Jump to content

Wensen en Verlangens

Dutchy3010

Recommended Posts

Waar ik heel erg nieuwsgierig naar uitzie is die euphoria engine .

Deze ontwikkeling maakt de hele freeroaming ook zo mooi omdat er zoveel verschillende bewegingen in kunnen voorkomen .

Nu vond ik Assassin's Creed de personage Altäir al heel erg goed in bewegingen en klimwerk en het lijkent mij wel sterk dat de euphoria engine nog mooier personages kan laten bewegen .

Ik zou het wel fantastisch vinden als de personage ( Niko Bellic ) veel verschillende moves zou hebben .

Delen op andere websites

• Reacties 1.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Naudin

68

• b4rtsimps0n

65

• pilot

56

• TomHagen

38

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hoe zal het eigenlijk zitten met lijken?

als je iemand dood maakt verdwijnt dan het lijk weer na 30 sec uit je beeld, of blijft het zo lang mogelijk liggen?

Ik denk zelf dat het zo lang mogelijk blijft liggen en dat als je heel ver van het lijk bent, dat het dan wel verdwenen is. Misschien komt een lijkenwagen of een ambulance het lijk wel ophalen. :clown:

Delen op andere websites

als je iemand dood maakt verdwijnt dan het lijk weer na 30 sec uit je beeld, of blijft het zo lang mogelijk liggen?

Ik denk zelf dat het zo lang mogelijk blijft liggen en dat als je heel ver van het lijk bent, dat het dan wel verdwenen is. Misschien komt een lijkenwagen of een ambulance het lijk wel ophalen. :clown:

Wel vet als ze het lijk dan met zo'n kar in de auto leggen dan je die kar keihard omver rijdt :puh:

Delen op andere websites

Aan die lijken moeten ze idd wat aan doen ^_^ In de oudere gta's keerde je je om en keek je ff niet waren ze weg ;)

Ik denk dat ze nu gewoon zo lang mogelijk blijfen liggen tot je ver uit de buurt bent en ze niet meer ken zien:D

Delen op andere websites

Wel vet als ze het lijk dan met zo'n kar in de auto leggen dan je die kar keihard omver rijdt :puh:

is dat in GTA1 niet zo dat een ambulance het overgereden slachtoffer meeneemt.
Delen op andere websites

weet je wat ik ook echt niet wil dat ze erin doen: Dat de ambulance komt, die gaat naar een lijk toe waar je net 100000 kogels doorheen hebt gezeeft en die mensen gaan bij zitten en dan leven die peds weer, ik zou liever hebben dat ze het lijk menemen in de ambulance zelf ofzo, dat lijkt me veel realistischer

(is dit hetzelfde als wat hier boven is gepost ? )

Bewerkt: door jozz
Delen op andere websites

ik weet niet of jullie dat weten maar in oblivion bleven die lijken egt so super lang liggen he heb je je hem bijna uitgespeeld zie je het lijk van je eerste kill nog

Delen op andere websites

Ik hoop van niet dat gaat rotten...

Delen op andere websites

Ik hoop van niet dat gaat rotten...

Bter toch :D

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...