philip14 Geplaatst: 1 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 maart 2008 Ik hoop dat er weer van die erge gang war's in zitten. alleen dan dit keer meer realistisch dan die in san andreas Er is volgens mij al gezegd dat er geen gangs inzitten, of niet Geen gangs, wel maffia Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
studio dewolf Geplaatst: 1 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 maart 2008 Ik hoop dat maffiafamilie Corleone zit in GTA IV Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jilal Geplaatst: 2 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 maart 2008 ik zou graag willen dat het heel erg realistis word en dat je TV kan kijken enz.... ook hoop ik dat je niet altijd dezelfde mensen ziet rondlopen, want d Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kai-ShockWave Geplaatst: 2 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 maart 2008 ik zou graag willen dat het heel erg realistis word en dat je TV kan kijken enz....ook hoop ik dat je niet altijd dezelfde mensen ziet rondlopen, want d of je tv kan kijken weet ik niet, maar is wel zo dat je niet meer dezelfde persoon naast elkaar ziet lopen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
philip14 Geplaatst: 2 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 maart 2008 ik zou graag willen dat het heel erg realistis word en dat je TV kan kijken enz.... Wat heb je nou weer aan TV kijken in een game? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LKS Geplaatst: 2 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 maart 2008 ik zou willen dat je dezelfde vliegtuigen hydra enzo zijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
philip14 Geplaatst: 2 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 maart 2008 ik zou willen dat je dezelfde vliegtuigen hydra enzo zijn Dat gaat helaas niet gebeuren, er komen geen vliegtuigen in IV Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nationalist Geplaatst: 2 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 maart 2008 ik zou willen dat je dezelfde vliegtuigen hydra enzo zijn Dat gaat helaas niet gebeuren, er komen geen vliegtuigen in IV mss verrassen ze ons en steken ze er toch vliegtuigen in wie weet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
js007 Geplaatst: 3 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 maart 2008 Mij lijkt het ook wel leuk als je een uitgebreid riool hebt.zoals in San Andreas dat je met die missie van Big Smoke door die kanalen moet gaan met die cops achter je aan. dat hoop ik ook in GTA IV maar dan uitgebreider onder de stad door. en dat je zo voor de cops kan ontsnappen en dat je vette loopings kunt maken in dat riool met een moto Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jellha Geplaatst: 3 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 maart 2008 zou er nog een trailer uit komen van IV? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nationalist Geplaatst: 3 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 maart 2008 zou er nog een trailer uit komen van IV? Nope! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Adren4Line Geplaatst: 3 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 maart 2008 Misschien nog wel filmpjes van personages of bedrijven maar geen trailer meer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Biocount Geplaatst: 4 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 maart 2008 Hoop dat er een filmpje uit komt van de gameplay (met hud en alles er bij dus) En nog wat filmpjes over de Multiplay zou leuk zijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NOORD Geplaatst: 5 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 maart 2008 ik wil dat als je dood gaat je wapens weer kan kopen en weer overvallen kan plegen en de wapens meer realistischer zijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-Roloboy Geplaatst: 7 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 maart 2008 Mountain Dew in GTA IV lijkt me leuk xD En dat je je eigen kleding ontwerp kunt kopen, zoals met je eigen afbeelding van je pc op een pet of t-shirt xD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.