Jump to content

Wensen en Verlangens

Dutchy3010

Recommended Posts

weet je: ik heb mischien wel domme dingen :eten: , maar het maakt het wel realistischer:

- je moet kunnen eten en schijten en piese

- er moeten verbouwingen aan huizen zijn, en dat je dan echt vooruitgang ziet.

- helikopters moeten veel realistischer vliegen.

- je moet kunnen inbreken via ramen enzo, (bij SA, kon je zo naar binnen lopen terwijl er iemand sliep, ik zou me deur op slot doen :cya: .)

- politie moet wel harder optreden, maar niet als je tegen een auto van de politie aanbotst dat ze meteen achter je aankomen.

- je moet geparkeerde auto's echt inbreken.

- knipperlichten

- vuilniswagens die vuilnis ophalen.

- kinderen en dieren, nee!

- en wtf geen jumpstyle.

- met een vliegtuig door de empire state building (nine-eleven):D

- tanken, kan wel, alleen is wel stom als je lekker zit te racen.

- tunen

- huizen moet owk echt kapot als je met een rocket launcher schiet,

- restaurant en al die zooi,

- kapper en kleren

da wast wel,,, lol

Delen op andere websites

• Reacties 1.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Naudin

68

• b4rtsimps0n

65

• pilot

56

• TomHagen

38

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik hou van realistisch rijden, ik wil kenne tanken, maar ik denk niet dat dit erin gaat zitten :(.

En dat je auto lekker vies en modderig kan worden, verroest etc. Oh en dat je motor langzaam word of gaat ratelen oid en er uit eindelijk mee kapt :D . Lijkt me zo tof!

Delen op andere websites

ik wil ik wil ik wil ik wil dat dat dat dat. jeuh gwoon bij winkels naar binnen kan lopen en een geweer op de kassamedewerker kan rigten en dat hij dan de kassa leeg maakt en alles aan jouw geeft en dat je dat dan overal kan doen.

en en en.iets realistischer verhaallijn in san andreas ging het om je buurt weer trug krijgen en uiteindelijk ga je over het hele land heen. Je springt in vliegtuigen met motors en dat zoort dingen dat zou in rl egt nooit gebeuren als je ''alleen je eigen buurt terug wil'' zo als ze je vertellen in het begin :cab:

Delen op andere websites

je moet echt eens naar www.gtagaming.com gaan daar zie je alle bedrijven die er zijn in gta iv. kledingwinkels restaurants pubs en nog veel meer en je hebt echt heel veel kledingwinkels zo,n 12 verschillende.

Delen op andere websites

Ik hoop dat het lekker groot word, jammer dat het kleiner dan GTA San Andreas gaat worden.

oke ga jij lekker met s a lekker door de woestijn race terwijl ik lekker in een mega stad ga rondlopen.

gta 4 wordt niet veel kleiner. veel interactiever

Sorry hoor maar ik heb nooit gezegt dat ik liever door een woestijn race dan een stad.

Ik weet ook wel dat GTA IV niet veel kleiner word.

Gr giozio :cya:

Delen op andere websites

Ik vind dat er iets mist in alle GTA's

Het is nooit gebeurd dat een goede vriend van je vermoord is door iemand anders en dat je er echt verdrietig over bent. Deze keer hoop ik dat er een keer iets verassends gebeurt. Bijv. dat je hoort dat Vlad Glebov is ontvoerd, je gaat erachteraan maar je bent te laat..

Meestal red je dat persoon gemakkelijk

Bewerkt: door De Plag
Delen op andere websites

je moet echt eens naar www.gtagaming.com gaan daar zie je alle bedrijven die er zijn in gta iv. kledingwinkels restaurants pubs en nog veel meer en je hebt echt heel veel kledingwinkels zo,n 12 verschillende.

ja ik heb het bekeken ik vond al die bedrijven heel tof eruitzien

Delen op andere websites

Ik zou ook willen dat het met maanden, en dus ook seizoenen is.

Dat je altijd verschillen ziet, als het winter is, sneeuwt het. Als het lente is, zie je allemaal bladen op de bomen komen, bloemetjes verschijnen, ... Als het zomer is, is het warm en schijnt de zon. En tot slot, als het herfst is, vallen de blaadjes van de bomen, en wordt het mottig weer.

En dat er een bepaalde radiozender is die altijd veranderd (dus niet elke keer het zelfde afspeelt) en het weerbericht en het nieuws vertelt van in de stad! Bv dat als je het leger achter je aan krijgt, het nieuws het daarover heeft en zo! Zo wel zot gaaf zijn!

jah, dat zou echt heel vet zijn! :dans:

Delen op andere websites

yu gamers

wat ik graag zoe willen in gta 4 is dat je vb gelijk scarce je huis kan updaten want de savehouses van DA vond ik maar wel saai,je kon er nix doen gw opslaan waarom zou je dan zoveel geld geven aan zo een huis?

dit zijn dingen die ik wijs zou vinden dat je kan doen in je savehouse

-je radio aanzetten

-chillen in de zetel

-het spel opslaan gelijk in bulyy(maar waneer je slaapt sla je op)

-je wapens kan leggen in lades

-tv kan kijk(gw reclame erop fzo)

-dat je je vriendin in je huis kan nemen

laat zelf je mening horen

wat zou er nog bij kunnen?

alvast veel gameplezier

groette.

Delen op andere websites

yu gamers

wat ik graag zoe willen in gta 4 is dat je vb gelijk scarce je huis kan updaten want de savehouses van DA vond ik maar wel saai,je kon er nix doen gw opslaan waarom zou je dan zoveel geld geven aan zo een huis?

dit zijn dingen die ik wijs zou vinden dat je kan doen in je savehouse

-je radio aanzetten

-chillen in de zetel

-het spel opslaan gelijk in bulyy(maar waneer je slaapt sla je op)

-je wapens kan leggen in lades

-tv kan kijk(gw reclame erop fzo)

-dat je je vriendin in je huis kan nemen

laat zelf je mening horen

wat zou er nog bij kunnen?

alvast veel gameplezier

groette.

Hetzelfde maar met nog meer :tu:

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...