RutgerZyos Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2008 Het is bekend dat er geen leger is in GTA IV. Zouden er dan wel tanks in zitten? Ik denk dat er het er is maar dan moet je net zoals in alle andere GTA's ook ver in het spel zijn. Ik denk dat als je op een auto knalt dat de auto helemaal wordt verpletterd net zoals in het echt. Een auto moet alleen ontploffen als je de brandstoftank raakt met kogels of met een RPG. Als dat niet zo is dan is de auto totallos en kan niet meer starten of verder rijden. Beste GtaGijsso In San Andreas heb je in het eerste land ook tanks hoor als je 5 sterren hebt GR.RutgerZyos Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RutgerZyos Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2008 Waar ik heel erg nieuwsgierig naar uitzie is die euphoria engine .Deze ontwikkeling maakt de hele freeroaming ook zo mooi omdat er zoveel verschillende bewegingen in kunnen voorkomen . Nu vond ik Assassin's Creed de personage Altäir al heel erg goed in bewegingen en klimwerk en het lijkent mij wel sterk dat de euphoria engine nog mooier personages kan laten bewegen . Ik zou het wel fantastisch vinden als de personage ( Niko Bellic ) veel verschillende moves zou hebben . bedoel je met de verschillende moves sex moves??? smerig kind ben jij zeg!!! ha ha ha Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RutgerZyos Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2008 Als je tegen een minder harden muur aanrijd knal je er dan ook door heen?Want als je er tege schiet gaat ie wel kapot. ik denk dat jw ewl door de muur komt ik heb in officieel playstation magazine gelzen dat bijna alles verwoest baar is!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! zij zijn zulke mazzelaars hun mochten er al 90 minuten mee spelen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Unmountable Tijmen Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2008 (bewerkt) Als je tegen een minder harden muur aanrijd knal je er dan ook door heen?Want als je er tege schiet gaat ie wel kapot. ik denk dat jw ewl door de muur komt ik heb in officieel playstation magazine gelzen dat bijna alles verwoest baar is!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! zij zijn zulke mazzelaars hun mochten er al 90 minuten mee spelen Dat Lijkt Me Sterk, Ik Zie Het Nog Niet Voor Me. Je Rijdt In Een Auto En Je Ramt Een Gebouw, Stort Dat Gebouw Dan In Elkaar. Ik Denk Het Niet Bewerkt: 23 maart 2008 door Unmountable Tijmen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Black Cat Geplaatst: 24 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 maart 2008 Het zou leuk zijn als het op een gegeven moment in de storyline kerst is, en dat er buiten allemaal sneeuw ligt, en dat er kersversiering overal hangt, dat het stervesdruk is bij de winkels, dat je overal kerstmannetjes ziet lopen.. Dat je echt een kerstsfeertje voelt. En dat je dan voor een missie een vent in een kerstpak moet liquideren of zoiets. Dat zou ik toch wel fantastisch vinden. Verder hoop ik dat de mogelijkheden met je vriendinnen veel uitgebreider zijn. Dan doel ik niet op lichamelijke gemeenschap, maar op uitgaansmogelijkheden en dergelijke. Verder hoop ik dat je aan het eind van de game echt kan merken dat Niko is gestegen op de criminele ladder. Verder denk ik dat al mijn verlangens en wensen wel al in de game verwerkt zitten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
js007 Geplaatst: 24 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 maart 2008 als je een drive-by doed en je bodst met je auto tegen een muur dat die persoon die de drive-by doet dood is behalve niko Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
$$IV$$ Geplaatst: 24 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 maart 2008 gta iv freak. er zijn geen savehouses want er zit een autosave in Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
philip14 Geplaatst: 24 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 maart 2008 gta iv freak. er zijn geen savehouses want er zit een autosave in Er zitten ook savehouses in hoor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
$$IV$$ Geplaatst: 24 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 maart 2008 HALLO in new york rijden er nauwelijks bussen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
$$IV$$ Geplaatst: 24 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 maart 2008 jonge t bone wat denk je zelf dat je heel liberty city helemaal plat legt en dan nix kunt doen omdat je 1week moet wagten tot die shit opnieuw geboud is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
philip14 Geplaatst: 24 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 maart 2008 Zet de volgende keer alles in 1 post en graag ABN Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SinisterPurpose Geplaatst: 24 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 maart 2008 De auto's moeten richtingaanwijzers hebben, meer verschillende auto's, de geluiden van de motoren moeten beter, realistische lampen, betere effecten en details. Dat waren wel weer genoeg. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giozio Geplaatst: 24 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 maart 2008 Ik hoop dat het lekker groot word, jammer dat het kleiner dan GTA San Andreas gaat worden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Hague Fan Geplaatst: 24 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 maart 2008 Ik hoop dat het lekker groot word, jammer dat het kleiner dan GTA San Andreas gaat worden. oke ga jij lekker met s a lekker door de woestijn race terwijl ik lekker in een mega stad ga rondlopen. gta 4 wordt niet veel kleiner. veel interactiever Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
steintje Geplaatst: 25 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 maart 2008 ik wil graag dat er optredens zijn van bands onverwachts en dat je dan plotseling in middle park the rolling stones ofzo ziet optreden kicken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.