JasonStatham Geplaatst: 13 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 maart 2008 (bewerkt) Vriendinnen Dat je vriendinnen kan hebben is al bevestigd. Bewerkt: 13 maart 2008 door GTA-fan2 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
samin00 Geplaatst: 14 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 maart 2008 (bewerkt) ik vraag me echt af hoe het nou met de lijken zit verdwijnt het gelijk na 20 seconden of gaat het pas weg als je 100 m verder weg ben ofso (heeft iedereen die info gezien over die 15 online modes die je kan spelen sooooo vet!!!) Bewerkt: 14 maart 2008 door samin00 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Hague Fan Geplaatst: 14 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 maart 2008 is het spel al uit dan?? nee Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kai-ShockWave Geplaatst: 14 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 maart 2008 ik vraag me echt af hoe het nou met de lijken zitverdwijnt het gelijk na 20 seconden of gaat het pas weg als je 100 m verder weg ben ofso (heeft iedereen die 15 online modes gezien sooooo vet!!!) Ik denk dat ze wel bijven liggen totdat je uitzicht bent. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
samin00 Geplaatst: 14 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 maart 2008 ik vraag me echt af hoe het nou met de lijken zitverdwijnt het gelijk na 20 seconden of gaat het pas weg als je 100 m verder weg ben ofso (heeft iedereen die 15 online modes gezien sooooo vet!!!) Ik denk dat ze wel bijven liggen totdat je uitzicht bent. Maar in het Verlangenstopic wordt hier al over gepraat... ik hoop echt dat iemand anders politie of ambulance ofso de lijk weggooit of weghaald dat sou vet realistisch sijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy The Best Geplaatst: 14 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 maart 2008 ik vraag me echt af hoe het nou met de lijken zitverdwijnt het gelijk na 20 seconden of gaat het pas weg als je 100 m verder weg ben ofso (heeft iedereen die 15 online modes gezien sooooo vet!!!) Ik denk dat ze wel bijven liggen totdat je uitzicht bent. Maar in het Verlangenstopic wordt hier al over gepraat... ik hoop echt dat iemand anders politie of ambulance ofso de lijk weggooit of weghaald dat sou vet realistisch sijn Ja Man dat hoop ik ook het zou dan egt realistisch zijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
samin00 Geplaatst: 15 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 maart 2008 (bewerkt) wat willen julie dat ze weghalen in gta ik haat die dans in de clubs en vriendinnen echt! en dat de politie zo fucking dom is en niet zo grote lanschapgebieden zoals woestijnen ofzo net als bij sa Bewerkt: 15 maart 2008 door samin00 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
philip14 Geplaatst: 15 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 maart 2008 (bewerkt) wat willen julie dat ze weghalen in gtaik gaat die dans in de clubs en vriendinnen echt! en dat de politie zo fucking dom is en niet zo grote lanschapgebieden zoals woestijnen ofzo net als bij sa Dan heb je mazzel. In IV heb je wel vriendinnen Bewerkt: 15 maart 2008 door philip14 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
$$IV$$ Geplaatst: 15 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 maart 2008 nou alle slechte graphics die zijn er al uit dus dan hoever nix mee uit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
abruzzese Geplaatst: 15 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 maart 2008 Mijn wensen en verlangens zijn : dat de missie,s niet kinderachtig worden zoals in de vorige GTA reeks / het rijden met voertuigen soepelder gaat als vorige GTA reeks / de framerate goed draait op drukke spitsuur momenten / de humor en de sfeer goed is aangepast / dat er buiten de missie,s genoeg te verkennen is en ook dat verschillende wyken ook verschillende sfeer hangt . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bruindebeer1 Geplaatst: 19 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 maart 2008 Mijn verlangens zijn : Dat als je je middelvinger uit steekt en de politie het ziet ze uit hun auto stappen voor te reclameren . Heb dit gehad in het echt . Zou wel een mooi extraatje zijn want in gta vice city deed tomy vercetti dat soms . Alleen stapten de politie dan niet uit . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Unmountable Tijmen Geplaatst: 22 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 maart 2008 Ik hoop dat het ook kan hagelen en sneeuwen In GTA IV Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mad_ce Geplaatst: 22 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 maart 2008 Ik wil dat alle super onnozele RC-missies niet meer in GTA IV komen. Die waren zo hatelijk en totaal niet realistisch. Wie gaat er nu een gebouw opblazen met een minihelicopter die C4 kan "dragen" Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RutgerZyos Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2008 ik zou graag muziek in het spel hebben van nirvana, linkin park, foo fighters en 30 seconds to mars allemaal rockk dusss GR. RutgerZyos Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RutgerZyos Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2008 Natuurlijk mijn allerbelangrijkste wens vergeten. Knipperlichten! Als je in San Andreas met je mooie pas getuned Jester over de snelweg in San Fierro rijdt, is er altijd wel zo'n idioot die tegen je aan rijdt omdat hij een afslag moet hebben. Big Boss er zitten knipperlichten in het spel dat zie je in die 3de trailer gr. RutgerZyos Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.