abruzzese Geplaatst: 8 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 maart 2008 Waar ik heel erg nieuwsgierig naar uitzie is die euphoria engine . Deze ontwikkeling maakt de hele freeroaming ook zo mooi omdat er zoveel verschillende bewegingen in kunnen voorkomen . Nu vond ik Assassin's Creed de personage Altäir al heel erg goed in bewegingen en klimwerk en het lijkent mij wel sterk dat de euphoria engine nog mooier personages kan laten bewegen . Ik zou het wel fantastisch vinden als de personage ( Niko Bellic ) veel verschillende moves zou hebben . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-Roloboy Geplaatst: 9 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 maart 2008 hmm.. misschien drempels ? en net zoals Driver 3, als je door rood licht rijdt krijg je ook politie achter je aan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kai-ShockWave Geplaatst: 9 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 maart 2008 Hoe zal het eigenlijk zitten met lijken? als je iemand dood maakt verdwijnt dan het lijk weer na 30 sec uit je beeld, of blijft het zo lang mogelijk liggen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pilot Geplaatst: 9 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 maart 2008 Hoe zal het eigenlijk zitten met lijken?als je iemand dood maakt verdwijnt dan het lijk weer na 30 sec uit je beeld, of blijft het zo lang mogelijk liggen? Ik denk zelf dat het zo lang mogelijk blijft liggen en dat als je heel ver van het lijk bent, dat het dan wel verdwenen is. Misschien komt een lijkenwagen of een ambulance het lijk wel ophalen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kai-ShockWave Geplaatst: 9 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 maart 2008 Hoe zal het eigenlijk zitten met lijken?als je iemand dood maakt verdwijnt dan het lijk weer na 30 sec uit je beeld, of blijft het zo lang mogelijk liggen? Ik denk zelf dat het zo lang mogelijk blijft liggen en dat als je heel ver van het lijk bent, dat het dan wel verdwenen is. Misschien komt een lijkenwagen of een ambulance het lijk wel ophalen. Wel vet als ze het lijk dan met zo'n kar in de auto leggen dan je die kar keihard omver rijdt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
oostzaan Geplaatst: 9 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 maart 2008 Aan die lijken moeten ze idd wat aan doen In de oudere gta's keerde je je om en keek je ff niet waren ze weg Ik denk dat ze nu gewoon zo lang mogelijk blijfen liggen tot je ver uit de buurt bent en ze niet meer ken zien:D Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA_XP Geplaatst: 9 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 maart 2008 Ik zou het ook leuk vinden dat als je KEIHARD rijdt tegen een betonnen muur dat je dan echt héél erg hard uit je voorruit wordt gegooid en je kop tegen de betonnen muur aanplakt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
studio dewolf Geplaatst: 9 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 maart 2008 Dat zal in GTA IV komen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
oostzaan Geplaatst: 9 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 maart 2008 Als je tegen een minder harden muur aanrijd knal je er dan ook door heen? Want als je er tege schiet gaat ie wel kapot. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
1974 Geplaatst: 9 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 maart 2008 Hoe zal het eigenlijk zitten met lijken?als je iemand dood maakt verdwijnt dan het lijk weer na 30 sec uit je beeld, of blijft het zo lang mogelijk liggen? Ik denk zelf dat het zo lang mogelijk blijft liggen en dat als je heel ver van het lijk bent, dat het dan wel verdwenen is. Misschien komt een lijkenwagen of een ambulance het lijk wel ophalen. Wel vet als ze het lijk dan met zo'n kar in de auto leggen dan je die kar keihard omver rijdt is dat in GTA1 niet zo dat een ambulance het overgereden slachtoffer meeneemt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jozz Geplaatst: 9 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 maart 2008 (bewerkt) weet je wat ik ook echt niet wil dat ze erin doen: Dat de ambulance komt, die gaat naar een lijk toe waar je net 100000 kogels doorheen hebt gezeeft en die mensen gaan bij zitten en dan leven die peds weer, ik zou liever hebben dat ze het lijk menemen in de ambulance zelf ofzo, dat lijkt me veel realistischer (is dit hetzelfde als wat hier boven is gepost ? ) Bewerkt: 9 maart 2008 door jozz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta-pro Geplaatst: 10 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 maart 2008 Hoe zal het eigenlijk zitten met lijken?als je iemand dood maakt verdwijnt dan het lijk weer na 30 sec uit je beeld, of blijft het zo lang mogelijk liggen? ik weet niet of jullie dat weten maar in oblivion bleven die lijken egt so super lang liggen he heb je je hem bijna uitgespeeld zie je het lijk van je eerste kill nog Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Black Admiral Geplaatst: 10 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 maart 2008 Mij lijkt het echt vet lauw als de Admiral er is maar dan helemaal vernieuwd, dat hij dan op bijvoorbeeld de Mercedes-Benz E-Klasse lijkt en dat hij dan wél een burnout kan maken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 10 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 maart 2008 Hoe zal het eigenlijk zitten met lijken?als je iemand dood maakt verdwijnt dan het lijk weer na 30 sec uit je beeld, of blijft het zo lang mogelijk liggen? Ik hoop van niet dat gaat rotten... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
oostzaan Geplaatst: 11 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 maart 2008 Hoe zal het eigenlijk zitten met lijken?als je iemand dood maakt verdwijnt dan het lijk weer na 30 sec uit je beeld, of blijft het zo lang mogelijk liggen? Ik hoop van niet dat gaat rotten... Bter toch Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.