga kopen omdat ik deze op de Playstation 2 erg goed vond . The Godfather: The Don's Edition is toch ook een freeroaming game waar je tot 29 April kan vermaken . Misschien een tip voor jullie gamers ? tip voor jou koop een ps3 met gta 4 en vegas 2 stukke beter dan godfather. alhoewel ik me wel vermaakt had met dat spel 2x uitgespeeld:P Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pimpiepaul Geplaatst: 28 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 februari 2008 Of koop gewoon helemaal niks en ga met dat geld op vakantie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jesse25 Geplaatst: 28 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 februari 2008 Of koop gewoon helemaal niks en ga met dat geld op vakantie Maar he ik doet het allebei This is living! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jellha Geplaatst: 28 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 februari 2008 zou nico ook weer kunnen zwemmen ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
studio dewolf Geplaatst: 28 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 februari 2008 Ja, normaal wel denk ik. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kai-ShockWave Geplaatst: 28 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 februari 2008 Ja, normaal wel denk ik. Jah dat kan.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mitta-GTA-killer Geplaatst: 29 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 februari 2008 Ik wil gewoon dat GTA IV zo snel mogelijk uitkomt, aan de anderkant komt ie wel in de vakantie uit waardoor je 2 weken achter elkaar kan spelen. KAN NIET WACHTEN Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nationalist Geplaatst: 29 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 februari 2008 Ik wil gewoon dat GTA IV zo snel mogelijk uitkomt, aan de anderkant komt ie wel in de vakantie uit waardoor je 2 weken achter elkaar kan spelen.KAN NIET WACHTEN In belgië niet hoor, we hebben wel 4 dagen weekend alleen is dit natuurlijk niet te vergelijken met 2 weken, gelukzakken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pimpiepaul Geplaatst: 1 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 maart 2008 Ik hoop dat er weer van die erge gang war's in zitten. alleen dan dit keer meer realistisch dan die in san andreas Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mitta-GTA-killer Geplaatst: 1 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 maart 2008 Ik hoop dat er weer van die erge gang war's in zitten. alleen dan dit keer meer realistisch dan die in san andreas Er is volgens mij al gezegd dat er geen gangs inzitten, of niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.