Jump to content

Wensen en Verlangens

Dutchy3010

Recommended Posts

Hallo

Als er in GTA IV een tank zou zitten, En je zou er mee tegen auto's rijden zouden de auto's dan ontploffen zoals in de vorige gta's of zou die auto dan helemaal verpletterd worden zoals in het echt gebeurd.

:cya:

Bewerkt: door kevin schilder
Delen op andere websites

• Reacties 1.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Naudin

68

• b4rtsimps0n

65

• pilot

56

• TomHagen

38

Top Posters In This Topic

Posted Images

In de vorige GTA's kon de politie je niet achtervolgen als je binnenging in een gebouw. Zoals in een savehouse of klerenwinkel. Ik weethet, in GTA san andreas kwam de politie binnen in de fastfood ketens maar ze deden niets, ze stonden daar gewoon. Nu ze in GTA IV realistischer gekomen zijn. Zou ik het tof vinden dat de politie je achtervolgd waar je ook maar gaat. Als je binnengaat in een savehouse dan trappen ze je deur in. Of komt er een SWAT team langs door je raam. Dit zou tof zijn.

From GTAIVfreak

Delen op andere websites

Hallo,

Als er in GTA IV tanks zouden zitten en daarmee bots je tegen auto's

zouden de auto's dan ontploffen zoals in de vorige gta's of zouden de

auto's verpletterd worden zoals in het echt. :cya:

Delen op andere websites

Het is bekend dat er geen leger is in GTA IV. Zouden er dan wel tanks in zitten? Ik denk dat er het er is maar dan moet je net zoals in alle andere GTA's ook ver in het spel zijn.

Ik denk dat als je op een auto knalt dat de auto helemaal wordt verpletterd net zoals in het echt. Een auto moet alleen ontploffen als je de brandstoftank raakt met kogels of met een RPG. Als dat niet zo is dan is de auto totallos en kan niet meer starten of verder rijden.

Delen op andere websites

Ik had al is een keer vaag het idee een topic aan te maken met de titel "komen tanks in gta4 als er geen leger is?"

Maar dat had ik gelaten omdat het naar spam begon te buigen. Maar ik vind in ieder geval niet dat ze weer ouderwets moeten ontploffen. Ik wil echte meeverende auto's.

Delen op andere websites

ik wil graag weer autos pimpen 8) en van binnen muziek instalatie en dat het lac gas echter uit ziet mooiere velge bredere bande zeg ma wat je bij NFS kan dat lijk me chil

daarom maken ze spellen zoals gta en spellen zoals need for speed

jij begrijpt er echt helemaal niks van he

Delen op andere websites

ik wil graag weer autos pimpen 8) en van binnen muziek instalatie en dat het lac gas echter uit ziet mooiere velge bredere bande zeg ma wat je bij NFS kan dat lijk me chil

daarom maken ze spellen zoals gta en spellen zoals need for speed

jij begrijpt er echt helemaal niks van he

ik vind zonde van me tijd om te pimpen in gta. je rijd 2 straten verder en je auto ligt al op ze kop door een aanrijding. Weer halfuur vern**kt aan pimpen...

Delen op andere websites

je kan met een taxi maar zou het niet grappig zijn om ook met een bus te kunnen en dat je dan een

filmpjes ziet van mensen in de bus bijvoorbeeld.

>Mensen die in hun neus peuteren.

>Een zakenman die een stapel documenten heeft en die laat vallen.

>Als de bus remt dat iemand voorover schiet.

>Als de bus te laat is reizigers zich ergeren en soms de busschaufeur slaan.

en ga zo maar door :cya:

Delen op andere websites

je kan met een taxi maar zou het niet grappig zijn om ook met een bus te kunnen en dat je dan een

Ik denk niet dat iemand de buschauffeur gaat slaan omdat de bus iets te laat is :clown:

Delen op andere websites

je hebt wel een grote fantasie.

en mis komt die bus er wel in

Delen op andere websites

Ik zou het tof vinden als je in bijna elk gebouw kunt.. en overal ruiten ingooien en gebouwen laten ontploffen of gewoon helemaal vernielen. en dat dat dan blijft tot het gemaakt is. ik hoop ook dat de ontploffingen realistischer zijn.. en ook dat als je auto op de kop ligt dat ie niet meteen ontploft. het zou ook vet zijn net als bij de godfather als je een eigenaar van een zaak vermoord, dat de zaak dan een week gesloten is ofzo. en dat je stukken begroeing kan laten afbranden :eten::tu: en natuurlijk dat de ontplofte auto's en liken blijven liggen

Bewerkt: door T-Bone7
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...